SLAM FM on tour = flop (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sandr    posted on 03-08-2007 19:25
Ik werk sinds enige tijd in discotheek de hooizolder in westkapelle. Op donderdag hebben wij slam fm on tour en de laatste 3 keer ben ik er geweest om na die show het feest (af) te maken.

De eerste keer hadden we een Dj die alleen maar lulde in de microfoon en op die manier ook van plaat wisselde.
De 2de keer was al wat beter maar er werd nog teveel gepraat (kon aan het publiek merken dat het begon te irriteren)

Maar gister was wel de klap op de vuurpeil. De dj draaide alleen maar mix cd's. Soms 4 of 5 nummers lang gevolgd door een Slam FM jingle en dan weer een mix cd of een of andere megamix.
Ik vond het al schandalig dat hij gebruik maakte van mix cd's, maar het schandaligste vond ik nog wel dat hij wel stond te doen of hij aan het mixen was.
Ik heb me gister groen en geel geergerd aan die kerel, nu is mijn vraag zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt met Slam FM on tour? Of kijk ik gewoon door de verkeerde bril?

Play that funky music white boy....

What do you think about SLAM FM on tour = flop ??

Vote :   

OneSixty    posted on 09-08-2007 16:49
Poster: djmamo
ik had een bericht gestuurd naar slam fm dat slam fm on tour slecht was dit kreeg ik terug:

Beste Maarten,

Ons buro verzorgt voor Slam!FM de Slam!FM on Tour shows evenals de dj`s
die op deze show draaien. De dj`s van Slam!FM on Tour worden speciaal
geselecteerd op ervaring, kennis van muziek, product presentatie en
entertainment. De dj`s op de Slam!FM on Tour shows hebben jaren ervaring
met drive-in shows in binnen- en buitenland voor bekende media
bedrijven.

Klachten over onze drive-in shows worden altijd serieus behandeld,
echter zijn onze klanten altijd zeer tevreden en wordt de show
regelmatig teruggeboekt.

Nu vraag ik me af wat de toelatings criteria zijn

+1 !
djmamo    posted on 09-08-2007 16:53
Poster: dj_lightzone

+1 !

kun je deze ff toelichten?
www.moonentertainment.nl
OneSixty    posted on 09-08-2007 16:54

kun je deze ff toelichten?

dan houd in dan het een goede actie is Winking my eye (sorry het slaat idd nergens op :d )
dj-nick    posted on 09-08-2007 17:31
Slam fm on tour was ook paar keer in Alcazar geweest, maar dat was wel goede dj da bass. maar ook niet echt een speterende show je betaald meer voor de NAAM.

Dat over Jeckhyll en Hyde is waar er wordt gewoon 1 mix cd in gedaan en de dj zelf ( volgens mij heete die patrick) gooit er nog wel iets van een acapella over.
User edit by dj-nick on 09-08-2007 @ 17:32:07 (3%)
ArCee    posted on 10-08-2007 00:14
ik had een bericht gestuurd naar slam fm dat slam fm on tour slecht was dit kreeg ik terug:

Beste Maarten,

bedrijven.

regelmatig teruggeboekt.

Criteria: Maximaal vangen voor minimale inspanning, lijkt me duidelijk toch??

Sandr    posted on 10-08-2007 07:24
Poster: dj-nick
Slam fm on tour was ook paar keer in Alcazar geweest, maar dat was wel goede dj da bass. maar ook niet echt een speterende show je betaald meer voor de NAAM.

Kom net thuis, lekker gewerkt en we hadden vandaag ook DJ DaBass. Zeker de beste die ik tot nu toe heb gehoord!

