Poster: djmamo
ik had een bericht gestuurd naar slam fm dat slam fm on tour slecht was dit kreeg ik terug:
Beste Maarten,
Ons buro verzorgt voor Slam!FM de Slam!FM on Tour shows evenals de dj`s
die op deze show draaien. De dj`s van Slam!FM on Tour worden speciaal
geselecteerd op ervaring, kennis van muziek, product presentatie en
entertainment. De dj`s op de Slam!FM on Tour shows hebben jaren ervaring
met drive-in shows in binnen- en buitenland voor bekende media
bedrijven.
Klachten over onze drive-in shows worden altijd serieus behandeld,
echter zijn onze klanten altijd zeer tevreden en wordt de show
regelmatig teruggeboekt.
Nu vraag ik me af wat de toelatings criteria zijn
Poster: dj_lightzone
+1 !
kun je deze ff toelichten?
ik had een bericht gestuurd naar slam fm dat slam fm on tour slecht was dit kreeg ik terug:
Beste Maarten,
bedrijven.
regelmatig teruggeboekt.
Criteria: Maximaal vangen voor minimale inspanning, lijkt me duidelijk toch??
Poster: dj-nick
Slam fm on tour was ook paar keer in Alcazar geweest, maar dat was wel goede dj da bass. maar ook niet echt een speterende show je betaald meer voor de NAAM.
Poster: Sandr
Volgende week Dj Mark Mozes, ben benieuwd of dat wat is!
Poster: Luxx
laatst was er op het eindschoolfeest bij mij op school een Dj die ECHT heel zwak platenmixte.. aan het einde van een nummer deed hij het volume omlaag en ging even een omroep doen: "ja er is een schoolpas gevonden, kan iemand die even ophalen?"
altijd zo'n kutsmoes te vertellen en daarna een nieuwe erin te meppen. zelfs toen alle geluid uitviel ging hij zichzelf eruit proberen te redden door te zeggen dat er een zonnebril was gevonden en die moest opgehaald worden.... waardeloze DJ
daar heb ik ook de brief van gekregen ik wil erg graag weten hoe die het heeft gedaan
Poster: ArCee
Vind die hele zender nisk meer. Ten tijde van ID&T wat het stukken beter
Poster: Tomazos
.....
kijk, je hebt verschillende dj's
je hebt Mixers.. en entertainers, en dj's die bijde doen.
ik ben dan een dj die het bijde doet en jij bent een mixer, maar die dj waar jij het over had worden via een "entertainment" bureau geboekt.
(hij is een all-round jockey, hardstyle,club,techno,scranz,hardcore,) maar dus ook Top 40 e.d...
dit was dus een Top40 entertainment boeking en de school heeft tegen hem verzocht dat hij moet entertainen,(anders boek je geen dj bij een entertainment bureau....)
hij KAN wel mixen. maar op een schoolfeest met de muziek die hij draaid is het voor het Jongere publiek, en mensen die er geen verstand van hebben.. leuker als hij door de mic. praat.
ik heb hem vaker gezien dat hij echt mixt. en mixen kan hij echt wel. maar die avond was hij gewoon een vrowlijke entertainer, kan altijd wel prima met hem draaien,gieren,lachen,brullen, altijd de grootste lol.
In Kos hadden we een DJ die met gemixte cd's draaide...
Echt matig!
inderdaad, ELKE plaat is iritant,
maar ik wou even uitleggen dat het op dat schoolfeest geen zin had om alleen maar te mixen,
die kinderen letten daar niet op grootste gedeelte is +- 13/14, en dan nog een paar klassen wat oudere van max. 16
ELKE plaat lullen is iritant ja,
die jongen is wel succesvol en zit altijd vol, dus dan doet hij toch iets goed.
op een schoolfeest moet je niet heletijd je mond houden en ALLLEEEN maar plaatjes mixen.
kwestie van persoonlijke smaak.
het is die jongen/man die ook een gooi heeft gedaan naar het wereld record achter elkaar door plaatjes draaien, de opbrengsten gingen dan naar een goed doel.
mischien kennen sommigen hem dan wel, kranten e,d stonden er vol mee.
80 uur was het record geloof ik, en hij viel bij de 54 uur inslaap.
Poster: nils7In Kos hadden we een DJ die met gemixte cd's draaide...
Echt matig!
Poster: djmamodenk dat sommige van ons nog wel beter draaien dan hun
Beste Maarten,
bedrijven.
regelmatig teruggeboekt.
Poster: Ft
Hoezo matig? dat is gewoon Uber slecht!!! Die cd's zijn door iemand anders gemixt, dus ga je met de eer van een ander lopen... als je niet kan mixen... tsja... dan moet je maar een ander beroep/andere hobby kiezen hoor! Dan moet je niet gaan doen alsof je het wel kan...
Poster: Sandr
Of kijk ik gewoon door de verkeerde bril?
lol,
naja..
wat ik zelf weleens doe, als je om 22.00u begint,
en om 00.00u ofzo komen pas de 1e bezoekers,
om dat in het begin een mix cd op te zetten, aan de bar wat drinken. en als je het zat ben gewoon zelf draaien.
maar dan moet er wel gezegd worden: om 00.00u begin je met draaien.
Poster: Stephanie
Sja.....beetje trieste dj inderdaad. We hebben de Slam Tour ook een keer bij een toemalige klant gehad. De dj was te laat, stond volledig stijf van de coke, draaide puur z'n eigen zin en had een of andere dikke koe bij zich die af en toe wat door de mic riep. Ze draaiden gewoon vanaf de huisbooth, over de huisinstallatie. Alleen een paar postertjes van Slam..... En daar mag je dan de hoofdpijs voor betalen, alleen maar door de naam van Slam. Inderdaad beetje jammer dus.
Misschien ideetje voor je baas......De Dj's van de Pioneer Music Video Tour draaien wel live