Tiestos Club Life - Luisteren of Podcast
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Collin    posted on 06-08-2007 17:46
He Mensen

ben ook wel is benieuwd of jullie gebruik maken

van de podcast , van tiesto's club life , of gewoon live vrijdagavond luisteren ?

ik luister zelf bijna altijd de podcast omdat ik zaterdag vroeg moet werken

( weet ook of je de podcast van Armin van Buuren gratis kan luisteren en waar ? )

Groeten ,

What do you think about Tiestos Club Life - Luisteren of Podcast ??

Vote :   
Krisix    posted on 06-08-2007 18:20
Podcast sé . Op vrijdagavond luister ik niet echt naar de radio.
RenéKuppens    posted on 06-08-2007 18:21
Ik luister wel eens de gratis podcast op Dance-tunes.

Als je een Acount hebt kun je ze downloaden.
Dit zijn podcast van bijv. Sensation etc.
stevew    posted on 06-08-2007 20:09
Zijn die sets van Club life nu nog ergens te beluisteren of ergens downloadbaar DJCollinBosgraaf??
Ik heb nog niet één keer de kans gehad om er is naar te luisteren op een vrijdagavond, en ik zou zou graag zijn radioshow eens horen. Greets
User edit by stevew on 06-08-2007 @ 20:10:03 (3%)
Wout-r    posted on 06-08-2007 21:09
Ik luister de podcast altijd met plezier Happy, laughing Ik moet ook bijna altijd zaterdags werken, dus dan komt het er ook niet van.
Collin    posted on 06-08-2007 21:56
Poster: stevew
Zijn die sets van Club life nu nog ergens te beluisteren of ergens downloadbaar DJCollinBosgraaf??
Ik heb nog niet één keer de kans gehad om er is naar te luisteren op een vrijdagavond, en ik zou zou graag zijn radioshow eens horen. Greets

Check even tiestoworld.nl en dan staat er links een radio538 Tiesto figuur dan kom je op de site , staat er rechts boven in Podcast klik je aan komt er een link op site , klik je ook aan en dan kun je ze allemaal legaal downloaden deze podcast zijn allemaal beveiligd :D dus worden legaal weergegeven om te luisteren ! duidelijk zo :D:D
User edit by Collin on 06-08-2007 @ 21:56:29 (10%)
stevew    posted on 07-08-2007 13:36
prachtig DJCollinbosgraaf. Ik ga dat vanavond na mijn werk direct is checken hehe
Collin    posted on 08-08-2007 17:30
prachtig DJCollinbosgraaf. Ik ga dat vanavond na mijn werk direct is checken hehe

En is het al gelukt ? owja de tracklist staat ook op de site als je op ( tiesto's club life hebt gedrukt )

kun je nummer van podcast invullen - komt er een linkje klik je aan , dan heb je de tracklist
User edit by Collin on 08-08-2007 @ 17:31:36 (11%)
stevew    posted on 09-08-2007 12:48
hey djCollinBosgraaf, het is niet gelukt my friend. Ik kom op zo'n textpagina waar alles beschreven staat maar ik heb geen idee hoe ik vanuit daar moet beginnen te downloaden. ik heb je stappen gevolgd maar ik heb geen idee hoe ik het moet downloaden. Spijtig genoeg, want ik keek er wel echt naar uit. Zou je me hiermee kunnen helpen? thx
Collin    posted on 09-08-2007 13:02
hey djCollinBosgraaf, het is niet gelukt my friend. Ik kom op zo'n textpagina waar alles beschreven staat maar ik heb geen idee hoe ik vanuit daar moet beginnen te downloaden. ik heb je stappen gevolgd maar ik heb geen idee hoe ik het moet downloaden. Spijtig genoeg, want ik keek er wel echt naar uit. Zou je me hiermee kunnen helpen? thx

natuurlijk kan ik je helpen stevew , dus je bent al wel op de tiesto's club life website ? zo ja vandaaruit

ga je rechtsboven in na een icoon waarop staat podcast ( boven in de hoek ) klik je 1 x op , dan krijg je

een link op die pagina , van tiesto's club life klik je ook 1 x op en dan krijg je een lijst met alle club life

podcasten , als het nog niet lukt hoor ik het wel weer :D

hier is de link van Tiesto's Club Life website ( podcast icoon rechts boven in site )

http://538.tiestoworld.nl/
User edit by Collin on 09-08-2007 @ 13:04:34 (22%)
stevew    posted on 10-08-2007 13:08
ok, het is gelukt. Thx my friend!!!!
Ik laat nog iets weten als ik ernaar geluisterd heb!!!

Greets,
Steve

Collin    posted on 11-08-2007 14:21
Oke dan Stevew :D fijn om te horen :D Tiesto kun je natuurlijk niet missen he !
stevew    posted on 11-08-2007 23:31
Man man man, CollinBosgraaf, Super...echt waar!!! Enorm bedankt voor de tip!!!
respect man!! Ik heb er al naar geluisterd en het is dik in orde!!Cry

Als Grote fan van Tiësto mocht ik deze sets toch niet voorbijlopen héCry.

greets!!
Dj:Steve
User edit by stevew on 27-08-2007 @ 12:04:28 (1%)
Toppertje    posted on 27-08-2007 05:02
Helaas heb ik vrijdag avond geen tijd om naar de radio te luisteren dus download ik Club Life en zet ik hem op me mp3 speler. Ik luister meestal waneer ik in de bus zit of thuis eventjes niks te doen heb want ik moet natuurlijk wel op de hoogte blijven van de nieuwe trance plaatjes Winking my eye. Wat ik ook een heel goed prgramma vind van het zelfde genre is 'Trance around the world' dat het team van Above & Beyond maakt.  
Ik ben Snoey, Admin reageert niet op mijn verzoek.
Ilja    posted on 28-03-2010 13:33
Heb alle Tiesto Clublife Episodes. ?Cool?? 155 om precies te zijn, ?en er is 1 van die 150 podcasts waar ik als maar naar blijf luisteren, ?Podcast 17 GIG ?in Kiev. ? Mam oMan wat is die meesterlijk.?Cool

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

258 Users online: 74 Guests (184 Unknown)
Pages generated today : 18.402
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.492.175