SLAM FM on tour = flop (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sandr    posted on 03-08-2007 19:25
Ik werk sinds enige tijd in discotheek de hooizolder in westkapelle. Op donderdag hebben wij slam fm on tour en de laatste 3 keer ben ik er geweest om na die show het feest (af) te maken.

De eerste keer hadden we een Dj die alleen maar lulde in de microfoon en op die manier ook van plaat wisselde.
De 2de keer was al wat beter maar er werd nog teveel gepraat (kon aan het publiek merken dat het begon te irriteren)

Maar gister was wel de klap op de vuurpeil. De dj draaide alleen maar mix cd's. Soms 4 of 5 nummers lang gevolgd door een Slam FM jingle en dan weer een mix cd of een of andere megamix.
Ik vond het al schandalig dat hij gebruik maakte van mix cd's, maar het schandaligste vond ik nog wel dat hij wel stond te doen of hij aan het mixen was.
Ik heb me gister groen en geel geergerd aan die kerel, nu is mijn vraag zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt met Slam FM on tour? Of kijk ik gewoon door de verkeerde bril?

Play that funky music white boy....

What do you think about SLAM FM on tour = flop ??

Vote :   

dutchman    posted on 03-08-2007 19:30
ik heb het niet mee gemaakt...maar dit slaat wel alles...wat een trieste lui daar bij slam fm...die denken ook ff makkelijk een apres ski hut cd aan te zetten...wel makkelijk als je naar de wc moetWinking my eye...maar je kan het niet maken...
tairip    posted on 03-08-2007 19:41
Ik heb het niet meegemaakt met Slam FM on tour maar wel met:

De live act van Jeckell and Hyde, hierbij stond een DJ volcontinue boven de reverse knop van een CDJ-1000 te tikken met zijn vinger en af en toe draaide hij aan de EQ! Ik vind het schandalig dat men daar meer dan 1000.- voor neer telt.

P.s. ik walg er van en heb er geen goed woord voor over!
User edit by tairip on 03-08-2007 @ 19:42:12 (19%)
ScottB    posted on 03-08-2007 20:06
Poster: tairip
Ik heb het niet meegemaakt met Slam FM on tour maar wel met:

De live act van Jeckell and Hyde, hierbij stond een DJ volcontinue boven de reverse knop van een CDJ-1000 te tikken met zijn vinger en af en toe draaide hij aan de EQ! Ik vind het schandalig dat men daar meer dan 1000.- voor neer telt.

P.s. ik walg er van en heb er geen goed woord voor over!

Dat van Jeckyll & Hide heb ik vaker gehoord. Een dj die ik ken moest voor "Jeckyll & Hide" draaien. Toen kwam er een jongen aan die de dj vroeg of hij deze mixcd kon inmixen en zo kon zetten dat hij alleen maar wat hoefde te acteren.
Bartjens    posted on 03-08-2007 20:20
Heb het zelf ook meegemaakt met Jeckyll & Hide, zelfde liedje als hierboven. 2 mannetjes erbij die wat over het podium jumpen en klaar. stelt echt helemaal niks voor. Beetje jammer als het zo gaat.....
www.djbrowbeat.com
RenéKuppens    posted on 03-08-2007 20:48
Ik heb slam FM on tour gezien met Mental Theo en ik moet zeggen dit was een aardige set.

Verder heb ik over Ruthless ook nog iets moois kijk en lag Qlimax Ruthless en dan vooral de overgang naar Frozen flame verraad hem..

En hij is trouwens te laat met playbacken

tairip    posted on 04-08-2007 13:28
Poster: Dj-RK
Ik heb slam FM on tour gezien met Mental Theo en ik moet zeggen dit was een aardige set.

Verder heb ik over Ruthless ook nog iets moois kijk en lag Qlimax Ruthless en dan vooral de overgang naar Frozen flame verraad hem..

