SLAM FM on tour = flop (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sandr    posted on 03-08-2007 19:25
Ik werk sinds enige tijd in discotheek de hooizolder in westkapelle. Op donderdag hebben wij slam fm on tour en de laatste 3 keer ben ik er geweest om na die show het feest (af) te maken.

De eerste keer hadden we een Dj die alleen maar lulde in de microfoon en op die manier ook van plaat wisselde.
De 2de keer was al wat beter maar er werd nog teveel gepraat (kon aan het publiek merken dat het begon te irriteren)

Maar gister was wel de klap op de vuurpeil. De dj draaide alleen maar mix cd's. Soms 4 of 5 nummers lang gevolgd door een Slam FM jingle en dan weer een mix cd of een of andere megamix.
Ik vond het al schandalig dat hij gebruik maakte van mix cd's, maar het schandaligste vond ik nog wel dat hij wel stond te doen of hij aan het mixen was.
Ik heb me gister groen en geel geergerd aan die kerel, nu is mijn vraag zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt met Slam FM on tour? Of kijk ik gewoon door de verkeerde bril?

Play that funky music white boy....

What do you think about SLAM FM on tour = flop ??

Vote :   

djmarcelm    posted on 06-09-2007 18:58
Poster: nils7

In Kos hadden we een DJ die met gemixte cd's draaide...
Echt matig!

welke tent heb er zelf nml ook met mix cd's staan draaien Cry

hehehe nee grapje stond op papa's beach en camel bar
all-round dj/ feest dj, ex tmf in de mix roadshow dj
nils7    posted on 09-09-2007 00:35
Poster: djmarcelm

welke tent heb er zelf nml ook met mix cd's staan draaien Cry

hehehe nee grapje stond op papa's beach en camel bar

Jahaa heb je ook 2x horen draaien! Bij de dutchnight... ik kwam (na de vakance) ook je hyves tegen op de camelbar hyves en de djresource hyves!

De DJ van de SaloonTex draaide met mix cd's. Je weet wel die leipo met z'n koptelefoon stoer andersom.
En 1 van de laatste avonden had ie "Let me think about it" (als nieuwe plaat denk ik ofzo) da vond ie zo stoer
dat ie erbij ging dansen en dat ie de volume op 125% zette ofzo (tering dat deed gewoon zeer aan me oren).

Billy in de camelbar moet echt serieus die strobo uit zetten. Niet normaal hoe freakin' irritant dat is...
En soms moet ie wel liedjes een beetje in het tempo draaien.
Rampeneren op 140BPM is niet echt jofol....

En daarnaast was er best vaak hetzelfde repertoire. Maar dat was niet alleen in de camel.

De laatste avond gingen we niet uit, maar werden we toch wakker gehouden door een strandfeest
vlakbij ons hotel (Atlantis). Draaiden ze wel minimal house... was toch weer fijn omdat te horen
na 600x Sean Paul en 300x the Jumpmasters..

djmarcelm    posted on 10-09-2007 13:01
billy is idd een sukkel die strobe stond idd altijd aan
de dj van de saloontex heb ik niet gehoord

btw de beachparty was een giga aanfluiting stond met 2xcdj200 en een 1 of andere gemini mengtafel?

in marmaris was het beter geregeld daar hadden we cdj1000mk3 en djm600 sl1200mk? denon 4500

hehe toch grappig om te zien dat de wereld klein is
all-round dj/ feest dj, ex tmf in de mix roadshow dj

This is an old Topic

No new postings for 6.566 days.
 Post CommentThat would be 218.9 months
or a whopping 18 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

228 Users online: 187 Guests (41 Unknown)
Pages generated today : 29.964
Most visitors online this month : 350
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.027.992