Volgende week Dj Mark Mozes, ben benieuwd of dat wat is!
djmamo    posted on 10-08-2007 09:56
Poster: Sandr

Volgende week Dj Mark Mozes, ben benieuwd of dat wat is!

daar heb ik ook de brief van gekregen ik wil erg graag weten hoe die het heeft gedaan
www.moonentertainment.nl
Tomazos    posted on 26-08-2007 19:13
Poster: Luxx
laatst was er op het eindschoolfeest bij mij op school een Dj die ECHT heel zwak platenmixte.. aan het einde van een nummer deed hij het volume omlaag en ging even een omroep doen: "ja er is een schoolpas gevonden, kan iemand die even ophalen?"
altijd zo'n kutsmoes te vertellen en daarna een nieuwe erin te meppen. zelfs toen alle geluid uitviel ging hij zichzelf eruit proberen te redden door te zeggen dat er een zonnebril was gevonden en die moest opgehaald worden.... waardeloze DJ

ik weet welke dj dat wasWinking my eye
is echt een top dj in zijn klasse,

kijk, je hebt verschillende dj's
je hebt Mixers.. en entertainers, en dj's die bijde doen.

ik ben dan een dj die het bijde doet en jij bent een mixer, maar die dj waar jij het over had worden via een "entertainment" bureau geboekt.
(hij is een all-round jockey, hardstyle,club,techno,scranz,hardcore,) maar dus ook Top 40 e.d...

dit was dus een Top40 entertainment boeking en de school heeft tegen hem verzocht dat hij moet entertainen,(anders boek je geen dj bij een entertainment bureau....)

hij KAN wel mixen. maar op een schoolfeest met de muziek die hij draaid is het voor het Jongere publiek, en mensen die er geen verstand van hebben.. leuker als hij door de mic. praat.

ik heb hem vaker gezien dat hij echt mixt. en mixen kan hij echt wel. maar die avond was hij gewoon een vrowlijke entertainer, kan altijd wel prima met hem draaien,gieren,lachen,brullen, altijd de grootste lol.

verder over slam fm,
ik heb een keer voor ze gedraaid, kreeg een Slam fm shirt+pet en een stapel nieuwe cd's
daar wou ik toen in der tijd wel voor draaien.
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 26-08-2007 @ 19:17:40 (2%)
baath    posted on 26-08-2007 19:18

daar heb ik ook de brief van gekregen ik wil erg graag weten hoe die het heeft gedaan

dj mark mozes, waren trouwens twee gasten,
maar was zeker wel leuk feestje lekker gedraaid,
aleen jammer dat er verschillende platen inde 3 uur tijd dat ze er stonden meerdere malen gedraaid zijn,
Steev    posted on 26-08-2007 19:37
Poster: ArCee
Vind die hele zender nisk meer. Ten tijde van ID&T wat het stukken beter

Ik ben het volledig met je eens. Toen Slam FM net op de radio te horen was (dus net na de omdoping van IDT -> Slam) werd er nog lekkere muziek gedraaid met weinig reclame.

Nu jaren later zeggen ze nog steeds de jongste radio van Nederland te zijn en is R&B samen met de reclames, de leiding gaan nemen.

Slechte zaak al zeg ik zelf Unhappy
User edit by Steev on 26-08-2007 @ 19:37:28 (7%)
Tomazos    posted on 26-08-2007 22:02
inderdaad, ik vind,
als je een show geeft met een "grote" naam erop, moet het wel wat voorstelle:D
DonBasco    posted on 26-08-2007 23:16
Poster: Tomazos
.....
kijk, je hebt verschillende dj's
je hebt Mixers.. en entertainers, en dj's die bijde doen.

ik ben dan een dj die het bijde doet en jij bent een mixer, maar die dj waar jij het over had worden via een "entertainment" bureau geboekt.
(hij is een all-round jockey, hardstyle,club,techno,scranz,hardcore,) maar dus ook Top 40 e.d...

dit was dus een Top40 entertainment boeking en de school heeft tegen hem verzocht dat hij moet entertainen,(anders boek je geen dj bij een entertainment bureau....)

hij KAN wel mixen. maar op een schoolfeest met de muziek die hij draaid is het voor het Jongere publiek, en mensen die er geen verstand van hebben.. leuker als hij door de mic. praat.

ik heb hem vaker gezien dat hij echt mixt. en mixen kan hij echt wel. maar die avond was hij gewoon een vrowlijke entertainer, kan altijd wel prima met hem draaien,gieren,lachen,brullen, altijd de grootste lol.

