[M] My 1st Recorded Mix
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Xorta    posted on 04-08-2007 00:05
My 1st Recorded Mix!

Na een week klooie met beathmatchen lukt het al redelijk en dacht: laat ik eens een mixje recorden! Letterlijk een mixJE want hij bestaat maar uit 6 nummers en duurt iets langer dan 26 minuten. Toen ik bij het laatste nummer was aangekomen dacht ik namelijk, mmmm leuk einde, laat ik het risico datik het nu ver**** maar niet nemen want hij ging best lekker voor mijn doen :D

Tracklist:
01. Don Diablo - Cloud 9
02. Albert Vorne - Formentera What (Gareth Emery Remix)
03. Octagen vs. M.I.D.O.R. - Metropolitan (Yanave Remix)
04. Jochen Miller - Twisted Mind (Dub Mix)
05. Leon Bolier vs. DJ Astrid - Crazy People (Alternative Mix)
06. David Forbes - Live Without You

Klik! voor MegaUpload linkje

Trance, met hier en daar wat (electro?)house invloeden. Het eerste nummer van Don past er eigenlijk bestwel niet tussen maar deze track uit 2003 wou ik er gewoon ff in hebben :D . De rest past iets beter en stammen uit 2007.

Verder is het alleen beatmatching + ik die me best doet om de overgang samen met de EQ's redelijk soepel te laten verlopen. Geen effecten of sampling. Naja stiekem hoorje in de intro toch een sampletje geript uit ander nummer die amper in deze set voorkomt, maargoe.. Winking my eye

Graag vraag ik om kritiek! Daar leert deze mafkees van!

Zelf heb ik natuurlijk ook kritiek, hier even mijn puntjes:
- 1e overgang (van Cloud 9 naar Formentera What) klinkt in het 1e 'overgangs blok' even niet helemaal lekker, maar gelukkig in het 2e blok juist weer wel. (Je zult horen wat ik bedoel, denk ik :P )
- Van Twisted Mind naar Crazy People liep denkik het minst van allemaal... door fout die ik maakte met faders moest ik mezelf redden op een manier die opzich nog redelijk is uitgepakt, maar klinkt toch niet ech heel lekker.
- Laatste overgang komt een beetje te 'opeens hoorje iets van het andere nummer'.
Andere overgangen gingen opzich wel lekker al zegik zelf.

Maar wat mij echt boeit is wat jullie ervan vinden!

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
User edit by Xorta on 07-08-2007 @ 22:43:47 (6%)

What do you think about [M] My 1st Recorded Mix ??

Vote :   

NielsR    posted on 04-08-2007 00:09
,,,
barthawk    posted on 04-08-2007 00:10
aangezien ik die platen ken wil ik wel ff luisteren :D
edit: geluisterd en klinkt lang niet gek, maar platen lopen niet echt in elkaar maar komen 'gewoon opzetten in het nr' hier moet je met je eq's op de maat aan leren mixen zodat je het ene nr opbouwt terwijl je het andere laat afbouwen. Zorg er ook voor dat er in je je overgangen een 'drive' komt, een soort rush dat je bij trance en progressive vaak goed kunt maken met je platen. Dat is dus op de juiste plekken in-en uitmixen, veel succes nog!
User edit by barthawk on 04-08-2007 @ 11:28:14 (100%)
jussied    posted on 04-08-2007 00:48
ff luisteren
OneSixty    posted on 04-08-2007 00:57
koekoek
VmaX    posted on 04-08-2007 04:27
Is luistere ze!
To stay tuned, become a fan on my facebookpage
VmaX    posted on 04-08-2007 04:50
Ik ben ook maar een beginner DJ dus kan er niet zoveel over oordelen maar ik vind hem wel erg lekker!
To stay tuned, become a fan on my facebookpage
LaMalediction    posted on 04-08-2007 08:54
ff luisteren
Renzis    posted on 04-08-2007 09:49
ben benieuwd

Thms    posted on 06-08-2007 09:19
aangezien ik ook 2 rmp-2's heb gekocht.. en aangezien het vandaag ook precies 1 week geleden is dat ik ze gekocht heb.. wil ik wel eens kijken of we gelijk op gaan !

ben benieuwd
Thms    posted on 06-08-2007 09:38
ik stuur je even een PM
Xorta    posted on 07-08-2007 22:52
Poster: barthawk
zijn verhaaltje... 

Met de EQ's omgaan tijdens een overgang ga ik dan ook nog heel veel aan doen! Oefenen oefenen oefenen. Die 'drive' en rush opzoeken zal ook nog veel tijd kosten voordat ik dat beheers maar ik heb er zin in. Bedankt!

VmaX ook bedankt! Nog andere lui die iets kwijt willen?

Link naar de download heb ik even uit Hidden message gehaald
baath    posted on 08-08-2007 00:24
ff luisteren..
djwork    posted on 08-08-2007 13:20
checkcheck

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

247 Users online: 43 Guests (204 Unknown)
Pages generated today : 84.421
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.636.719