Poster: Vibemaster-D
@ ccc
jonge bij ons in dorp nog nooit politie gezien bijna iedereen van 15 rijd met scooter rond hierzo
puchjes zijn idd vet
en trouwens waarom zou ik bang moeten zijn
voor de politie, ik rijd niet over de weg met me quadje
zo een gast hier heeft zo een puch helemaal opgevoerd komt met 95 voorbijgecroost over de kruising met zo een ouderwetse duitse helm (zo een lere met zo een brilletje voor het stof) net als zo een piloot in een ouderwetse rode baron echt vaag die kerel
Poster: Vibemaster-Dpuchjes zijn idd vet
en trouwens waarom zou ik bang moeten zijn
voor de politie, ik rijd niet over de weg met me quadje
zo een gast hier heeft zo een puch helemaal opgevoerd komt met 95 voorbijgecroost over de kruising met zo een ouderwetse duitse helm (zo een lere met zo een brilletje voor het stof) net als zo een piloot in een ouderwetse rode baron echt vaag die kerel
Poster: Vibemaster-Dja maar ze weten mijn echte naam hier niet (alleen lead, maar die koop ik wel om)
en het is een kleindorpje 1500 inwoners maar welke van de 1500 ben ik nu toch he
Poster: PatrickBeuken
Bij alle whois databases staat dat het verboden is de informatie te kopiëren of voor andere doeleinden te gebruiken. Ik vind het erg ongepast om deze persoonlijke informatie zonder toestemming van de persoon openbaar te maken.
Dus ik zou je willen adviseren dit zo snel mogelijk weer weg te halen.
Poster: DjStijn
Beetje laat maar toch gefeliciteerdNog gear gekrege:P
Poster: fettibamba
Ben vandaag na de motocross op de keiheivel is gewoon men straat uit
voor de liefhebbers kevin strybos is gewonne en steve ramon was tweedde
Poster: Luxx
de bunny ranch is op tv.. heel erg smakelijk