Poster: BryanB
hele dag? ik 8 uur op een dag, jij?
Ben AutoCAD tekenaar bij een installatiebureau, en jullie?
Robbert?
Poster: Illusion
Ik zit nog op school, ik leer voor ICT Beheerder. Vorig jaar opleiding gehaald voor Medewerker Beheer ICT Niveau 3, nu Niveau 4 MBO. ICT Beheerder valt me erg tegen. Ik wil kijken of ik van opleiding kan switchen, aangezien ik erg veel de muziek wereld in ben gegaan, en het leuk zou zijn om iets met muziek te doen.
Bevalt het een beetje als AutoCAD tekenaar?
Poster: DALIQUE
Hmm ja klopt.
De auto is een motervoertuig, en een fiets niet. krijg je die regel weer. Nou ja, OV is ook niet alles zegmaar.. Toch soms wel handig die busbanen.. wel een leuk gezicht als al die automobilisten in de rij staan te wachten om allemaal dezelfde kant op te gaan.. en de bus passeert 1 strook ernaast gewoon al die auto's
Robbert?
Poster: Ferrox
Sorry, 1 B minder.
Zo heet laidback in het echt..
Poster: Laidback
Tsjaa..
fietsers hebben nog niet gehele Vrijspraak over de Weg toch ?
die hebben ook regels..
Poster: Ferrox
Sorry, 1 B minder.
Zo heet laidback in het echt..
Ik zit ook te denken om iets met muziek te doen maarja, wat?
Ik moet er niet aan denken dit nog jaren te doen, ik merk nu al dat ik mijn ogen verkloot.
Poster: DALIQUE
Zit ook weer wat in :P.
Btw je avatar is kick-ass
Ik dacht je heb het tegen Robbert? Maar je hebt het tegen Robert, En Robert is Robbert niet. Anders zou zijn naam wel 2 b's hebben. De spraak is wellicht hetzelfde, maar Robbert spreek je uit als Rob-bert, zoals je het schrijft. Maar Robert daarentegen, zou je eigenlijk uit moeten spreken als Roo-bert.
Lekker zo een topic waar het over niets mag gaan.
En mijn pauze is weer voorbij, ik kan weer DjR aanzetten!
Ja Veronica staat hier altijd aan. En die babe zag ik ook, das een lekkere. (ik zag: ' als achtergrond gebruiken' )
nee nog niet gehoord. Komt die op Veronica dan?
ik begrijp je niet
Haha? hoe komt dat? Vriendinnetje in het buitenland?
Poster: BryanBHaha? hoe komt dat? Vriendinnetje in het buitenland?
Poster: dj_lightzone
maar 800? :P
tjek dat geld, kun je heel wat essemessjes van kopen...