Songs van Dr. Lektroluv op Lokerse feesten
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ciderke    posted on 13-08-2007 17:12
Ik ben vorige vrijdag naar de Lokerse feesten geweest (het was een geweldige avond trouwens, zalige sfeer!) en Dr. Lektroluv had 2 plaatjes gedraaid die avond die ik ook wel in m'n collectie wil. En wonder boven wonder kwam ik na wat zoekwerk een filmpje tegen op Youtube waar toevallig die twee plaatjes in voorkomen.

Het gaat om dit filmpje;
http://www.youtube.com/watch?v=Inw-cvtBha4

En het eerste liedje situeert zich rond 2:31 tot 2:44
het tweede liedje bevindt zich rond 3:36 tot 4:00

(rond 3:11 en 3:20 zijn er ook zalige liedjes, maar ik zou al heel tevreden zijn met bovenstaande Winking my eye )

Alvast bedankt!
User edit by ciderke on 13-08-2007 @ 17:13:27 (1%)

What do you think about Songs van Dr. Lektroluv op Lokerse feesten ??

Vote :   

EloidELot    posted on 13-08-2007 18:49
Helo...

Pijnlijk om te lezen voor mezelf: Mijn kaart voor die avond was al lang gekocht, maar gezien ik mijn thesis moet afkomen (door steeds maar uit te stellen en het nu alarme générale is) kon ik niet gaan.

Maar ik kan je wel helpen met de 2de schijf/bom.
=> The Cure - fire in cairo (digitalism rmx) ; staat zelfs op het album van digitalism geloof ik.

En nu maar probere meezingen : F I R E    I N    C A I R OO  !! (gegarandeerde missers bij de eerste poging, trust me Cry)

Grz
carton    posted on 13-08-2007 18:58
3 . 20 dada life - big time

Hij heeft veel nieuwtjes gedraaid... dus moeilijk om te weten
ciderke    posted on 13-08-2007 19:03
Poster: EloidELot
Helo...

Pijnlijk om te lezen voor mezelf: Mijn kaart voor die avond was al lang gekocht, maar gezien ik mijn thesis moet afkomen (door steeds maar uit te stellen en het nu alarme générale is) kon ik niet gaan.

Maar ik kan je wel helpen met de 2de schijf/bom.
=> The Cure - fire in cairo (digitalism rmx) ; staat zelfs op het album van digitalism?geloof ik.

En nu maar probere meezingen : F I R E??? I N??? C A I R OO? !! (gegarandeerde missers bij de eerste poging, trust me Cry)

Grz

Mja, ik ben ook volop aan het blokken (zware 2de zit), maar ik kon het toch niet laten om te gaan :p .Heel erg bedankt in elk geval.?
ciderke    posted on 13-08-2007 19:04
Poster: carton
3 . 20 dada life - big time

Hij heeft veel nieuwtjes gedraaid... dus moeilijk om te weten

Thnx!Was je er ook misschien?
carton    posted on 13-08-2007 21:06
jaja ik was er Happy, laughing, het was leuk maar iets te duur voor wat het werkelijk was.
en btw. liedje op 2.31 is why not?! van alter ego.
User edit by carton on 13-08-2007 @ 21:10:55 (1%)
ciderke    posted on 13-08-2007 22:02
quote:
Poster: carton
jaja ik was er , het was leuk maar iets te duur voor wat het werkelijk was.
en btw. liedje op 2.31 is why not?! van alter ego.

Inderdaad, ik vond het ook wel wat duur voor één avondje. Maar ik heb het niet aan m'n hart laten komen, geweldige sfeer elk jaar.Van Alter Ego... dat ik dat niet wist. Wat een lekker nummer!
ciderke    posted on 13-08-2007 22:21
Ben je zeker dat dat liedje 'why not?!' van Alter Ego is? Ik heb gezocht op iTunes music store, beatport en dancetunes en nergens iets gevonden...?
Ljrutger    posted on 13-08-2007 22:23
Jaja is why not, ik heb hem ook bij de platenboer snel beluisterdHappy, laughing, moet hem maar eve gaan halen.
ciderke    posted on 13-08-2007 22:30
Ik heb het even gegoogeld en ik heb hem ergens zien staan op internet, maar dus nog niet verkrijgbaar op de sites. Platen zijn dus nog altijd sneller dan de online-shops. :p
Mforge    posted on 14-08-2007 12:00
klopt, want why not is al uit op vinyl op klang naar mijn weten, en er zijn twee versies, 1 coloured vinyl ltd en een gewone.
Vinyl is idd soms nog sneller dan de downloadshops......dus het is nog nie zo dead als er gezegd wordt....Thumbs Up
Ziax    posted on 14-08-2007 15:40
Ik was er ook en ik heb mij super geamuseerd!

Dada life was dan ook de enige plaat die ik kende.

Weet iemand van wie die remix van rage against the machine was?

Als er btw mensen zijn die nog wat titels van nummers van die avond hebben laat maar weten !!

(kent er iemand deze plaat: http://www.youtube.com/watch?v=hWW-G3hrkgU&mode=related&search= ?

een zalige nr om daft punk achter te zetten

Dit nummerke heeft hij ook gedraaid op de lokerse, weet iemand hier de titel van?
http://www.youtube.com/watch?v=3YsEsMxwXeQ&NR=1
User edit by Ziax on 14-08-2007 @ 15:52:35 (91%)
Gery    posted on 14-08-2007 16:03
Poster: Ziax
 welk filmpje en waar juist?

maar ik heb al zo'n vermoeden dat het om de sebastian late night laptop edit gaat.
een mega bootleg, die helaas enkel in het bezit is van enkele happy few... 
DJ - Producer
Ziax    posted on 14-08-2007 16:41
Het nummer zit niet in de filmpjes maar het zit in mijn hoofd geprent :p. Ik vind het een fantastisch nummer om op een jongerenfuif te draaien waar men ook wel rock kan apprecieren maar waar de dj zo toch in zijn stijl blijft Winking my eye
ciderke    posted on 14-08-2007 17:00

Dit nummerke heeft hij ook gedraaid op de lokerse, weet iemand hier de titel van?

Dr. Lektroluv viel blijkbaar in de smaak bij iedereen... en terecht!?
Die laatste is inderdaad ook super. Hij had hem ook gedraaid die avond dacht ik...
ciderke    posted on 14-08-2007 17:03
Als er btw mensen zijn die nog wat titels van nummers van die avond hebben laat maar weten !!

Hij heeft alleszins ook 'Cream' van Federico Franchi gedraaid (staat ook in m'n link naar dat youtube-filmpje). Maar die is ondertussen al overal gekend waarschijnlijk.
Ziax    posted on 14-08-2007 17:04

Inderdaad.

Ik heb hem al 4x aan het werk mogen zien en hij was altijd super !

carton    posted on 14-08-2007 19:31

Dada life was dan ook de enige plaat die ik kende.

(kent er iemand deze plaat: http://www.youtube.com/watch?v=hWW-G3hrkgU&mode=related&search= ?

een zalige nr om daft punk achter te zetten

eerste link: Teenage bad girl - cocotte (boys noize remix)
tweede link: Feist - my moon my man (boys noize remix)

basisnummertjes als je wat electro draait Happy, laughing
Ziax    posted on 14-08-2007 19:36
Ik draai amper 7 maand (en zit nu al 2.5 maand zonder gear) dus zo uitgebreid is mijn cd collectie nog niet Thumbs Up ik heb misschien een cd of 30..

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

247 Users online: 43 Guests (204 Unknown)
Pages generated today : 84.413
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.636.711