Poster: _Ivan_
Je haalt denk ik geen 200 mensen uiteindelijk, heel veel mensen roepen: "ja ik kom". En als het er uiteindelijk op aankomt valt het toch weer vies tegen hoeveel mensen er zijn.
"Catering is stapeltje krattenbier, iedereen lapt paar eurie en we hebben wat."
Poster: Sunrise8
en wat dacht je van een grote party tent? maja kijk ik denk dat idd het grootste probleem de plek is en toch ook financieel hoor. want jullie doen er wel makkelijk over, maar alles MOET wel betaald worden.
zou wel leuk zijn toch..
maja laat het weten als het ECHT zover is. trouwens iedereen ff JA typen die mee willen doen.
JA
Poster: Renzis
7 pagina's vol positieve en helpvolle reacties lijkt me voldoende, en dit zou meer van toepassing zijn op het moment dat er ook ECHT iets geregeld is
Poster: _Ivan_
ik zou het persoonlijk niet durven organiseren omdat ik denk dat er toch niet voldoende mensen komen. Eerst duidelijk opstellen wie er echt kunnen komen en daarna pas dingen gaan regelen.
Poster: Renzis
OK, maar als ik dat nu ga vragen dan zegt iedereen ja!! Dan ga ik daar van uit en op organiseren, kom ik met een datum, heb op eens iedereen toetsperiodes, bruiloften, gigs, vriendinekkes net over de vloer, baby's en weet ik al wel niet wat.
Am i right?
Ja, ik ben voor een DJR "bijeenkomst" maar ik denk toch dat de beslissende stem bij Lead en Wim licht
Is hier al meer over bekend en lukt het met organiseren?
Ik zou het erg leuk vinden als dit doorgaat
Grtz Martijn