Poster: Sammow
Toch niet als het op draaien aankomt? dan doe je het in de eerste plaats omdat het leuk is en in de tweede plaats omdat het wat opbrengt? :p
Toch niet als het op draaien aankomt? dan doe je het in de eerste plaats omdat het leuk is en in de tweede plaats omdat het wat opbrengt? :p
Poster: Bart_
Haha, Waar verblijf je ergens (land)? Denk niet dat iedereen daar Nederlands kan (als het over een ander land dan Nederland & België gaat natuurlijk, of de DJ kon Nederlands, dat is ook een mogelijkheid)
Poster: stevew
Zeker van jannickv dat het allemaal zo snel gegaan is? Die kerel die daar draait wordt betaald dus dat alles daar zo spontaan gekomen is kan ik moeilijk geloven hoor. Hoe zou je zelf zijn als je betaald wordt voor te draaien en er komt daar en onbekende op jou af en na 2min praten zeg jij tegen die onbekende kerel: als je het beter kunt doe het dan zelf, dan stop ik hierZie ik toch niet direct gebeuren hoor.
Maar goed, stel dat het waar is zal het wel een leuke belefenis geweest zijn hé.
Poster: jannickv
maar voor de duidlijk heid ik ben sanderdaags wel niet weer gaan draaien
Poster: Code-Y
goedzo DNR! =D jij snapt het :D
ik heb ze ook, goddelijke dingen he :D
nu nog de X1500 mixer, en dan ben ik HE-LE-MAAL blij(eerst maar eens sparen.....:P)
DJ-Code Y
Poster: Wout-r
Op andere dagen?
bedoel je sanderendaags dat betekent (bij ons in belgiëde dag daar na
bedoel je sanderendaags dat betekent (bij ons in belgiëde dag daar na
Poster: Wout-ralvast gefeliciteert man
Ja hoor,, ik ben over 22 minuten 16 :D
Ow ow, ruik ik hier een Birthday-Bash aankomen?