Ik vind niet echt dat hij zicgh daarmee verraad, hij heeft gewoon een megamix als opwarmer gemaakt. Na dat mixje gaat hij wel echt mixen!
Stephanie    posted on 04-08-2007 13:37
Sja.....beetje trieste dj inderdaad. We hebben de Slam Tour ook een keer bij een toemalige klant gehad. De dj was te laat, stond volledig stijf van de coke, draaide puur z'n eigen zin en had een of andere dikke koe bij zich die af en toe wat door de mic riep. Ze draaiden gewoon vanaf de huisbooth, over de huisinstallatie. Alleen een paar postertjes van Slam..... En daar mag je dan de hoofdpijs voor betalen, alleen maar door de naam van Slam. Inderdaad beetje jammer dus.

Misschien ideetje voor je baas......De Dj's van de Pioneer Music Video Tour draaien wel live Happy, laughing
Yorick    posted on 04-08-2007 13:39
als je voor zovele mensen staat heb je denk ook wel heel goed voorbereid, denk dat je dan geen grote fouten wil maken, maar nu gaan we discotheken/clubs verglijken met grote evenementen,,, aardig verschil vind ik zelf..
thomaz    posted on 04-08-2007 13:42
maar het klinkt wel mega vet hahah en de nummers die hij daarna ook

ik heb dat van slam fm nog nooit meegemaakt maar ik vind het wel heel slecht en daar wordt dan zoveel geld voor betaald!
Yorick    posted on 04-08-2007 13:43
tjaa het gaat alleen maar om het geld daarzo.. en de act zal denk ook niet veel veschillen per lokatie..

Jackel En Hyde ofzo doet de zelfde act 3 a 4 x op een avond,,,
User edit by Yorick on 04-08-2007 @ 13:43:40 (62%)
Wout-r    posted on 04-08-2007 14:15

Verder heb ik over Ruthless ook nog iets moois kijk en lag Qlimax Ruthless en dan vooral de overgang naar Frozen flame verraad hem..

Hier ben ik het niet mee eens! Ik heb de hele liveset van hem op Qlimax en de dvd is heel 'raar' geknipt Happy, laughing De liveset is wel gewoon heel strak gemixt, maar op de dvd worden gewoon de platen geknipt en hoor je niet de complete overgangen Happy, laughing

Ontopic: Dat van slamFm vind ik ook schandalig!
ArCee    posted on 04-08-2007 17:14
Vind die hele zender nisk meer. Ten tijde van ID&T wat het stukken beter
Bastian    posted on 04-08-2007 17:24

Verder heb ik over Ruthless ook nog iets moois kijk en lag Qlimax Ruthless?en dan vooral de overgang naar Frozen flame verraad hem..

ik snap je punt niet echt, dat is zijn megamix intro, heeft hij altijd al alleen bij qlimax heeft hij een nieuwe gemaakt. Verder is die ook een samenvattig van zijn set klinkt dus echt butt want opeens hoor je just can't stop terwijl hij hem op een ander nummer over gaat mixen maargoed..
Sandr    posted on 04-08-2007 20:05

Ik heb ook slam fm on tour gezien in Mallorca met Rob Toonen en dat was ook een leuke set maar bij ons in de tent vond ik het echt belachelijk!
Play that funky music white boy....
RenéKuppens    posted on 04-08-2007 20:27
Poster: Wout-r

Hier ben ik het niet mee eens! Ik heb de hele liveset van hem op Qlimax en de dvd is heel 'raar' geknipt Happy, laughing De liveset is wel gewoon heel strak gemixt, maar op de dvd worden gewoon de platen geknipt en hoor je niet de complete overgangen Happy, laughing

Oke ik neem mijn woorden terug...
OneSixty    posted on 04-08-2007 23:18
ze mogen natuurlijk geen fouten maken he .
je moet het ook maar vergelijken met met bands en zangers, die playbacken ook alleenmaar.
ik zag eergistere een programma op "een" (belgische tv zender) met allemaal "live" optredens van belgische groepen. en als je dan goed keek dan zag je dat er geen enkele gitaar of keyboard was ingeplugd! van de zanger kon ik niet zeggen want die mic was draadloos maar het klonk wel voorbeeldig.

maar dannog vind ik het niet kunnen .
HouseArrest    posted on 05-08-2007 01:46
Poster: dj_lightzone
je moet het ook maar vergelijken met met bands en zangers, die playbacken ook alleenmaar.

