[DJR] Site Updates (2/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 11-08-2007 18:51
Kleine update die ik toch even wilde melden c.q. onder de aandacht brengen.

De WYSIWYG editor die we gebruiken is geupdate en er zijn tegelijkertijd een paar dingen toegevoegd.

dit laat tekst inspringen
dit springt weer terug

plaats 'anchor' link, je kunt dan naar dit specifieke deel linken met een # achter de url. Je ziet dit bijvoorbeeld waarschijnlijk bovenaan deze pagina wel in de link (#last voor het laatste comment). Een achor link moet wel uniek zijn en mag dus niet al voorkomen op de pagina.

Plak hier je content in als je iets copieert naar DJResource. Als je op de submit knopt drukt van het popupje wordt datgene wat je geplakt hebt schoon gemaakt van eventuele overbodige opmaakcode. Veel websites op tekst verwerk software gebruikt codes die je op het internet toch niet ziet/niet werken.
Deze knop zat er eigenlijk al maar is belangrijk genoeg om nog eens te noemen, nog lang niet iedereen kent/gebruikt hem.

Help functie, voor als je het even niet meer weet.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 01-10-2008 00:27 (5%)

What do you think about [DJR] Site Updates ??

Vote :   

Lead    posted on 14-08-2007 13:31
Poster: Twizz

tewstConfused

ik vind het nog wel lastig bij het plakken van tekst.... van die popup die dan komt...

Simpel toch ??

• CTRL-V om te plakken, je krijgt dan die pop-up.
  • Plak je tekst in het vak in de popup
  • Klik op submit

Let the BASS be louder
Twizz    posted on 14-08-2007 14:03
jah maar als je op quote klikt, en dat dan ergens wilt plakken in een post die je al geschreven hebt, om maar ff iets te noemen...   dan krijg je dus gwoon platte tekst, zonder quote en gekleurde naam...
User edit by Twizz on 14-08-2007 @ 14:03:29 (64%)
Lead    posted on 15-08-2007 11:02
Quote's moeten ook gegenereerd worden en niet geplakt Winking my eye
Let the BASS be louder
ccc    posted on 15-08-2007 11:27
Ik denk dat Twizz bedoelt als je meerdere keren wilt quoten.
PatrickBeuken    posted on 15-08-2007 11:35
Jup, als je 3 berichten in 1 post wilt citeren. De eerste kan met de quote knop, maar de andere 2 gaan minder snel...
Lead    posted on 15-08-2007 17:48

hmm... daar heb je gelijk in... Maar het was me al wel opgevallen dat het in IE niet werkt en je dus in IE gewoon nog kunt plakken.

Let the BASS be louder
PatrickBeuken    posted on 27-08-2007 23:57
Bij 'EDIT my profile' staat deze lijst:

Your music style
  • All Round (skip others)
  • Apres-Ski
  • Club
  • Dance
  • Disco
  • Drum'n Bass
  • Early Hardcore
  • Electro
  • Hardcore
  • Hardstyle
  • Hard Trance
  • House
  • Hiphop
  • Industrial
  • Jump
  • Latin
  • Lounge
  • Nederlands talig
  • Oldschool/Classics
  • R'n B
  • Speedcore/Darkcore/Terror
  • Techno
  • Trance
  • Urban
Is dit iets van een module die gaat komen, ofwat?
Illusion    posted on 28-08-2007 02:34
Ik denk op een gegeven moment dat je hier idd zelf kunt invullen wat je stijl is.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Lead    posted on 24-03-2008 16:14
Om de een of andere reden is het er nooit van gekomen om in de Gallery op de hoofdpagina een knop te maken om in 1 keer naar je eigen album toe te springen.

Eindelijk is het dan zover en dit is hoe hij eruit ziet.
Let the BASS be louder
Lead    posted on 01-10-2008 00:18
Poster: Illusion
Ik denk op een gegeven moment dat je hier idd zelf kunt invullen wat je stijl is.

Dit is inmiddels al een paar maanden werkend, maar elders gemeld.

We hebben enkele updates uitgevoerd in de menu kolom hier links.

De home knop is verdwenen. In plaats van een knop is het hele gebied boven de bovenste menu keuze klikbaar gemaakt. Ook de rest van het header logo is klikbaar gemaakt naar de homepage. Ik heb de muis pointer default gelaten, vond het handje wat verstorend.

De modules zijn in een andere volgorde geplaats met spacers ertussen. Door de jaren heen is de volgorde van het menu redelijk willekeurig geweest. Eens is het tijd om orde te maken en die avond was vanavond :D

De modules zijn in 3 groepen verdeeld. Als eerste de eigenlijke (en belangrijke) content van de site. Het tweede blok heeft met lifestyle, community te maken en de overige staan eronder.

