Funkfaction.nl
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJMixing    posted on 12-08-2007 13:03
Een nieuw project van mij, want naast DJ zijn maak ik ook sites.

Een profielensite, zelf gescript, niet al te standaard proberen te maken, en met een uniek design en unieke codering erachter Winking my eye Was meer bedoeld voor mezelf om PHP te leren, en dat is redelijk gelukt aangezien wat je daar ziet allemaal door mij is gescript Happy, laughing ben er vrij trots op..en ben van plan om met dit project door te gaan, om het een succesvolle site te maken.

Over mijn vorige site.. www.djmixing.nl .. die beheer ik niet meer en mixcontesten worden ook niet meer georganiseerd..

Ik richt me nu 100% op Funkfaction.nl..

Proberen? http://www.funkfaction.nl

Zou het wel vet vinden als er een paar DJ's zouden aanmelden en een lekker fotoalbum zouden hebben :D

Greetz,

DJMixing

What do you think about Funkfaction.nl ??

Vote :   

PatrickBeuken    posted on 12-08-2007 13:04
Ik dacht dat de voornaamste reden om met DJMixing te stoppen 'tijdgebrek' was....

EDIT: met advertentie aanbiedingen op de homepage win je zeker geen bezoekers. Dit geeft de indruk dat je alleen maar op geld uit bent. Indien je geld uit een site wilt halen zul je eerst moeten zorgen dat de site goed draait.
User edit by PatrickBeuken on 12-08-2007 @ 13:06:42 (100%)
DJMixing    posted on 12-08-2007 13:05
Idd.. ik kan geen 2 (of meer) sites beheren, en aangezien DJMixing.nl het slechts liep van alle sites die ik beheer, heb ik die weggedaan. Zou me teveel tijd kosten, zou ik daar iets leuks van kunnen maken. En ik heb geen tijd om die mixcontesten bij te houden..

Staat ook uitgelegd op www.djmixing.nl zelf..

EDIT: Dit gaat btw niet over djmixing.nl, maar over Funkfaction.nl..en ik was vergeten dat nieuws-bericht weg te halen :P had namelijk al adverteerders..
User edit by DJMixing on 12-08-2007 @ 13:13:35 (68%)

This is an old Topic

No new postings for 6.510 days.
 Post CommentThat would be 217 months
or a whopping 17.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

50 Users online: 5 Guests (45 Unknown)
Pages generated today : 722
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.554.974