Poster: Ferrox
Het nadeel is echter dat het mengpaneel eigenlijk bijna altijd aanstaat omdat daar alles op zit. Dus hitteproductie is ook een probleempje ben ik bang...
Poster: dj_lightzone
je moet het er ook niet op doen als je je mixr gebruikt :P
Poster: sherals ik m'n gear heb ga ik van die Glorious Dj dust covers zommige afmetingen passen op de RELOOP RMP'S
en ze zien er ook nog eens netjes uit.. en voor de verandering.. WIT.. :D
Poster: robbert
Ik dek mijn gear uiteraard af, een ferrari laat je toch ook niet buiten in de regen staan?
Poster: robbert
Ik dek mijn gear uiteraard af, een ferrari laat je toch ook niet buiten in de regen staan?
poster: U-vinyl
Hoe dan ook, ik dek het nooit af, ik ben te lui om me stofkappen erop te doen. Ik ga nu iets zeggen waarvan de meesten schrikken, maar ik haal altijd even me vinger over de naald voordat ik ga draaien
Poster: U-Vinyl
Grappig, ik laat mijn ferrari wel buiten staan als het regent
Poster: DEGEE
maar mijn installatie staat in de kelder !
ik heb pas bang voor stof en vocht
maar jah als het kapot is dan is het zo!
dan krijg ik mss beter gerief
maar voorlopig ben ik er nog positief over!
greetzz,
Poster: Renzis
dat dit topic nog steed bestaat!
het lijkt te logisch dat je je gear afdekt anders is de kans gewoon stuk groter dat het sneller minder word, hoe goed het ook is.
en je ferrari zet je daarom ook nie buiten in de regen maar in de garage.
Poster: Luxx
zie ik wel vaker hoor dat mensen even vinger langs de naald halen. is dat schadelijk dan? ik doe het ook wel eens
Ik heb voor mijn synq TT een houten bak laten maken om er over te leggen ... en bij de rest ook gewoon handdoeken.
Poster: U-Vinyl
Laat ik het zo zeggen.... je hebt van die mensen die volledig flippen als ze een vinger over een naald zien glijden. Schadelijk? I do not know.