Ik was vorige aan het nadenken waar ik in september op vakantie kon gaan, omdatbijna alles al volzet is in de warme landen (spanje, turkije ect.) dacht ik eraan om misschien naar nederland te trekken voor een weekje (het is in julie,aug al genoeg slecht weer geweest dus september belooft dus veel voor onze regio) maar wat ik zoek is iets supers, onvergetelijks.
Ik zoek namelijk een stad, dorp, hotel, regio (om het even wat) waar ik dicht bij het strand lig en het belangerijkste van al...waar veel nightclubs, partys, events, ... zijn. In het kort waar ik 's nachts tot in de vroege uurtjes kan uitgaan in superdiscotheken (zulke wij niet hebben, of maar weinig) en in de dag op het strand liggen zonnen tussen veel jeugd...Soit de perfecte vakantie
Ik weet dat deze site geen forum is voor vakantietip's maar omdat jullie toch allemaal zoveel weten van (echte) beachpartys en relaxen op supermuziek wou ik jullie dit vlug ff vragen...
party on!
Poster: Vaun
Eindhoven - Stratum!
Poster: tym
panama, de cineac en misschien de escape in amsterdam bekijken. de jimmy woo is ook echt ontzettend mooi maar het publiek is wel erg "gezien worden" ? als je toch bezig bent ;d
Poster: tairip
Wat is de beste? Beste is een ralatief begrip. Iets wat jij goed vind hoeft een ander nog niet goed te vinden.
Poster: Silteo
je vergeet paar.........the powerzone....heineken music hall....paradiso..hotel arena....
moch je uit willen gaan...adviseer ik deze site. www.djguide.nl ...... hier staan (bijna) alle feesten op een rij...