Dat met mixen het gewoon je dag niet is? Dat het gewoon niet lukt? Geen goede overgangen? Geen juiste platen aan elkaar? Elke keer je pitch verkeerd staan? Na 3 slechte nachten heb ik dat vandaag dus wat doe je?? Volgens mij het enige juiste, morgen maar weer
What do you think about Heb je dat wel eens ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
hehe, ik heb het ook al meegemaakt. Zolang als je dat thuis tegenkomt is er geen probleem. Maar als je live bezig bent....is het wat anders. Gelukkig heb ik het nog niet meegemaakt live. Maar geen probleem hoor ArCee, Morgen ga je dat niet hebben. Dat is gewoon een off-day, niet meer of niet min. Greets
Mij lukt het een aantal dagen ook al niet fatsoenlijk, ben steeds te vroeg of weer te laat. Of dan staat de pitch niet goed. Ik weet nog wel dat ik de 1e keer live deed en het dus ook voor geen meter lukte.. Had ik wel geluk dat er bijna niks te doen was.
Welgemeende excuses, zal ook met de vermoeitheid/luiheid van de dag te maken hebben??
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.