[DJR] Site Updates (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 11-08-2007 18:51
Kleine update die ik toch even wilde melden c.q. onder de aandacht brengen.

De WYSIWYG editor die we gebruiken is geupdate en er zijn tegelijkertijd een paar dingen toegevoegd.

dit laat tekst inspringen
dit springt weer terug

plaats 'anchor' link, je kunt dan naar dit specifieke deel linken met een # achter de url. Je ziet dit bijvoorbeeld waarschijnlijk bovenaan deze pagina wel in de link (#last voor het laatste comment). Een achor link moet wel uniek zijn en mag dus niet al voorkomen op de pagina.

Plak hier je content in als je iets copieert naar DJResource. Als je op de submit knopt drukt van het popupje wordt datgene wat je geplakt hebt schoon gemaakt van eventuele overbodige opmaakcode. Veel websites op tekst verwerk software gebruikt codes die je op het internet toch niet ziet/niet werken.
Deze knop zat er eigenlijk al maar is belangrijk genoeg om nog eens te noemen, nog lang niet iedereen kent/gebruikt hem.

Help functie, voor als je het even niet meer weet.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 01-10-2008 00:27 (5%)

What do you think about [DJR] Site Updates ??

Vote :   

Lead    posted on 03-10-2008 00:30
En nu is dat gedoe met de Search box ook opgelost denk ik...

Bestaande herkenbare knop, alleen is hij niet groot genoeg om productions helemaal weer te geven.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 03-10-2008 00:31 (93%)
tairip    posted on 03-10-2008 00:41
Poster: Lead
En nu is dat gedoe met de Search box ook opgelost denk ik...

Bestaande herkenbare knop, alleen is hij niet groot genoeg om productions helemaal weer te geven.

Qua search zie mijn andere post! Winking my eye Goed werk!
Vibemaster-D    posted on 03-10-2008 16:07
de site wordt steeds beter Winking my eye
W.i.M    posted on 03-10-2008 20:12
Yeah, searchbox is nu goed CoolCoolCool

Maar waarom staat er Search Forum ? wil je niet direct overal zoeken ?
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Lead    posted on 03-10-2008 21:33
Als je in andere modules kijkt staat er iets anders... en als je in een module zit waar weinig in te zoeken valt staat er Search All :p
Let the BASS be louder
Twizz    posted on 03-10-2008 22:55
1 Groot nadeel.
Ik had in veel andere fora zo een 'plaatje' van mij hotmail adres staan(gegenereerd op Djresource.eu).
Die bestaan nu nie meerUnhappy

Maar verder vind ik het toppieHappy, laughing

Ik denk ik laat ook maar weer eens van mij horen.
Lead    posted on 04-10-2008 00:01
Poster: Twizz
1 Groot nadeel.
Ik had in veel andere fora zo een 'plaatje' van mij hotmail adres staan(gegenereerd op Djresource.eu).
Die bestaan nu nie meerUnhappy

Oepsie... even kijken wat ik terug kan halen....

[edit] De meeste staan weer terug. Laad anders de pagina weer waar het plaatje op stond. Dan wordt hij opnieuw gegenereerd. In mijn opruimwoede heb ik er niet bij stil gestaan dat mensen de plaatjes ergens anders zouden gebruiken Cool

[edit2] Ik zag dat er nogal wat mensen op het pijltje klikken zonder een zoekterm in te voeren waardoor je een lijst zag komen met zoekquery "Search ...". Beetje onnodig en je wacht dan voor niets.

Nu spring je naar de Search toe met het vinkje op de juiste plaats gezet. Maar het snelste is een zoekterm in de box onder het menu te tikken en dan <ENTER> of met de muis op het pijltje klikken.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 04-10-2008 00:55 (100%)
Lead    posted on 07-10-2008 23:40
Search uitgebreid
Als je in de profiel module bent zie je in de Quicksearch box 'Search Members' staan. Je kunt zo gemakkelijk een andere member opzoeken. Als je niet ingelogd bent kun je niet op Username zoeken.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 07-10-2008 23:46 (1%)
Basrose    posted on 07-10-2008 23:43
handig!
Lead    posted on 07-10-2008 23:46
Oh, natuurlijk kun je ook een vinkje zetten als je normaal de Search module gebruikt Winking my eye
Let the BASS be louder
Lead    posted on 20-10-2010 23:09
Er zijn wat updates die jullie wellicht nog niet hadden die recent zijn ingevoerd

(Edit) Your Profile
Bullet Arrow Status van een ingediende Topic Report kun je zien in je profiel.
Bullet Arrow Ook de mods handeling die hij doet als reactie op je Report kun je zien (bijv. 'Topic has been Closed')
Bullet Arrow Vinkje die bepaald of je de mobiele versie van DJResource krijgt als je met een mobiel device langs komt

Bullet Arrow Als je geen WYSIWYG editor krijgt werken de return voor nieuwe regel nu weer goed.
Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 5.315 days.
 Post CommentThat would be 177.2 months
or a whopping 14.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

89 Users online: 16 Guests (73 Unknown)
Pages generated today : 43.882
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.432.256