De kleuren waarin de memberlevels worden aangeduid zijn gewijzigd. Er is gekozen voor een fleuriger en iets beter leesbaar palet. Gewoon, even een frisse wind. Winking my eye
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 01-10-2008 00:34 (100%)
LouisCasper    posted on 01-10-2008 18:23
Ik vond eerlijk gezegd die home button wat duidelijker..
http://www.louiscasper.com
Xtremer    posted on 01-10-2008 18:26
Ja vind ik ookWinking my eye. Zat net al te zoeken naar de Home button:P. Ik vind de volgorde van het menu wel handig.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Lead    posted on 01-10-2008 18:45
ik ben nog even onderweg maar kijk er zo nog wel even naar als ik thuis ben.

De functie van de home button zit nog wel boven de menu knoppen maar doordat je geen handje ziet als mouse pointer is het misschien niet al te duidelijk...

Let the BASS be louder
Roov    posted on 01-10-2008 18:54
Die nieuwe rank kleuren zijn mooi geworden joh Winking my eye
Convert    posted on 01-10-2008 19:52
Innd mooie rank kleren Happy, laughing Top hoor, en ik vind een aparte Home button ook wel handig.
Boyd    posted on 01-10-2008 20:00
Ik mis de home button echt wel, maar mischien doet een handje weergeven op het logo het ook wel goed!
qntr0l    posted on 01-10-2008 20:12
Ik mis 'm ook wel, klik nu telkens op "news" :D.

Waarom heb je er voor gekozen deze weg te laten Lead?
Stefjuuh    posted on 01-10-2008 20:13
Poster: BoydGrift
Ik mis de home button echt wel, maar mischien doet een handje weergeven op het logo het ook wel goed!
 Wel vaker, geen home button, maar dan is er inderdaad wel een handje te zien!
Lead    posted on 01-10-2008 20:43
We hebben het menu een beetje onder handen genomen en de home knop stond een beetje Remy alleen daar. Je kunt nu op alles boven de kno van het News klikken en je gaat naar de homepage (was niet zo).

Wel heb ik net het handje van je muis weer aangezet voor het stuk boven het menu. Voor de rest van het header logo staat het handje nog uit om niet te veel verstoring te geven, maar je kunt op het hele header logo klikken om naar de homepage te gaan.

De HOME knop is dus niet weg, hij is veeeeeeeeeeeeel groter geworden... je ziet hem alleen niet (wel hoover tekst overigens) Winking my eye
Let the BASS be louder
Xtremer    posted on 01-10-2008 20:45
Beter met het handjeHappy, laughing. Weten we dat er iets zit:D.

Edit: zouden goed opvallende roll-overs niet een goed alternatief zijn voor de buttons? Hiermee maak je duidelijk waar je je met je muis bevindHappy, laughing.
User edit by Xtremer on 01-10-2008 @ 20:47:46 (100%)
Lead    posted on 01-10-2008 20:50
Rollovers met images hebben we eens geprobeert. De plaatjes moeten geladen worden ook en aangezien de volgorde daarvan niet te bepalen is kreeg je soms een erg rommelige opbouw van de pagina. Om laadtijd en browser compatibiliteit te behouden hebben we dit niet ingebouwd.

btw, ik miste zelf ook het handje, maar was gisteren laat en had een erg druk dagje vandaag dus kon er niet eerder naar kijken.
Let the BASS be louder
Dyno    posted on 01-10-2008 20:52
'T is ff wennen zo zonder HOME button, maar dat komt vast goed.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Xtremer    posted on 01-10-2008 20:54
Poster: Lead
Rollovers met images hebben we eens geprobeert. De plaatjes moeten geladen worden ook en aangezien de volgorde daarvan niet te bepalen is kreeg je soms een erg rommelige opbouw van de pagina. Om laadtijd en browser compatibiliteit te behouden hebben we dit niet ingebouwd.

btw, ik miste zelf ook het handje, maar was gisteren laat en had een erg druk dagje vandaag dus kon er niet eerder naar kijken.

Ja mee eensHappy, laughing. Heb het zelf ook met mijn siteCool, soms duurt het heel lang voordat de vervangende GIF verschijnt... Misschien moet ik daar maar eens verandering in brengen bij m'n nieuwe site.
Lead    posted on 01-10-2008 20:56
dat is alles... ik kan me nog iets herinneren over onze voorpagina. Maar ik weet dat als we nu de oude weer terug zouden zetten we dezelfde reacties zouden krijgen....

btw, voor nu staat op mijn agenda de nieuwe kleur van de standaard link. Die is nu blauw, maar wordt deze kleur...

Oude Link
Nieuwe Link
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 01-10-2008 20:57 (1%)
jannickv    posted on 01-10-2008 21:03
zie ik nu 2keer de zelfde kleur? xd

edit: zie percies een heel klein verschil in kleur... kan dit? ik zie het verschil bijna niet
User edit by jannickv on 01-10-2008 @ 21:05:04 (100%)

151 Users online: 13 Guests (138 Unknown)
Pages generated today : 85.618
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.473.992