Wie dekt er hier zijn gear af na het draaien (3/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

A-flex    posted on 06-08-2007 21:46
Nu zou ik graag eens weten wie zen gear afdekt na het draaien.
Ik doe het nu niet weet niet of het veel kwaat kan als je het niet doet.
Maar ik vind het een raar zicht zo met stofhoezen of stofkappen

What do you think about Wie dekt er hier zijn gear af na het draaien ??

Vote :   

A-flex    posted on 21-08-2007 19:18
Heb ondertussen ook een stevige hoes gemaakt van doorzichtige plastiek.Cry En daarna de hoeken vast geniet.
Illusion    posted on 21-08-2007 19:22
Gaat niet om het zicht. Het gaat om de houdbaarheid van je gear, en het zo schoonmogelijk houden. Als ik weekje niet ga draaien, doe ik m'n stofkappen over m'n tt's en een laken. Zo is alles lekker afgedekt, en wanneer er een beetje stof op zit maak ik ze schoon.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
LaMalediction    posted on 21-08-2007 19:26
als ik klaar ben gooi ik me stofdoeken der overheen
en me mixer doe ik meestal een handdoekje over heen
en maak het 1x per week stofvrij
Ferrox    posted on 22-08-2007 14:26
Ik doe het eigenlijk niet Cry

Maar ik zit er wel aan te denken om het te gaan doen
de apparatuur heeft wel ingepakt gezeten tijdens vakantie, mischien dat ik er een doek o.i.d. voor ga maken om er overheen te trekken.

Het nadeel is echter dat het mengpaneel eigenlijk bijna altijd aanstaat omdat daar alles op zit. Dus hitteproductie is ook een probleempje ben ik bang...
OneSixty    posted on 22-08-2007 15:09
Poster: Ferrox

Het nadeel is echter dat het mengpaneel eigenlijk bijna altijd aanstaat omdat daar alles op zit. Dus hitteproductie is ook een probleempje ben ik bang...

je moet het er ook niet op doen als je je mixr gebruikt :P
Ferrox    posted on 22-08-2007 15:54
Poster: dj_lightzone

je moet het er ook niet op doen als je je mixr gebruikt :P

maarr... Als hij altijd aanstaat als ik aan het computeren ben dan gebruik ik hem ja, niet echt. Hij staat wel aan maar doe er niets mee.

Dan is een doek opzich wel logisch. Maar dan krijg je dus die warmte productie..
Denvo    posted on 24-08-2007 14:37
Poster: sher

als ik m'n gear heb ga ik van die Glorious Dj dust covers zommige afmetingen passen op de RELOOP RMP'S

en ze zien er ook nog eens netjes uit.. en voor de verandering.. WIT.. :D

Winking my eye

ik heb zo ook. Wit blijven ze alleen als je je handen wast voordat je ze pakt :P zitten bij mij al paar vlekjes op
stickers blijven er ook goed op zitten :D
robbert    posted on 24-08-2007 18:05
Ik dek mijn gear uiteraard af, een ferrari laat je toch ook niet buiten in de regen staan?
U-Vinyl    posted on 24-08-2007 20:02
Poster: robbert
Ik dek mijn gear uiteraard af, een ferrari laat je toch ook niet buiten in de regen staan?

Grappig, ik laat mijn ferrari wel buiten staan als het regentCry

Hoe dan ook, ik dek het nooit af, ik ben te lui om me stofkappen erop te doen. Ik ga nu iets zeggen waarvan de meesten schrikken, maar ik haal altijd even me vinger over de naald voordat ik ga draaien Cryom hem schoon te maken. Als me naalden maar schoon zijn, laat ik het stof links liggenCry
Sammow    posted on 24-08-2007 20:17
Ik heb een stofdoek liggen in mijn kast, die zwarte lak lijkt wel stof aan te trekken Cry
Luxx    posted on 24-08-2007 20:26
Poster: robbert

waarom zou je dat niet doen?

poster: U-vinyl
Hoe dan ook, ik dek het nooit af, ik ben te lui om me stofkappen erop te doen. Ik ga nu iets zeggen waarvan de meesten schrikken, maar ik haal altijd even me vinger over de naald voordat ik ga draaien

zie ik wel vaker hoor dat mensen even vinger langs de naald halen. is dat schadelijk dan? ik doe het ook wel eens
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 24-08-2007 @ 20:27:14 (100%)
DNR    posted on 24-08-2007 20:26
dt ding kan tog wel ergens tegen lijkt mij:S
robbert    posted on 24-08-2007 23:40
Poster: U-Vinyl

