Tiesto ISOS 6 , Exclusive Sampler
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Collin    posted on 15-08-2007 15:02

Hallo Mensen , las net op de tiesto site , dat er een paar exclusive nummers van de cd
online staan op beatport ( LEGAAL ) deze onderste stuk tekst is van de officiele tiesto.com

mijn vraag aan jullie wat vinden jullie van deze samplers ... en denken jullie dat dit een goede cd gaat worden , we horen en we zien het wel weer !!!

Exclusive In Search Of Sunrise 6 sampler available online

For those of you that have been anticipating Tiësto's upcoming release of ISOS 6, we have good news. As of today you can all listen to an exclusive sampler containing four tracks that represent the essence and feel of Tiësto's double mix compilation.

The sampler will feature the following tracks for you to enjoy:

1. Andy Duguid featuring Leah - Don't Belong
2. Global Experience - Madras
3. The Veil Kings - Searching For Truth
4. Moonbeam - See The Difference Inside (Inside Mix)

You can go to the sampler bij clicking here or on the picture below.

© www.tiesto.com

What do you think about Tiesto ISOS 6 , Exclusive Sampler ??

Vote :   
Luxx    posted on 15-08-2007 15:15
ik vind het echt helemaal niks. de muziekstyle vind ik gewoon niet zo tof
www.mothermusic.nl
Bastian    posted on 15-08-2007 15:16

Ja vind ik ook, voor de muziekstijl liefhebbers natuurlijk wel een mooie sampler!

Wout-r    posted on 15-08-2007 16:21
Het wordt denk ik echt weer een lekker 's zomers luister cd'tje zoals altijd! :D Dit is niet de stijl die ik draai, maar om te luisteren vind ik het soms wel heerlijk!
Twello    posted on 15-08-2007 16:42
Ik vind het wel lekker om eens te luisteren maar ik vind het gewoon te rustig om te draaien...
the-melody    posted on 15-08-2007 16:52
die global expierence, djezus love it!
stevew    posted on 15-08-2007 17:28
Volledig mee akkoord Twello
Ik vindt dit superzalige muziek voor gewoon naar te luisteren of in de wagen met een goed volume af te spelen. Ik vindt de muziek dat Tiësto draait op de evenementen natuurlijk veel beter maar ik sta voor dit ook zeker wel open. Ik blijf Tiësto super vinden!

djCollinBosgraaf, de sampler is super!!
User edit by stevew on 15-08-2007 @ 17:29:18 (14%)
Basz-Line    posted on 25-08-2007 22:50
ik heb hem ook... ik vondt hem echt de miskoop van het jaar, maar het is zo'n cd die je een paar keer op moet zetten... dan wordt hij steeds mooier
Toppertje    posted on 27-08-2007 05:09
Ik heb stiekemt de gehele versie ILLEGAAL gedownload. CD 1 is een lekker rustig cd'tje voor op de bank maar ook als achter grond muziekje tijdens het naborrelen thuis na het uitgaan. Drie November word dus een mooi feestje! CD2 Moet ik nog lekker op me gemak beluisteren omdat ik 1 al top vind.
Ik ben Snoey, Admin reageert niet op mijn verzoek.
ArCee    posted on 27-08-2007 23:44
Poster: the-melody
die global expierence, djezus love it!

CryCryCryCry

This is an old Topic

No new postings for 6.605 days.
 Post CommentThat would be 220.2 months
or a whopping 18.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

344 Users online: 38 Guests (306 Unknown)
Pages generated today : 5.497
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.657.509