Wat een onzin.
Alsof je op een schoolfeest niet zou kunnen mixen. Het lijkt me sterk dat je tussen elke plaat moet "entertainen".. Als je in blokjes van dezelfde stijl draait kan je makkelijk mixen en kan je tussen de blokjes ook nog de gevonden voorwerpen doen (daar pas ik zelf trouwens voor)
Tomazos    posted on 26-08-2007 23:22
inderdaad, ELKE plaat is iritant,
maar ik wou even uitleggen dat het op dat schoolfeest geen zin had om alleen maar te mixen,

die kinderen letten daar niet op grootste gedeelte is +- 13/14, en dan nog een paar klassen wat oudere van max. 16

ELKE plaat lullen is iritant ja,
die jongen is wel succesvol en zit altijd vol, dus dan doet hij toch iets goed.

op een schoolfeest moet je niet heletijd je mond houden en ALLLEEEN maar plaatjes mixen.

kwestie van persoonlijke smaak.

het is die jongen/man die ook een gooi heeft gedaan naar het wereld record achter elkaar door plaatjes draaien, de opbrengsten gingen dan naar een goed doel.

mischien kennen sommigen hem dan wel, kranten e,d stonden er vol mee.

80 uur was het record geloof ik, en hij viel bij de 54 uur inslaap.

nils7    posted on 27-08-2007 00:17

In Kos hadden we een DJ die met gemixte cd's draaide...
Echt matig!

djmamo    posted on 27-08-2007 04:52
inderdaad, ELKE plaat is iritant,
maar ik wou even uitleggen dat het op dat schoolfeest geen zin had om alleen maar te mixen,

die kinderen letten daar niet op grootste gedeelte is +- 13/14, en dan nog een paar klassen wat oudere van max. 16

ELKE plaat lullen is iritant ja,
die jongen is wel succesvol en zit altijd vol, dus dan doet hij toch iets goed.

op een schoolfeest moet je niet heletijd je mond houden en ALLLEEEN maar plaatjes mixen.

kwestie van persoonlijke smaak.

het is die jongen/man die ook een gooi heeft gedaan naar het wereld record achter elkaar door plaatjes draaien, de opbrengsten gingen dan naar een goed doel.

mischien kennen sommigen hem dan wel, kranten e,d stonden er vol mee.

80 uur was het record geloof ik, en hij viel bij de 54 uur inslaap.

dus en wat wil je hier nu mee zeggen?

als het ja maat is oke, maar mensen hier vonden hem kut, dus waarom verdedig je hem nu.
wanneer een dj kut draai mag/moet hij dat ook horen
www.moonentertainment.nl
Yorick    posted on 27-08-2007 08:51
Ik wil ID-T Radio terug, Dat was echt super:D

Vroeger nam ik het altijd op cassete bandjes op(A) toen ik het niet via een ander iets kon opnemen:P(A)
Ft    posted on 27-08-2007 15:14
Poster: nils7

In Kos hadden we een DJ die met gemixte cd's draaide...
Echt matig!

Hoezo matig? dat is gewoon Uber slecht!!! Die cd's zijn door iemand anders gemixt, dus ga je met de eer van een ander lopen... als je niet kan mixen... tsja... dan moet je maar een ander beroep/andere hobby kiezen hoor! Dan moet je niet gaan doen alsof je het wel kan...
LaMalediction    posted on 27-08-2007 15:42

Beste Maarten,

bedrijven.

regelmatig teruggeboekt.

denk dat sommige van ons nog wel beter draaien dan hun
maar dan echt draaien hé
niet in mixcd der in gooien en kijken hoe het loopt
nils7    posted on 27-08-2007 18:20
Poster: Ft

Hoezo matig? dat is gewoon Uber slecht!!! Die cd's zijn door iemand anders gemixt, dus ga je met de eer van een ander lopen... als je niet kan mixen... tsja... dan moet je maar een ander beroep/andere hobby kiezen hoor! Dan moet je niet gaan doen alsof je het wel kan...

