Poster: robbertAfgelopen dagen inkom gehad in Maastricht.
Dinsdag: Partysquad (Mecc)
Woensdag: Ricky rivaro (Luca), Mason (Tragos)
Donderdag: kraak & smaak (Bonbonaire)
Poster: ScottB
Ik ben er ook geweest :D Jesse Voorn draaide ook nog bij Tragos, je bent vrijdag toch wel in het Mecc geweest he?(Erick E, Roog, Don Diablo) Ga je ook bij een vereniging?
Poster: robbert
Ik studeer in Heerlen, maar ga ieder jaar lekker mee feesten tijdens de inkom. Ga dus niet bij een vereniging..
Welke opleiding ga jij dan doen en bij welke vereniging ga je?
Technische Bedrijfskunde studeer ik. Woon je op kamers in Maastricht? En waar ga je uit in Maastricht?
Poster: fettibamba
Ben juist een gamma meubelrek gaan halen wel redelijk zwaar, hoelang duurt dat ongeveer om dat in elkaar te zetten.
Poster: Twizz
*** ik ben gekilled bij omerta....:@
Poster: _ruud_
paar minuutjes, had ik hem staan heb hem laatst wel verstevigd met metalen balken was anders vrij gammel. En bijde kanten met tyrips aan elkaar vastgetrokken.
Poster: dj_jr
de man met ervaring zo te horen:p
Poster: ScottB
Bij de Clinique zijn we ook geweest, erg gezellig :D De rest moet ik nog ontdekken...
Poster: Xitrate
In Maastricht ga ik meestal naar de Il Cavo en PT, ik ben nog maar 16 dus ik kom niet echt binnen in de 18+ cafe's zoals Celebration ofzo, de Clinique lukt me daarentegen wel gewoon, maar ben er nooit echt binnen geweest. Ziet er wel gezellig uit.
Ja kom nog maar eens naar de clinique, altijd gezellig daar! En wie weet zie je mij nog eens?! (grote kans..)
Poster: fettibamba
Ja anders mag hij het bij mij even komen instaleren