Poster: DjCollinBosgraaf
haha jij wel :P , bijna weekend :D
Poster: Luxx
ik wilde dit gewoon ff kwijt:
op hyves heb je wel van die bekende dj's he? (fedde le grand, chuckie, praia del sol, lucien foort en ga zo maar door)
iig. meestal reageren die mensen niet op je krabbels. maar nu heb ik praia del sol toegevoegt, nou die krabbelt ook als een madman terug hoor :D vind ik echt vet gewoon dat zulke mensen op je reageren. THUMBS UP FOR PRAIA DEL SOL
Poster: Vibemaster-D
lol.
nou ik zit ook niet op hyves en houd het liever zo.
Poster: Jorrit
Nou denk ik wel dat Praia del Sol nog net niet in het kaliber van Fedde le Grand valt, als je kijkt naar het aantal boekingen en releases bijvoorbeeld
Poster: Luxx
ik wilde dit gewoon ff kwijt:
op hyves heb je wel van die bekende dj's he? (fedde le grand, chuckie, praia del sol, lucien foort en ga zo maar door)
iig. meestal reageren die mensen niet op je krabbels. maar nu heb ik praia del sol toegevoegt, nou die krabbelt ook als een madman terug hoor :D vind ik echt vet gewoon dat zulke mensen op je reageren. THUMBS UP FOR PRAIA DEL SOL
Poster: DALIQUE
*gaat slapen*
Weltruste dames
Poster: robbert
De meeste Dj's besteden inderdaad vaak geen tijd aan "de gewone burger".
Laatst was ik echter op een feest waar kraak & smaak draaide. Ik heb echt een hele tijd met die kerel staan praten, toffe vent!
Hyves
ik heb het puur aangemaakt omdat iedereen zat te zeuren dat het leuk is
ik vind het net zo saai als msn en hyves gebeuren !!
ja heb er 115 bij hyves , en 60 op msn ofzo
maar vind het tijd verspilling , zie liever mensen zo , om gezellig mee te praten
in de stad of op school !
Bij mij staat mijn msn de laatste tijd gewoon niet meer aan, Het chatten spreekt mij niet meer aan...Zoals hiervoor al gezegd, ik ga toch ook liever persoonlijk met de mensen praten(op café of eens afspreken of zo)
Poster: robbertwie was dat dan?
Laatst was ik echter op een feest waar kraak & smaak draaide. Ik heb echt een hele tijd met die kerel staan praten, toffe vent!