Oke even wat dingen uit dit topic ruimen,
fettibamba: Jij moet eens meer gaan lezen ipv van posten. Sommige dingen zijn ook goed, maar sommige dingen slaan echt kant nog wal.
Deze post:
Poster: fettibamba
volgens mij kan dat toch geen probleem geven, een kaartje sd van 2 gb kost rond de 20euro
Bron?? Puur gegokt om er bij te willen horen. En niet waar!
En de volgende:
dat is inderdaad niet mogelijk er is wel een cd speler van pioneer waar dity wel mee mogelijk is
volgens mij gaat dat alleen maar met de pioneer dmp-555 want ik echt nog niet gehoord dat je dat ook kan met een cdj 1000
link
en als je muziek op een sd kaart van de cdj 1000 zou kunnen zetten had ik dat in alle dingen die ik al gezien en gehoord heb over de cdj dat zeker ook wel gehoord
Leer alstublieft gewoon nederlands, ik kan geen hout snijden uit de posts die je maakt, laat staan of er nuttige info bij zit voor de topic starter.
Het is NIET mogelijk om een grotere SD-kaart in de speler te stoppen. Doe je dit wel, zal er maar 64 MB gebruikt worden van het betreffende SD kaartje. (de speler ondersteund maar 64 MB)
Het is ook NIET mogelijk om muziek op de SD kaart af te spelen. De DMP-555 kan dit inderdaad wel, alleen de details hierover weet ik niet. (waren leuke spelers, maar veel te duur)
Het aantal cue's etc, de info hierover staat netjes in je handleiding.
Leuk dat er meer gegokt word dan echte feiten op tafel met als gevolg een topic dat over alles behalve de openings post gaat.
En fettibamba, ga astublieft meer lezen en dan posten, dit is niet het eerste topic waar het me opvalt dat je eigenlijk grotendeels aan het spammen bent. Je zit hier nog niet heel lang, maar al wel 500+ posts... pff dat houd ik niet bij!