Wie dekt er hier zijn gear af na het draaien (5/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

A-flex    posted on 06-08-2007 21:46
Nu zou ik graag eens weten wie zen gear afdekt na het draaien.
Ik doe het nu niet weet niet of het veel kwaat kan als je het niet doet.
Maar ik vind het een raar zicht zo met stofhoezen of stofkappen

What do you think about Wie dekt er hier zijn gear af na het draaien ??

Vote :   

XMatiC    posted on 13-05-2009 19:46
Handdoek
maar het maakt niet veel uit voor me.. me gear zitte kretsen op door men broer
(we slapen samen @ 1 kamer) als hij gaat slape kleed die zich uit en gooit zijn broek +riem enzo gooit hij  allemaal op mijn booth Cool
www.youtube.com/LennertDJ
Hardshort    posted on 14-05-2009 01:05
Waneer ik visite of bezoek of iets heb staan ze meestal on afgedekt, K vind het wat toevoegen aan het meubulair en mn gear staan dan ook aan.

Verder doe ik s`nachts de deksel van de flightcase er gewoon op.
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
MoXeGy    posted on 14-05-2009 10:22
Patser :P "geintje"

Ikzelf dek altijd mijn gear af na het draaien, ik schuif grootendeels mij gear ook in mijn meubel zodat er nog minder stof bij komt.
Ik denk mijn gear ook af met een stukje afrok/doek. dit soort doek trekt het stof aan en kun je zelfs gebruken om stof van je gear af te krijgen. af en toe de doekjes buiten afkloppen en klaar.
kuituhh    posted on 14-05-2009 11:47
ik dek mijn gear ook altijd af na het draaien. draaitafels onder de bijhorende stofkappen. Stofkap van een oude draaitafel over mijn RMX-40 en jawel 2 defqon2006 sjaaltjes/doekjes (Wat het ook mag zijn) over mijn RMP's Happy, laughing
Spin that Sh!t BAM!
Ilja    posted on 14-05-2009 11:54
Ik ben een?neat-freakCool?dus wordt al gek als er een vlek op zit laat staan stof, ( worden netjes afgedekt ).?
nils7    posted on 14-05-2009 12:50
Ik dek ze af maar na een tijdje moet ik er toch met de swiffer overheen Unhappy
voyager    posted on 14-05-2009 14:40
Doe altijd na het draaien gewoon de deksel erop, want met doeken ben ik niet zo weg van...
WopWopWop    posted on 14-05-2009 14:53
Poster: DJADMIN
Neu, doe het niet echt :P En heb er -nog- geen problemen mee gehad..laksheid denk ik Winking my eye

jij wilt gewoon dat iedereen die in je kamer komt je cd spelers direct ziet(H) bij mij gaan ze altijd eest met grote ogen vragen wat er onder de badhandoek zit en kijken ze vol verbazingCoolwas dat!
Tizio    posted on 14-05-2009 18:31
Gewoon met de flightcase denksel!
defam    posted on 14-05-2009 21:49
Ik dek m'n gear altyd af na t draaien met een grote laken...alles in 1!
Heb geen originele stofkappen bij m'n sl-etjes....Cool
En regelmatig idd ff goed afstoffen en de pitches ff met de kruimelzuiger er langs, draaiplateau's er ff af en ook met de kruimelzuiger erlangs...
Bambilaner    posted on 14-05-2009 21:55
Poster: defam
Ik dek m'n gear altyd af na t draaien met een grote laken...alles in 1!
Heb geen originele stofkappen bij m'n sl-etjes....Cool
En regelmatig idd ff goed afstoffen en de pitches ff met de kruimelzuiger er langs, draaiplateau's er ff af en ook met de kruimelzuiger erlangs...

stofkappen voor je sletjes Happy, laughing

Ik heb een soort superfijn gaas dat geen stof doorlaat dat ik over mijn volledige booth leg... Nu en dan ook eens alles oppoetsen...
www.facebook.com/vinniebegooddj
Saskia    posted on 14-05-2009 21:55
ik dek het af als ik eraan denk :P..
en poets het best vaak, soms al een beetje onder het draaien als ik een stofje zie Happy, laughing
nils7    posted on 14-05-2009 23:32
Poster: Ilja
Ik ben een?neat-freakCool?dus wordt al gek als er een vlek op zit laat staan stof, ( worden netjes afgedekt ).?

whehehe met je SLDZ's moet je dan helemaal tureluurs worden aangezien die dingen toch echt vlek magneten zijn...
wel mooie dingetjes hoor... jammer dat er nooit een revisie van is gekomen!
defam    posted on 14-05-2009 23:38
Poster: Bambilaner

stofkappen voor je sletjes Happy, laughing

Hihi, daarom het streepje ertussen...Cool
RAS    posted on 15-05-2009 04:52
Poster: Saskia
ik dek het af als ik eraan denk :P..
en poets het best vaak, soms al een beetje onder het draaien als ik een stofje zie Happy, laughing

argh, ik weet nu niet of ik me schuldig moet voelen omdat het me bij m'n eingen gear totaal niet interreseerd of dat ik je uit moet lachen... (sorry ik, ben dronkenn na een avondje gratis draaien)
kuituhh    posted on 15-05-2009 08:47
zatlel Winking my eye
Spin that Sh!t BAM!
ThijsG    posted on 15-05-2009 08:58
Poster: Bambilaner
Ik heb een soort superfijn gaas dat geen stof doorlaat dat ik over mijn volledige booth leg.

Maakt dat geen krassen?
Saskia    posted on 15-05-2009 09:14
Poster: RAS

argh, ik weet nu niet of ik me schuldig moet voelen omdat het me bij m'n eingen gear totaal niet interreseerd of dat ik je uit moet lachen... (sorry ik, ben dronkenn na een avondje gratis draaien)

hahahaha
jij bent ook vaak dronken Cool
WalterRavensberg    posted on 15-05-2009 09:31
M'n prive gear zit in een flightcase, dus na 't draaien gaat gewoon de deksel er op.

In discortheken waar ik sta dekken we altijd aan 't einde vd avond de apparatuur af met theedoeken. Dit doen we om te voorkomen dat er stof overal tussen gaat zitten (faders/potmeters). In veel horecazaken wordt namelijk doordeweeks veel geklust waardoor er dus erg veel stof in de lucht komt. Het afdekken van de apparatuur is dus erg belangrijk.

Houdt er rekening mee dat het vervangen van een fader al snel 15,- per stuk bedraagd...

Maarre... voor de pioneer cdj1000 en djm800 zijn er nu erg mooie transparante dus-covers...
RAS    posted on 15-05-2009 14:27
Poster: Saskia

hahahaha
jij bent ook vaak dronken Cool

Hoe kom je daar nou bij? Zo vaak heb ik geen feestjes waar ik gratis draai hoor.
Jer    posted on 16-05-2009 08:23
Ik dek het altijd af met dust coversCool
djjh    posted on 16-05-2009 16:19
ik heb een flightcase. ik maak hem elke keer dicht na het draaien.
Hardshort    posted on 16-05-2009 19:33
Poster: MoXeGy
Patser :P "geintje"
 '

? know sorry Cool
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

362 Users online: 276 Guests (86 Unknown)
Pages generated today : 54.607
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.747.998