Aangezien er hier geloof ik ook een aantal Firefox gebruiken weten jullie misschien het antwoord op mijn probleem.
Normaal als ik in de adresbalk een adres intikte en dit fout intikte hij een melding gaf dat de website niet bestond of niet beschikbaar is.
Wat hij nu doet is google openen met die website als zoek opdracht. Snappen jullie? Zo niet wil ik anders wel even een screenshot maken.
Mijn probleem is-> Ik wil dit niet:P. Ik wil gewoon dat ik het standaard Firefox bericht krijg dat de pagina fout is, maar ik vind nergens hoe ik dit krijg terug gezet.
What do you think about Firefox vraagje ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Nee, want de andere pc's doen het gewoon correct. Ik heb nu al een tijd gegoogled en heb het idee dat ik een spyware ofzo te pakken heb. Dus dat wordt even speuren.
Ja ik ben erachter dat het spyware is, een kennis heeft mij perongeluk een mail doorgestuurd met spam en daar zat ook spyware in. Hij heeft hetzelfde probleem. Dus ik ga eventjes opzoek naar een goede spyware scanner. Want de FeuerFuchs opnieuw installeren heeft niet geholpen.
Ik kan Kaspersky Antivirus aanraden. Gebruik het zelf ook en heb nog nooit ergens last van gehad. Ook is het heel licht qua belasting van mijn computer.
Tja ik heb het niet zo op virusscanners. Het gaat al jaren goed zonder.
Mijn probleem is in ieder geval verholpen. Opeens was het weg. Ik weet niet of Spyware doctor iets heeft verwijdert.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.596 days. Post CommentThat would be 219.9 months or a whopping 18.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...