Remix Otherside RHCP
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

NielsR    posted on 01-08-2007 19:08
Nu heb ik een vraag over een remix van de red hot chilli peppers van otherside wie heeft deze remix gemaakt, ik heb al gevraagd in mijn platenwinkel en daar hadden ze maar 3 remixen van de rhcp binnegekregen: Can't stop(erick e), snow , waiting for
Maar van de remix van otherside niks dus nu zoek ik de artiest die deze gemaakt heeft
roger sanchez heeft deze track gespeeld op tommorowland
hier is de set eerst komt nog david geutta en dan is de set van roger sanchez je moet ergens op het einde kijken het is de voorlaatste track

Ik wil wel is een sample maken maar weet iemand of er een programma is op de mac dat kan opnemen vanop de geluidskaart anders moet ik morge is effe prullen op men pc

Ik heb een sample gemaakt ===> Link
User edit by NielsR on 02-08-2007 @ 13:07:48 (6%)

What do you think about Remix Otherside RHCP ??

Vote :   

NielsR    posted on 01-08-2007 21:16
Ik heb een sample gemaakt ===> Link
Kevinova    posted on 01-08-2007 23:05
Bob Sinclar draaide hem oop op Tomorrowland, die had ze vocal er los onderzitten want hij kon de muziek helemaal los erondervandaan draaien en dat lukt met een beetje filteren niet zo zuiver.

Het klinkt een beetje als een Axwell maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Maar k zoek met je mee Winking my eye
User edit by Kevinova on 01-08-2007 @ 23:07:12 (59%)
tairip    posted on 01-08-2007 23:07
Offtopic: Wat ik me afvroeg, zijn de rechten voor dit nummer ineens vrij gekomen? Iedereen maakt er een remix van.
NielsR    posted on 02-08-2007 00:13
Poster: tairip
Offtopic: Wat ik me afvroeg, zijn de rechten voor dit nummer ineens vrij gekomen? Iedereen maakt er een remix van.

in het andere remix topic van de rhcp stond dat de rechten voor waiting for alleen maar waren vrijgekomen maar toen ik bij men platenwinkel vroeg welke remixen ze al van de rhcp hadden binnengekregen zij die: snow, waiting for, en can't stop(erick e) dus die theorie klopt niet ofwel zijn het allemaal bootlegs
User edit by NielsR on 02-08-2007 @ 00:14:01 (15%)
NielsR    posted on 02-08-2007 15:20
Ik denk dat het een promo is die alleen de bekende dj's hebben

David guetta speelt hem hier ook  hier  en hier  en hier
En roger sanchez speelt hem dan weer hier en bij dat filmpje zeggen ze als commentaar dat het de Armando Junior feat. RHCP - Otherside 2007 is en iemand anders zegt dan weer de rox and taylor remix en iemand anders weer de  Red Hot Chili Peppers - My Otherside  (Najverovatnije Roger S Release Mix Promo)

ik denk dat hij gewoon nog niet verkrijgbaar is voor het grote publiek dus als iemand weet wanneer hij verkrijgbaar is give a ring
RoyK    posted on 02-08-2007 15:51
Ik ken ook de Erich Ensastigue Remix
bramv    posted on 03-08-2007 17:18
Ik ken ene Love groove - My otherside (DJ Alex vocal)
NielsR    posted on 03-08-2007 23:49

het zou binnen 2 weken op mp3 worden gereleasd en op white vinyl
Alert : Illegale filesharing is hier verboden, dat zou je inmiddels wel kunnen weten!
Mod edit by Jorrit on 04-08-2007 12:11 (62%)
ccc    posted on 05-08-2007 22:43
Ben je er al achter van wie het nummer is?
NielsR    posted on 05-08-2007 22:51
Poster: ccc
Ben je er al achter van wie het nummer is?

ja paul tayler, dat heeft jorrit precies ook verwijderd, ik dacht dat de link die geen filsharing was maar ik had me kennelijk vergist.

het is gemaakt door rox en tayler maar is uitgegeven als paul tayler remix
User edit by NielsR on 05-08-2007 @ 23:07:59 (37%)
frauss    posted on 09-08-2007 12:14
Poster: fettibamba

ja paul tayler, dat heeft jorrit precies ook verwijderd, ik dacht dat de link die geen filsharing was maar ik had me kennelijk vergist.

het is gemaakt door rox en tayler maar is uitgegeven als paul tayler remix

Ik wilde maar even zeggen dat het niet Tayler maar Taylor is Happy, laughing
het liedje noemt dus: Paul Taylor vs RHCP - Otherside

Groeten

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

251 Users online: 56 Guests (195 Unknown)
Pages generated today : 84.867
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.637.165