Grappig, ik laat mijn ferrari wel buiten staan als het regentCry

Ja mijn Zonda en Bugatti staan inderdaad wel in de regen, alleen mijn Ferrari past in de garage..
DEGEE    posted on 25-08-2007 13:40
ik leg gwn mijn bovenste van de flichtcase
er los op
maar mijn installatie staat in de kelder !
ik heb pas bang voor stof en vocht
maar jah als het kapot is dan is het zo!
dan krijg ik mss beter geriefCry
maar voorlopig ben ik er nog positief over!

greetzz,
OneSixty    posted on 25-08-2007 14:00
Poster: DEGEE
maar mijn installatie staat in de kelder !
ik heb pas bang voor stof en vocht
maar jah als het kapot is dan is het zo!
dan krijg ik mss beter geriefCry
maar voorlopig ben ik er nog positief over!

greetzz,

Cry
Renzis    posted on 25-08-2007 14:32
dat dit topic nog steed bestaat!

het lijkt te logisch dat je je gear afdekt anders is de kans gewoon stuk groter dat het sneller minder word, hoe goed het ook is.

en je ferrari zet je daarom ook nie buiten in de regen maar in de garage.
Nvie    posted on 25-08-2007 15:03
Poster: Renzis
dat dit topic nog steed bestaat!

het lijkt te logisch dat je je gear afdekt anders is de kans gewoon stuk groter dat het sneller minder word, hoe goed het ook is.

en je ferrari zet je daarom ook nie buiten in de regen maar in de garage.

Ligt eraan, als er al een bugatti in staat Happy, laughing
Vaganzza    posted on 30-08-2007 05:49
Ik dek het steeds af zodat er geen stof kan tussen geraken.
Sunrise8    posted on 30-08-2007 09:55
jep ik dek het af met gewone handdoeken. over me tt's zitten stofkappen heen dus geen handdoeken nodig, maar over me mixer en cd speler is wel een handdoek nodig. :p
Music made me who i am
U-Vinyl    posted on 30-08-2007 23:13
Poster: Luxx
zie ik wel vaker hoor dat mensen even vinger langs de naald halen. is dat schadelijk dan? ik doe het ook wel eens

Laat ik het zo zeggen.... je hebt van die mensen die volledig flippen als ze een vinger over een naald zien glijden. SchadelijkConfused? I do not know.
3zZzZz    posted on 31-08-2007 20:00
kheb zo een "hawai-handdoek" en die past net over m'n cdspelers en mixer, en m'n tt's zitten in flights.
zonder handdoek is het uiteraard mooier, maar nu is het ook elke keer weer "tataaaa leuke gear"  als je die handdoek ervanaf haalt:p
User edit by 3zZzZz on 31-08-2007 @ 20:01:04 (19%)
Nico_26    posted on 31-08-2007 22:26

Ik heb voor mijn synq TT een houten bak laten maken om er over te leggen ... en bij de rest ook gewoon handdoeken.

User edit by Nico_26 on 31-08-2007 @ 22:26:47 (1%)
ArCee    posted on 04-09-2007 00:54
Poster: U-Vinyl

Laat ik het zo zeggen.... je hebt van die mensen die volledig flippen als ze een vinger over een naald zien glijden. SchadelijkConfused? I do not know.

Op je vingers zit ook vet?? Daarbij, door de ribbels in je vingers (denk aan vingerafdruk) lijkt me niet dat je naald daar op lange termijn happy van gaat worden??
Remote    posted on 13-05-2009 12:10
Wanneer ik gedaan heb met draaien dan dek ik altijd mijn gear af met een laken. Ook maak ik ze minstens een keer om de 1 a 2 weken volledig stofvrij. Mijn platen probeer ik ook eens om de 2 weken is te poetsen (die vuil zijn).
lightstar    posted on 13-05-2009 12:27
Ik heb ergens bij een stoffen zaak een stuk  van dat doorzichtige tafel zeil gehaald.
Dit is lekker stevig en je kan alles er nog mooi doorheen zien.
En het kost ook echt helemaal niks! Voor de rest maak ik ze een keer per week schoon met een doekje omdat je toch altijd vingerafdrukken enzo ziet.

Ik zie alleen dat veel er een handdoek overheen gooien maar het lijkt mij dat dat daar ook aardig wat stof in zit en dat komt ook op je gear..
Of heb ik het nou verkeerd:P

422 Users online: 343 Guests (79 Unknown)
Pages generated today : 5.060
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.754.532