Poster: Ital
Weet iemand een goede koass demo te vinden?! Ik kom alleen maar Ad Visser demos tegen...
Poster: Ital
Wellicht maar 'even' wachten op de opvolger van de EFX-1000...
Poster: fettibamba
zal je nog lang kunnen wachten, hoelang is de efx 500 er niet geweest voor de efx 1000 uitkwam en deze is nog redelijk recent
en wat denk je dat een opvolger van de efx 1000 meer zal kunnen toevoegen van wat je mist op de 1000
edit: ik heb het even opgezocht de efx 500 is in 1998 uitgekomen en de opvolger de efx 1000 in 2005, waarschijnlijk gaat het deze keer niet zo lang duren voor dat een nieuwe versie uitkomt maar ik denk niet dat we de komende jaren nog een nieuwe mogen verwachten.
Poster: jannickv
als iemand weet wanneer die uitkomt is het Lead best even wachten tot hij er iets over zegt
Ik zit toch geen voorspellingen te maken,
ik baseer me gewoon op feiten het heeft +-7 jaar geduurd tussen de 500 en de 1000
dus als ital zegt "even" wachten dan zeg ik gewoon dat dat "even" wachten wel eens lang wachten kan zijn.
Poster: jannickv
ik wou je toch helemaal niet aanvallen
jongen toch ben jij even licht geraakt
...edit: ik heb het even opgezocht de efx 500 is in 1998 uitgekomen en de opvolger de efx 1000 in 2005, waarschijnlijk gaat het deze keer niet zo lang duren voor dat een nieuwe versie uitkomt maar ik denk niet dat we de komende jaren nog een nieuwe mogen verwachten.
Poster: Lead
Dat heb je zeker hier vandaan : Pioneer ProDJ History
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.