Droge uurtje is ingegaan!:D
Poster: Bastian
ach heineken, grolsch, bavaria enzo vind ik wel te pruimen:P
Jupiler is het 'populairst' hier maar ik ben er niet weg van
Poster: ScottB
Limburgs trots
Poster: ScottB
Je zou eens Alfa moeten drinkenDat is pas lekker bier!!! Limburgs trots
Poster: the-melody
ja en? Ik ben ook 14, bijna 15 en drink ook alcohol. Me ouders hoeven er niet teveel op zeggen want ze drinken allebij ook. Bier drink ik niet, smaakt te droog. Maar ben meer voor bacardi cola's, eigen cocktails maken nzo.
Eerst en vooral, je bent zelf ook minderjarig. Ten 2de, ik doe niet stoer over alcohol. Ik snap best mijn beslissingen en ben geen 14 jarige die nog overal ze paps bij nodig heeft. Ten 3de: Bedankt om me te wijzen dat ik normaal moet doen.
Achja wat haalt het uit, 16 jarigen vinden hun eigen altijd al helemaal alles tov 13-15 jarigen. Ik hou maar me mond.
Achja wat haalt het uit, 16 jarigen vinden hun eigen altijd al helemaal alles tov 13-15 jarigen. Ik hou maar me mond.
Poster: _ruud_
dan denk ik tock eerder aan lindeboom, meschien niet zo bekend maar wel lekker.
oh dus jij scheert iedere jongere over 1 kam en zegt dat ze een alcohol probleem hebben? Haha lol, nou ik heb zeker geen alcohol probleem. En ik denk dat jij je cool voelt om ons ff op onze 'plaats' te zetten. Mensen hebben een vrije wil en doen wat ze willen, ookal ben je in je puber tijd. En 90% zegt tegen me dat ik de geest van een 19 jarige heb. Dus het is me goed recht om met alochol te beginnen. En nergens binnen? Dan ken jij geen openlucht feesten zoals Cityparade, Laundry day, March for love en noem maar op.
Poster: stevew
dan moet je dringend is naar belgië komen CollinBosgraaf, wij gaan straks een lekker terrasje doen. Hier is het al de hele dag goed weer. Ik zal een lekker belgisch biertje koud zetten voor jou. Ok
Poster: Laidback
Gewoon aan de San Miguell! :D
Poster: Twizz
WOOOOOOOWWWWW vandaag een account begonne op barafranca.nl
nou, ik denk laat ik ns een auto jatten(16% kans)
ik sta er al van verbaasd dát ik er een steel, en dan is het ook nog zoiets
Succes: Je hebt een Duesenberg Model X Locke met 14 procent schade gestolen.
[$ 116,580]
en dat na 1x promoveren(ben nu delivery boy)
I'M RICH, BIACH:p