Jah een maatje van me (ook een DJ) irriteerde zich eraan dat hij dezelfde liedjes in dezelfde volgorde hoorde als de dag ervoor! (kan mij weinig boeien aangezien ik op vakantie was). Dus hij naar die DJ toe... en die DJ maar zeggen "I'm not playing the tracks in the same line" nou okee dan niet!

Uiteindelijk kwamen we de laatste dag een cdstore tegen a la FreeRecordShop. En we vonden daar de cd van ene B. Sinclar. En warempel dezelfde trackvolgorde en mixen! Cry

Daarnaast draaide ze daar in bijna iedere kroeg met een Griekse DJ zelfs in een NL-talige kroeg. Moet wel tof zijn om "Ali B's rampeneren" er op 140BPM er doorheen te knallen Cry
Lijkt me makkelijk als je niet weet WAT je draait.... daarnaast hadden ze echt oude muziek Unhappy
Tomazos    posted on 28-08-2007 01:44
lol,

naja..
wat ik zelf weleens doe, als je om 22.00u begint,
en om 00.00u ofzo komen pas de 1e bezoekers,

om dat in het begin een mix cd op te zetten, aan de bar wat drinken. en als je het zat ben gewoon zelf draaien.

maar dan moet er wel gezegd worden: om 00.00u begin je met draaien.
Illusion    posted on 28-08-2007 02:27
Poster: Sandr
Of kijk ik gewoon door de verkeerde bril?

Misschien kijk je door de verkeerde bril... dan kun je het niet zo goed horen:p Cry

Ik heb er nog geen een keer iets van gemerkt moet ik zeggen. Bij ons in het noorden zijn ze wel eens in Stapotheek Fox, eens per jaar ofzo. En dan draaien ze gewoon lekker.

Maar zoals jij verteld heb ik niet meegemaakt... zou wel ERG slecht wezen dan.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Sandr    posted on 28-08-2007 18:52
lol,

naja..
wat ik zelf weleens doe, als je om 22.00u begint,
en om 00.00u ofzo komen pas de 1e bezoekers,

om dat in het begin een mix cd op te zetten, aan de bar wat drinken. en als je het zat ben gewoon zelf draaien.

maar dan moet er wel gezegd worden: om 00.00u begin je met draaien.

Dat doe ik ook wel eens, als de tent om 11 uur open gaat en ik moet nog het een en ander doen. Dan kan een mix cd geen kwaad, want dan sta ik ook niet te doen alsof ik het zelf mix.
Tomazos    posted on 28-08-2007 18:54
precies, en DAT is het verschil
nils7    posted on 28-08-2007 22:52
Jah ik moet meestal beginnen om 10 uur... en dan neem ik soms me eigen gear mee. Die aansluiten... en de andere gear verstoppen! Dan de rookmachine bijvullen en nog wat drinken aan de bar.

De toko gaat om 8u al open en dan staat er een computer te spelen met een playlist... maar meestal rond kwart voor 11 sta ik er toch al wel in. Ff in draaien (soms doe ik dat thuis). Heb zelf 1 mix cd (sneakerz cd 2) en dat is enkel voor als ik naar de toilet moet... (heb 'm nog nooit nodig gehad gelukkig)
djmarcelm    posted on 06-09-2007 18:54
Poster: Stephanie
Sja.....beetje trieste dj inderdaad. We hebben de Slam Tour ook een keer bij een toemalige klant gehad. De dj was te laat, stond volledig stijf van de coke, draaide puur z'n eigen zin en had een of andere dikke koe bij zich die af en toe wat door de mic riep. Ze draaiden gewoon vanaf de huisbooth, over de huisinstallatie. Alleen een paar postertjes van Slam..... En daar mag je dan de hoofdpijs voor betalen, alleen maar door de naam van Slam. Inderdaad beetje jammer dus.

Misschien ideetje voor je baas......De Dj's van de Pioneer Music Video Tour draaien wel live Happy, laughing

yes Winking my eye
all-round dj/ feest dj, ex tmf in de mix roadshow dj

124 Users online: 80 Guests (44 Unknown)
Pages generated today : 16.748
Most visitors online this month : 378
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.135.714