Poster: Laidback
Goedenmiddag !
Ik ben net terug uit het zonnige spanje
4 weken lang een leuk spaans Vlaggetje onder mijn naam gehad :P!
Nu toch weer tijd om de Nederlandse vlag op te steken,
4 weken lang Veel zon gehad..
ook een behoorlijke Spaans Bier Kuurtje achter de rug..
ben nog brak van Gister nacht,, toen stond ik namelijk nog in een Club in spanje!!!
nu kan ik zeggen.. Was ik nog maar in spanje!![]()
Gr.. Laidback
Poster: Luxx
domme vraag, maar.. waren er nog wat lekkere wijfen ?:D
Poster: Twizz
hoef jij volgende week dan niet naar school??
Poster: stevew
dan moet je dringend is naar belgië komen CollinBosgraaf, wij gaan straks een lekker terrasje doen. Hier is het al de hele dag goed weer. Ik zal een lekker belgisch biertje koud zetten voor jou. Ok
Poster: DjCollinBosgraaf
een Jupiler :dhaha , is wel effe 350 kilometer rijden voor een biertje :P
nu moet je oppassen fetti. grolsch is het lekkerste bier dat er is :P
Poster: Bastian
ach heineken, grolsch, bavaria enzo vind ik wel te pruimen:P
Jupiler is het 'populairst' hier maar ik ben er niet weg van
Poster: the-melody
ja en? Ik ben ook 14, bijna 15 en drink ook alcohol. Me ouders hoeven er niet teveel op zeggen want ze drinken allebij ook. Bier drink ik niet, smaakt te droog. Maar ben meer voor bacardi cola's, eigen cocktails maken nzo.
Poster: Jorrit
Toch een vreemde post voor iemand van jou leeftijd :D
Poster: ccc
Wanneer moet je op die leeftijd sterke drank drinken. Vinden jullie dat cool?
Je komt nergens binnen.
En je bent officieel ook nog eens 4 jaar te jong om het te mogen drinken. Logisch dat zoveel jongeren een alcohol probleem hebben.
Poster: cccoh dus jij scheert iedere jongere over 1 kam en zegt dat ze een alcohol probleem hebben? Haha lol, nou ik heb zeker geen alcohol probleem. En ik denk dat jij je cool voelt om ons ff op onze 'plaats' te zetten. Mensen hebben een vrije wil en doen wat ze willen, ookal ben je in je puber tijd. En 90% zegt tegen me dat ik de geest van een 19 jarige heb. Dus het is me goed recht om met alochol te beginnen. En nergens binnen? Dan ken jij geen openlucht feesten zoals Cityparade, Laundry day, March for love en noem maar op.
Wanneer moet je op die leeftijd sterke drank drinken. Vinden jullie dat cool?
Je komt nergens binnen.
En je bent officieel ook nog eens 4 jaar te jong om het te mogen drinken. Logisch dat zoveel jongeren een alcohol probleem hebben.
Poster: Luxx
domme vraag, maar.. waren er nog wat lekkere wijfen ?:D
Poster: the-melody
oh dus jij scheert iedere jongere over 1 kam en zegt dat ze een alcohol probleem hebben? Haha lol, nou ik heb zeker geen alcohol probleem. En ik denk dat jij je cool voelt om ons ff op onze 'plaats' te zetten. Mensen hebben een vrije wil en doen wat ze willen, ookal ben je in je puber tijd. En 90% zegt tegen me dat ik de geest van een 19 jarige heb. Dus het is me goed recht om met alochol te beginnen. En nergens binnen? Dan ken jij geen openlucht feesten zoals Cityparade, Laundry day, March for love en noem maar op.