iedereen kent het wel als je aan het draaien bent en je gooit ineens zo een paar hits van de jaren 80 ertussen en iedereen gaat ineens een stuk losser .maar nu vraag ik mij af wat jullie favoriete 80's of 90's music is
bij deze al de mijne:
vanilla ice - ice ice baby surivor - eye of the tiger jermaine jackson - when the rain begins to fall beasty boys - intergalactic pat benatar - love is a battlefield
ben benieuwd naar de reactie's
User edit by david87 on 01-08-2007 @ 12:26:25 (4%)
Vijf 80's platen die het vaak aardig doen bij mij: - Narada Michael Walden & Patti Austin - Gimme Gimme Gimme - Buster Poindexter and The Banshees of Soul - Hot Hot Hot - Rick James - Superfreak - Katrina & The Waves - Walking On Sunshine - Survivor - Eye Of The Tiger
Verdere 70's/80's/90's die het vaak wel goed doen: - Dr Alban - Sing Halleluja - Gloria Estefan - Conga - B52's - Loveshack - Wham - Wake Me Up Before You Go Go - Joan Jett - I Love Rock & Roll - Dan Hartman - Relight My Fire - Ram Jam - Black Betty - en het overige standaard werk...
Poster: david87 bij deze al de mijne: vanilla ice - ice ice baby
Haha Topic starten met "Top 5 80's platen" en dan beginnen met een nr uit 1990!!
This is an old Topic
No new postings for 6.629 days. Post CommentThat would be 221 months or a whopping 18.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.