Hallo,
Ik ben een beginnende DJ en ik ben sinds kort mixjes aan het opnemen op mn laptop.. maar nu heb ik audacity gedownload en nu merk ik dat de bas heel hoog staat.. ik heb hier het een en het ander over gelezen maar ik kan er niet echt uit opmaken hoe ik dat nou precies moet verhelpen..
Verder weet ik ook niet hoe je dat bestand vervolgens verandert in een mp3 bestandje.. ook hier heb ik het een en ander over gelezen maar dat voor mij (geen verstand van computers) echt te snel.
Dus mocht je me verder kunnen helpen zou ik dat erg fijn vinden !
Alvast bedankt!
Gr. Thms
Poster: Thms
nog even hoe ik hem heb aangesloten:
Je hebt drie uitgangen master, booth en tape.. hij zit op de tape en dan naar de mic ingang van mn laptop. volgens mij moet je gewoon in het programma audacity zelf instellen dat de bas lager is.. (dat heb ik ergens gelezen) maar hoe ik dat moet doen is voor mij een mistery !
Poster: PatrickBeuken
Vrijwel alle laptops hebben alleen een mic-in en line-out, dus het is zo prima aangesloten.
Of je volgt deze http://www.aboutdj.nl/content/view/10/7/ tutorial even en dan moet het goed werken. Anders ligt het idd aan de afstelling op je mengpaneel. Suc6!!
As jy wil probeer om die probleem van die gehoorsaamheid maklik te herstel, sal ek jou vertel hoe om dit reg testel.