Hallo mensuhh ik heb ff een vraagie. Als ik een set wil opnemen is het geluid meestal heel zacht. Ik heb een djm-600 en heb de REC uitgang naar de geluidskaart van me pc gezet. Om op te nemen gebruik ik Wavelab. Ik heb aan de achterkant van me djm-600 het vol uit heel hoog staan. (ik weet niet of dit effect heeft op het opneem volume). De master en mn versterker hebben geen invloed zover ik weet. In het programma zelf kan ik het geluid volgens mij niet regelen... maar ik draai liever niet in het "rood" Om een beetje volume te krijgen.
Groetjes
Bas
What do you think about opnemen van een set via djm-600 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Je geluid zal je ook zeker hard moeten kunnen opnemen. Ik denk toch dat je het moet zoeken in de instellingen van Wavelab als de djm-600 genoeg levert.
Als je op de DJM tot 0 uitstuurd, of ietsje er overheen stuurt hij over de REC uitgang genoeg uit. Ik denk ook dat je je instelling van je geluidskaart (volume regeling Opname) moet zoeken...
No new postings for 7.494 days. Post CommentThat would be 249.8 months or a whopping 20.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.