What do you think about My own Mafia Text Based Game ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
volgens mij cheat ik.. als ik een bank beroof (succesvol) dan ga ik gewoon na 2 minuten op refresh drukken. op 1 of andere manier heb ik vaker succes dan wanneer ik gewoon ga klikken
nee ik heb momenteel alleen in mijn crew: -ccc -bart_
en op de aanvraag lijst staat niemand in een crew gaan doe je zo: -je klikt op crew in het hoofd menu -dan selecteer je de crew waar je bij wilt (**de best of al**) -dan krijgt de crewbaas een berigt dat jij in zijn crew wilt en kan jou goed keuren en dan zit jij in zijn crew -dan kan ik als crewbaas voor jouw wapens en protection kopen (hé ccc)
haha,, dan weet je niet hoe je moet blackjacken:P als je de bank kaarten zou zien weetje meteen of je moet hitten of standen. de bank laat maar 1 kaart zien. dat hoort zo :P
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.