DJResource rush (7/7)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : wil je mee doen met de DJR-rush

-Ach hoeft niet zonodig

Voting is only possible for our Members
Renzis    posted on 31-07-2007 19:40
Heey

ik las net dit topic ////www.djresource.eu/Forum/topic/7148/p/1/%5BMeeting-Party%5D-T-Spirit-48h-Rush/#last

Is het niet eens een idee om met flink aantal mensen van djr zo'n rush te doen, gewoon zoveel mensen als kunnen en willen achter elkaar laten draaien, allemaal uurtje of half uur.

Gelijk leuk soort van meeting, je ziet mekaar allemaal is live draaien, ouwe hoeren onderling enzzz.

bere gezellig en je kan er genoeg dingen bij bedenken.

who's in??

graag ook reactie van mannen als lead, die verantwoordelijk zijn voor djr, kan btw vast wel mooi pioneerstetje regele dan!

What do you think about DJResource rush ??

Vote :   

BryanB    posted on 09-11-2007 18:40
Vraag het eens bij Pioneer? Wie weet willen hun een groot deel sponsoren.
Zij zullen op die manier dan ook wel weer klanten proberen te trekken.
bartezzz    posted on 09-11-2007 18:43
zoooow da lijkt me wel echt supr vet!

User edit by bartezzz on 09-11-2007 @ 18:49:42 (100%)
woudy    posted on 09-11-2007 20:38
Toevallig hier zat ik laatst ook al aan te denken... mssn dat Lead iets zou kunnen regelenCry
Zou in ieder geval wel super zijn om eens te zien wie bij welke Avatar hoort:P en wat ie kan
_Ivan_    posted on 09-11-2007 23:28
Je haalt denk ik geen 200 mensen uiteindelijk, heel veel mensen roepen: "ja ik kom". En als het er uiteindelijk op aankomt valt het toch weer vies tegen hoeveel mensen er zijn. Daarbij moet je er bij stilstaan dat er een groot deel hier op het forum nog jonger is dan 18 jaar en zich minder makkelijk kan verplaatsen en toch graag zou willen komen. Er zijn al meerdere ideeen geweest voor een grote "dj resource meeting" en deze zijn niet verder gekomen dan wat reacties in een topic!
Ik denk niet dat het haalbare kaart is in ieder geval!
Feel&.Celebrate.Life!
Renzis    posted on 09-11-2007 23:52
Helemaal met ivan eens.

Ik hoor sunrise de hele tijd over geld voor apperatuur en catering. is allemaal niet nodig, gear word geregeld (eerder in dit topic genoemd en toegezegdWinking my eye)
Catering is stapeltje krattenbier, iedereen lapt paar eurie en we hebben wat.

@D-wan Kijk dat zijn de betere post's, iedereen heeft connecties, en ik denk dat oss dichter bij bijv eindhoven ligt als amersfoort:P

en tuurlijk neemt iedereen zn vrienden mee, en met een btje promotie in town heb je ook nog los publiek (hoeft niet perse, maar is altijd leukWinking my eye)

Ik hoor graag meer van je D-wan, kijk eens of je wat kan regelen
D-wan    posted on 10-11-2007 12:11
Poster: _Ivan_
Je haalt denk ik geen 200 mensen uiteindelijk, heel veel mensen roepen: "ja ik kom". En als het er uiteindelijk op aankomt valt het toch weer vies tegen hoeveel mensen er zijn.

Het zal zo absoluut gaan, dus moeten we ons afvragen of het wel haalbaar is om puur een djr-rush te houden. Je moet namelijk dé zekerheid hebben dat je een bepaald aantal personen binnenhaalt voor je apparatuur en locatie gaat regelen, anders neem je een te groot financieel risico. Je zal dus, links of rechtsom mensen moeten binnen krijgen en dat zal het meest gemakkelijk gaan door een (locale) "grote" naam te laten draaien op de rush. "Catering" zou je dan, m.i., het beste kunnen afstemmen met de locatie waar je het gaat houden, zodat deze  ook baat heeft bij het evenement.

@renzis
"Catering is stapeltje krattenbier, iedereen lapt paar eurie en we hebben wat."

Dát zijn uiteraard de leukste feestjes, maar dat soort feesten organiseren gaat niet meer zo makkelijk als een aantal jaar geleden. Toen kon je nog eenvoudigweg een leegstaande loods ombouwen tot partyplace en de politie deed nog niet zo moeilijk over vergunningen en zo. Tegenwoordig doet de (gemeentelijke) politiek in Nederland  niet erg veel meer aan gedogen van dit soort feestjes, ondanks dat mensen gewoon een leuke tijd proberen te hebben zonder ook maar iemand tot last te zijn.

