Poster: Lead
Plak hier je content in als je iets copieert naar DJResource. Als je op de submit knopt drukt van het popupje wordt datgene wat je geplakt hebt schoon gemaakt van eventuele overbodige opmaakcode. Veel websites op tekst verwerk software gebruikt codes die je op het internet toch niet ziet/niet werken.
Deze knop zat er eigenlijk al maar is belangrijk genoeg om nog eens te noemen, nog lang niet iedereen kent/gebruikt hem.
ik had nog niet gemerkt dat er iets was bij gekomen
maar dat van die link snap ik niet
ik kan geen stukjes tekst laten inspringen
alleen gans mijn tekst
met een stukje van je teksten weer een normale
en nog een ingesprongen regel
Poster: Lead
Dat 'anchor' link ding gebruik ik op de pagina's van de DJ-Topics en hier op het forum gebruiken we het ook. Iedere posting heeft een ID, je kunt naar de pagina linken en dan achter de link tikken #1111 waar 111 dan het nummer is van ed posting. Als je de link opent in een nieuw window opent hij de juiste pagina en scroll verder naar beneneden tot het id (de anchor) in beeld is, als je het anchor aan het einde van de URL zet na de / en een #
Zie de url van deze pagina voor voorbeeld, daar staat waarschijnlijk #last (laatste/onderste posting) of #reply (het tekst veld).
Poster: jannickv
toch net iets te moeilijk voor mij denk ik
ff testen
oei is dus niet gelukt
ja ik begin het te snappen maar ik denk toch dat het te veel werk is voor mij
Poster: tairip
Je hebt nou eenmaal werk en sierpaarden, jij bent zo te horen een sierpaard!
Poster: tairip
@ W.I.M
Maak in je eerste post dan ook even de link clickable als je de WYSIWYG editor wil toelichten!
Poster: W.i.M
U vraagt, wij draaien