Poster: tairip
Ik heb het niet meegemaakt met Slam FM on tour maar wel met:
De live act van Jeckell and Hyde, hierbij stond een DJ volcontinue boven de reverse knop van een CDJ-1000 te tikken met zijn vinger en af en toe draaide hij aan de EQ! Ik vind het schandalig dat men daar meer dan 1000.- voor neer telt.
P.s. ik walg er van en heb er geen goed woord voor over!
Poster: Dj-RK
Ik heb slam FM on tour gezien met Mental Theo en ik moet zeggen dit was een aardige set.
Verder heb ik over Ruthless ook nog iets moois kijk en lag Qlimax Ruthless en dan vooral de overgang naar Frozen flame verraad hem..
En hij is trouwens te laat met playbacken
Verder heb ik over Ruthless ook nog iets moois kijk en lag Qlimax Ruthless en dan vooral de overgang naar Frozen flame verraad hem..
Poster: Dj-RKik snap je punt niet echt, dat is zijn megamix intro, heeft hij altijd al alleen bij qlimax heeft hij een nieuwe gemaakt. Verder is die ook een samenvattig van zijn set klinkt dus echt butt want opeens hoor je just can't stop terwijl hij hem op een ander nummer over gaat mixen maargoed..Ik heb slam FM on tour gezien met Mental Theo en ik moet zeggen dit was een aardige set.
Verder heb ik over Ruthless ook nog iets moois kijk en lag Qlimax Ruthless?en dan vooral de overgang naar Frozen flame verraad hem..
Ik heb slam FM on tour gezien met Mental Theo en ik moet zeggen dit was een aardige set.
Poster: Wout-r
Hier ben ik het niet mee eens! Ik heb de hele liveset van hem op Qlimax en de dvd is heel 'raar' gekniptDe liveset is wel gewoon heel strak gemixt, maar op de dvd worden gewoon de platen geknipt en hoor je niet de complete overgangen
Poster: dj_lightzone
je moet het ook maar vergelijken met met bands en zangers, die playbacken ook alleenmaar.
Poster: HouseArrest
Sorry, maar hier is echt helemaal niks van waar. Juist super veel bands en zangers zijn live en een paar zwakkelingen playbacken.
Poster: ArCee
Vind die hele zender nisk meer. Ten tijde van ID&T wat het stukken beter
Poster: djmamo
allen tijdens tv opnames word er geplaybackt
Poster: Lukaz
? vind het wel meevallen, ga de 19e naar bloemendaal: X-Mas at the beach :D
Poster: Renzis
X-mas at the beach is ook niet vanuit slamfm georganiseerd, alleen ze zijn sponsor enzzz