Nu zou ik graag eens weten wie zen gear afdekt na het draaien. Ik doe het nu niet weet niet of het veel kwaat kan als je het niet doet. Maar ik vind het een raar zicht zo met stofhoezen of stofkappen
What do you think about Wie dekt er hier zijn gear af na het draaien ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
In feite is dit niet eens zo'n onzin topic, brengt weer eens naar voren dat het toch belangrijk is dat je djgear goed beschermt wordt tegen zijn grootste vijand.."stof"
Bij mij is ook alles afgedekt met handoeken die niet veel pluisje afgeven, badhanddoeken zijn eigenlijk niet zo geschikt, vanwege de wat langere"zachte draadjes" die het zo'n prettige handdoek maken om je zelf af tedrogen. In die badhandoeken gaat wat meer stof zitten als in linnenhanddoeken.
Het beste zou zijn in de flightcase of met plastic hoezen die natuurlijk goed afsluiten.
Staat bij mij op m'n slaapkamer dus dat is een ramp met al dat stof. Dus afdekken is dan wel een must. Zoiezo omdat het niet fijn is als je wilt gaan draaien dat je eerst er een hele laag stof af moet halen en tegelijk voor het behoud van de apparatuur. Faders o.a. vinden stof nu niet echt fijn. Bovendien kun je aan de buitenkant het stof vaak wel verwijderen, maar aan de binnenkant is dat lastiger. Als het daar eenmaal zit krijg je het er meestal niet meer goed weg.
Ik heb tijden apparatuur niet afgedekt, maar het ziet er niet mooi uit al dat stof en uiteindelijk krijg je er alleen maar problemen van. Heb eerst een tijd een oude badhandoek eroverheen gelegt maar die waseigenlijk net iets te klein waardoor het effect ook niet optimaal was. Nu heb ik een grote plastic hoes om het spul, wat echt prima werkt.
Ik denk het nooit af. Ik vind mijn DJ-booth een onderdeel van mijn kamer en dan ga ik hem niet afdekken met een -in mijn ogen- lelijke (bad)handdoek. Wel zuig ik 2 a 3 keer per week mijn DJ-booth met de stofzuiger schoon.
ik dek mijn gear altijd af. mijn denon4000 en rodec180MKIII zitten in een flightcase maar mijn cdj-1000MKIII's en djm-800 dek ik af met een doek omdat ik daar nog geen flightcases voor heb maar daar komt spoedig verandering in.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.