Nog een optie is, om het in de zomer ergens buiten te houden. Nadeel daarvan is de bereikbaarheid, omdat je dan ergens buiten de bebouwde kom moet gaan spinnen. Voordeel is wel dat het organiseren minder moeite kost (locatie, vergunning, consumpties, minder investering = minder risico).

Ik zal hier binnenkort (na mijn vakantie) eens op terugkomen.

Renzis    posted on 10-11-2007 14:23
@D-wan je hebt absoluut een punt. Buiten is wel optie, maar dan idd voor de zomer/pre-summer. nadeel is dan wel dat er meer mensen weg zijn.

Ik hoor graag meer van je na de vakantie
Sunrise8    posted on 10-11-2007 15:17
en wat dacht je van een grote party tent? maja kijk ik denk dat idd het grootste probleem de plek is en toch ook financieel hoor. want jullie doen er wel makkelijk over, maar alles MOET wel betaald worden, mar misschien dat pioneer idd wil sponseren Happy, laughing.

zou wel leuk zijn toch Happy, laughing..
maja laat het weten als het ECHT zover is. trouwens iedereen ff JA typen die mee willen doen.

JA
Music made me who i am
barthawk    posted on 10-11-2007 15:38
JA
Renzis    posted on 10-11-2007 21:14
Poster: Sunrise8
en wat dacht je van een grote party tent? maja kijk ik denk dat idd het grootste probleem de plek is en toch ook financieel hoor. want jullie doen er wel makkelijk over, maar alles MOET wel betaald worden.

Wat wil je allemaal betaald hebben dan??

(met geluk) locatie niets of ergens via via met korting
Drank, goedkoop, makkelijk aan te komen
Apperatuur, no problem (nogmaals check verder in dit topic)
Allemaal opgelost als iedereen een paar euro lapt, als je publiek hebt loopt dat nog op ook.

zou wel leuk zijn toch Happy, laughing..
maja laat het weten als het ECHT zover is. trouwens iedereen ff JA typen die mee willen doen.

JA

7 pagina's vol positieve en helpvolle reacties lijkt me voldoende, en dit zou meer van toepassing zijn op het moment dat er ook ECHT iets geregeld isWinking my eye
_Ivan_    posted on 10-11-2007 22:29
Poster: Renzis
7 pagina's vol positieve en helpvolle reacties lijkt me voldoende, en dit zou meer van toepassing zijn op het moment dat er ook ECHT iets geregeld isWinking my eye

ik zou het persoonlijk niet durven organiseren omdat ik denk dat er toch niet voldoende mensen komen. Eerst duidelijk opstellen wie er echt kunnen komen en daarna pas dingen gaan regelen.
Feel&.Celebrate.Life!
Renzis    posted on 11-11-2007 10:19
Poster: _Ivan_

ik zou het persoonlijk niet durven organiseren omdat ik denk dat er toch niet voldoende mensen komen. Eerst duidelijk opstellen wie er echt kunnen komen en daarna pas dingen gaan regelen.

OK, maar als ik dat nu ga vragen dan zegt iedereen ja!! Dan ga ik daar van uit en op organiseren, kom ik met een datum, heb op eens iedereen toetsperiodes, bruiloften, gigs, vriendinekkes net over de vloer, baby's en weet ik al wel niet wat.

Am i right?
jannickv    posted on 11-11-2007 10:31
Poster: Renzis

OK, maar als ik dat nu ga vragen dan zegt iedereen ja!! Dan ga ik daar van uit en op organiseren, kom ik met een datum, heb op eens iedereen toetsperiodes, bruiloften, gigs, vriendinekkes net over de vloer, baby's en weet ik al wel niet wat.

Am i right?

jah ik zou het nu niet tijdens de toetsperiods doen:p
Sammow    posted on 14-11-2007 19:59
Ik wil wel mee organiseren als dat kan Happy, laughing
TimVicta    posted on 15-11-2007 22:13
GOED IDEE... je woont btw vlak bij mij...
binnen 8 km:P
NickName    posted on 16-11-2007 09:17

Ja, ik ben voor een DJR "bijeenkomst" maar ik denk toch dat de beslissende stem bij Lead en Wim licht

User edit by NickName on 16-11-2007 @ 09:20:00 (100%)
DJMartino    posted on 06-12-2007 17:24

Is hier al meer over bekend en lukt het met organiseren?
Ik zou het erg leuk vinden als dit doorgaatCry

Grtz Martijn

DrezZ    posted on 06-12-2007 17:40
ja idd! ik kom zeker af als dit wordt georganiseerd!

This is an old Topic

No new postings for 6.367 days.
 Post CommentThat would be 212.2 months
or a whopping 17.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

158 Users online: 7 Guests (151 Unknown)
Pages generated today : 14.015
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.686.967