Poster: DEGEE
@roos: wat ga je dan met dat geld doen?
als je dan toch veel geld hebt?:p
ah ok
wat kost dat eigenlijk "traktor scratch"?:p
alles is duur veel te duur
jah dat vind ik toch duur
alles is duur veel te duur
niet erg veel, af en toe nog eens bij vrienden een plaatje draaien, plaatjes checken die uitkomen. Verder gewoon een pauze tot me 18de ofzo, iig tot ik vast werk heb wat nog wel ff duurt want met me opleiding die ik nu volg zou ik toch zowieso geen tijd meer hebben gehad om te draaien.
Poster: the-melodyniet erg veel, af en toe nog eens bij vrienden een plaatje draaien, plaatjes checken die uitkomen. Verder gewoon een pauze tot me 18de ofzo, iig tot ik vast werk heb wat nog wel ff duurt want met me opleiding die ik nu volg zou ik toch zowieso geen tijd meer hebben gehad om te draaien.
Poster: fettibamba
volgens mij ging ze traktor scratch kopen.
quote roos @ aboutdj : "Vinyl!
Met cd's heb ik helemaal niets, mijn cdj-100s heb ik bijna verkocht (deed ik echt niets mee!) en daarna komt TS erbij met timecode-vinyl natuurlijk."
Poster: the-melody
Ja en nee.
Ik mis het wel, maar zoals ik al eerder zei volg ik een zware kappersopleiding waardoor ik niks meer vrije tijd heb dus eigenlijk ook geen tijd meer zou hebben gehad om te draaien.
Poster: Luxx
waarom ben je nu dan online op DJR:P !!
Poster: Luxxomdat ik nu eindelijk wel eens tijd heb^^
waarom ben je nu dan online op DJR:P !!
Poster: the-melodyinderdaat
Neen, ik zit gewoon op een prive school ipv normale school dus ik ben wss een van de engiste belgen die op zaterdag ook naar school moet.
Ja en nee.
Ik mis het wel, maar zoals ik al eerder zei volg ik een zware kappersopleiding waardoor ik niks meer vrije tijd heb dus eigenlijk ook geen tijd meer zou hebben gehad om te draaien.
Neen, ik zit gewoon op een prive school ipv normale school dus ik ben wss een van de engiste belgen die op zaterdag ook naar school moet.
Tja, weetje. Ik was al vanaf me 10de bezig met klasgenootjes hun haar te doen, en nu zit ik echt tussen het volk wat me licht en ik doe eindelijk iets graag.
@renzis: de meeste niet, meeste zijn haarzorg en als je dan afstudeert kun je beginnen met de eerste 3 jaar koppen wassen, vloer kuisen en kleurtjes mengen. De school waar ik zit is europees beste kappersschool en kom ik daarvan ligt het loon gemiddeld dat ik kan krijgen rond de 6000euro netto in de maand.
Dus lightzone, snap je nu waarom ik me vrije tijd en hobby opgeef voor school^^. Tis maar 3 jaartjes doorbijten en ik ben er vanaf, en natuurlijk omdat ik het vooral graag doe.