Sorry, maar hier is echt helemaal niks van waar. Juist super veel bands en zangers zijn live en een paar zwakkelingen playbacken.
OneSixty    posted on 05-08-2007 02:22
Poster: HouseArrest

Sorry, maar hier is echt helemaal niks van waar. Juist super veel bands en zangers zijn live en een paar zwakkelingen playbacken.

belgen dus... 

djmamo    posted on 05-08-2007 05:22
allen tijdens tv opnames word er geplaybackt
www.moonentertainment.nl
Lukaz    posted on 05-08-2007 21:25
Poster: ArCee
Vind die hele zender nisk meer. Ten tijde van ID&T wat het stukken beter

? vind het wel meevallen, ga de 19e naar bloemendaal: X-Mas at the beach :D
Luxx    posted on 05-08-2007 22:58
Poster: djmamo
allen tijdens tv opnames word er geplaybackt

dat is ook niet altijd. vaak genoeg live optredens gezien. en volgens mij waren er paar jaar geleden nog een paar A-list sterren betrapt op het playbacken tijdens een full price concert.

wat dat slam fm dj gedoe betreft. dat aan elkaar lullen van platen in plaats van daadwerkelijk mixen komt mij ook echt de strot uit. laatst was er op het eindschoolfeest bij mij op school een Dj die ECHT heel zwak platenmixte.. aan het einde van een nummer deed hij het volume omlaag en ging even een omroep doen: "ja er is een schoolpas gevonden, kan iemand die even ophalen?"
altijd zo'n kutsmoes te vertellen en daarna een nieuwe erin te meppen. zelfs toen alle geluid uitviel ging hij zichzelf eruit proberen te redden door te zeggen dat er een zonnebril was gevonden en die moest opgehaald worden.... waardeloze DJ
www.mothermusic.nl
Renzis    posted on 05-08-2007 23:01
Poster: Lukaz

? vind het wel meevallen, ga de 19e naar bloemendaal: X-Mas at the beach :D

X-mas at the beach is ook niet vanuit slamfm georganiseerd, alleen ze zijn sponsor enzzz
NIekh    posted on 06-08-2007 18:59
Ik heb het ook mee gemaakt dat van slam fm op onze school !
Ze zouden om half 6 komen maar waren 1 uur te laat
Toen het feest begon waren ze nog niet klaar met opbouwen dus zette ze maar ff een mix cd'tje op
Was alles op gebouwd gaan ze verder met die mix cd's en een beetje lullen. Aan het eind van het feest laatste uurtje begon die te mixen toen begon het feest op gang te komen, maar ik denk dat Slam Fm on tour zo niet echt goede naam krijgt !
Lukaz    posted on 08-08-2007 15:36
Poster: Renzis
X-mas at the beach is ook niet vanuit slamfm georganiseerd, alleen ze zijn sponsor enzzz

ze zijn wel de organisators Winking my eye
djmamo    posted on 09-08-2007 16:42
ik had een bericht gestuurd naar slam fm dat slam fm on tour slecht was dit kreeg ik terug:

Beste Maarten,

Ons buro verzorgt voor Slam!FM de Slam!FM on Tour shows evenals de dj`s
die op deze show draaien. De dj`s van Slam!FM on Tour worden speciaal
geselecteerd op ervaring, kennis van muziek, product presentatie en
entertainment. De dj`s op de Slam!FM on Tour shows hebben jaren ervaring
met drive-in shows in binnen- en buitenland voor bekende media
bedrijven.

Klachten over onze drive-in shows worden altijd serieus behandeld,
echter zijn onze klanten altijd zeer tevreden en wordt de show
regelmatig teruggeboekt.

Nu vraag ik me af wat de toelatings criteria zijn

www.moonentertainment.nl

241 Users online: 199 Guests (42 Unknown)
Pages generated today : 29.995
Most visitors online this month : 350
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.028.023