Beste uitgaansplaats in Nederland
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

bmitchels007    posted on 11-08-2007 23:37

Ik was vorige aan het nadenken waar ik in september op vakantie kon gaan, omdatbijna alles al volzet is in de warme landen (spanje, turkije ect.) dacht ik eraan om misschien naar nederland te trekken voor een weekje (het is in julie,aug al genoeg slecht weer geweest dus september belooft dus veel voor onze regio) maar wat ik zoek is iets supers, onvergetelijks.
Ik zoek namelijk een stad, dorp, hotel, regio (om het even wat) waar ik dicht bij het strand lig en het belangerijkste van al...waar veel nightclubs, partys, events, ... zijn. In het kort waar ik 's nachts tot in de vroege uurtjes kan uitgaan in superdiscotheken (zulke wij niet hebben, of maar weinig) en in de dag op het strand liggen zonnen tussen veel jeugd...Soit de perfecte vakantie
Ik weet dat deze site geen forum is voor vakantietip's maar omdat jullie toch allemaal zoveel weten van (echte) beachpartys en relaxen op supermuziek wou ik jullie dit vlug ff vragen...

party on! Cry

What do you think about Beste uitgaansplaats in Nederland ??

Vote :   

stevew    posted on 11-08-2007 23:43
hehe, Ik ga maar 2 keer per jaar op weekend naar nederland voor uit te gaan. Tiësto in Concert en Sensation White. Voor bijde evenementen is Nederland the place to be Cry

But anyway, back on topicCry
D-wan    posted on 12-08-2007 00:08
Bloemendaal Cry
Meer info o.a. hier...
bmitchels007    posted on 12-08-2007 00:11
Is dees echt the place2be?...spijtig dat ik geen enkele foto terugvind.
SOrry voor mijn mankement van kennis in aardrijkskunde maar in welke provincie ligt bloemendaal?
alvast bedankt...ziet er wel leuk uit de affiches!
Julemac    posted on 12-08-2007 00:23
scheveningen?
Vaun    posted on 12-08-2007 10:20
Eindhoven - Stratum! Cry
D-wan    posted on 12-08-2007 11:05
@ Vaun
Je hebt gelijk, maar het is zover van het strand af. Of je moet bij Aquabest gaan liggen Cry.
En niet alleen het Stratum, de Effenaar is ook altijd erg goed te doen. De Rembrandt is trouwens ook erg gezellig.

@bmitchels007
Bloemendaal ligt in Noord-Holland, aan het strand bij Haarlem.
User edit by D-wan on 12-08-2007 @ 12:39:07 (2%)
Jorrit    posted on 12-08-2007 12:33
Als je in Haarlem zit, zijn Bloemendaal en Amsterdam allebij redelijk te bereiken met het openbaar vervoer, daar kan je opzich prima uitgaan.
Silteo    posted on 12-08-2007 17:17
Amsterdam Natuurlijk!!!!! :P
DjStijn    posted on 12-08-2007 17:41
Poster: Vaun
Eindhoven - Stratum! Cry

Als je in eindhoven zit kun je net zo goed ff naar gemert komen naar Time-out nieuwe zaal is gewoon helemaal super!
Luxx    posted on 12-08-2007 17:51
bloomingdale is de shit :D
www.mothermusic.nl
Twizz    posted on 12-08-2007 19:17
time out zit nie egt aan een strand, dr is verder overdag weinig te doen in mijn omgeving(kwoon 7 km van time out...)  alhoewel, je kunt misschien overdags naar hemelrijk bij volkel(uden) of naar de kuilen in langeboom(mill)
User edit by Twizz on 12-08-2007 @ 19:18:23 (96%)
LaMalediction    posted on 12-08-2007 20:05
Noordwijk
Scheveningen
Bloemendaal aan zee

daar worden de meesten strandfeesten geven
en noordwijk kan je tot half 3 uit gaan
bloemendaan en scheveningen weet ik niet
tym    posted on 13-08-2007 03:21
jaa de strandtenten hebben hun laatste feestjes wel in september ..
maar als je toch aan het strand zit, zou ik een keertje de panama, de cineac en misschien de escape in amsterdam bekijken. de jimmy woo is ook echt ontzettend mooi maar het publiek is wel erg "gezien worden" zeg maar. over het algemeen is dat in amsterdam wel zo maar daar vooral.
of het paard van troje in den haag? als je toch bezig bent ;d
bmitchels007    posted on 13-08-2007 08:52
LaMalediction
Tot half 3 uitgaan...bedoel je ermee dat dit iets exclusiefs is en dat de rest veel vroeger dichtgaat, of andersom dat dit iets kleiners is en de rest doorgaat tot het opkomen van de ochtendzon?

Precies wel superveel te doen in Nederland...Spijtig van mijn cultuurclash...maar daar doe ik iets aan binnen een maandje...ik heb alles opgeschreven en ga dan eens "google-en"om de perfecte treklaats te vinden.
Ben aan twijfelen tussen bloemendaal of amsterdam (is toch aan zee hé?"sorryCry"Winking my eye...

Thx iedereen ! Als iemand nog voorstelle heeft...posten !
Collin    posted on 13-08-2007 12:13

Zwolle :P
Silteo    posted on 13-08-2007 16:49
Poster: tym
panama, de cineac en misschien de escape in amsterdam bekijken. de jimmy woo is ook echt ontzettend mooi maar het publiek is wel erg "gezien worden" ? als je toch bezig bent ;d

je vergeet paar.........the powerzone....heineken music hall....paradiso..hotel arena....Cry

moch  je uit willen gaan...adviseer ik deze site. www.djguide.nl  ...... hier staan (bijna) alle feesten op een rij...
User edit by Silteo on 13-08-2007 @ 16:51:49 (89%)
tairip    posted on 13-08-2007 16:51
Wat is de beste? Beste is een ralatief begrip. Iets wat jij goed vind hoeft een ander nog niet goed te vinden.
Silteo    posted on 13-08-2007 16:52
Poster: tairip
Wat is de beste? Beste is een ralatief begrip. Iets wat jij goed vind hoeft een ander nog niet goed te vinden.

helemaal met je eens!!!!Cry
tym    posted on 14-08-2007 00:57
Poster: Silteo

je vergeet paar.........the powerzone....heineken music hall....paradiso..hotel arena....Cry

moch je uit willen gaan...adviseer ik deze site. www.djguide.nl ...... hier staan (bijna) alle feesten op een rij...

das waar, maar sinds ik niet aan neem dat deze jongen ALLE clubs in amsterdam gaat bekijken, noem ik alleen degenen op waarvan ik denk dat ze de leukste zijn. powerzone kan best oke zijn maar vaak is het echt drama, betonnen bak. hotel arena en paradiso zijn nog wel goeie aanraders ja!

This is an old Topic

No new postings for 6.601 days.
 Post CommentThat would be 220 months
or a whopping 18.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

495 Users online: 342 Guests (153 Unknown)
Pages generated today : 149.869
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.668.784