DJResource rush (6/7)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : wil je mee doen met de DJR-rush

-Ach hoeft niet zonodig

Voting is only possible for our Members
Renzis    posted on 31-07-2007 19:40
Heey

ik las net dit topic ////www.djresource.eu/Forum/topic/7148/p/1/%5BMeeting-Party%5D-T-Spirit-48h-Rush/#last

Is het niet eens een idee om met flink aantal mensen van djr zo'n rush te doen, gewoon zoveel mensen als kunnen en willen achter elkaar laten draaien, allemaal uurtje of half uur.

Gelijk leuk soort van meeting, je ziet mekaar allemaal is live draaien, ouwe hoeren onderling enzzz.

bere gezellig en je kan er genoeg dingen bij bedenken.

who's in??

graag ook reactie van mannen als lead, die verantwoordelijk zijn voor djr, kan btw vast wel mooi pioneerstetje regele dan!

What do you think about DJResource rush ??

Vote :   

djmamo    posted on 26-09-2007 10:39
Poster: Renzis

Ik had jouw volgens mij gevraagd over eventueel locatie in eindhoven, jij had gezegd dat je toen wel wat wist... zouden wij daar even iets mee kunnen doen?

ja is eventueel mogelijk, alleen heb ik het momenteel erg druk, namelijk een nieuw huis, en moet daar ff tijd in stoppen.

en kan dus zijn dat mijn reactie snelheid enigzins langzamer is.
www.moonentertainment.nl
Renzis    posted on 26-09-2007 10:42
okej
pm me anders je nummer, dat we er een keer over bellen, als je wil.
zou misschien wel even leuk zijn om in ieder geval te kijken wat er mogelijk is en tegen welke prijzen (of niet):D
djmamo    posted on 26-09-2007 10:44
okej
pm me anders je nummer, dat we er een keer over bellen, als je wil.
zou misschien wel even leuk zijn om in ieder geval te kijken wat er mogelijk is en tegen welke prijzen (of niet):D

ik ga ff kijken wat ik met eventuele locaties kan doen, en dan laat ik dat zo snel mogenlijk horen
www.moonentertainment.nl
Renzis    posted on 26-09-2007 10:48
toppertje zodra we wat mogelijkheden daarin hebben kunnen we verder gaan kijkenWinking my eye
Renzis    posted on 09-10-2007 10:08
Okej even een kickje van dit topic.
ik heb hier nu zo'n 125 positieve reacties van mensen die er al zin in hebben, daar zal het niet aanliggen.

Even voor de duidelijkheid: dit is prima te regelen, voor mij als het in amersfoort zou zijn. ik heb een leuke locatie, en als we met genoeg zijn, kunnen we daar leuk feestje bouwen...
maar... als er (gezamelijk) geopperd word dat we dit beter in eindhoven kunnen doen, prima.

ER moet dan wel iemand zijn, die daar wat (gaat) regel(d)(en).
anders komt er idd niks van terecht, zoals schijnbaar bij zoveel plannen op dit forum..

ik heb even gekeken, en de vorige meeting (2,5 jaar terug) was vlak bij amersfoort, en dat wist toen ook iedereen te vinden.

Laat even horen alsjeblieft wat we willen...
Of - amersfoort, dan kan ik het meeste wel regelen
- Eindhoven, dan moet iemand daar enigzins bekend of in de buurt wat gaan proberen te regelen.

ik hoor het graagHappy, laughing
Luxx    posted on 09-10-2007 11:21
liever amersfoort. eindhoven is zo'n tering eind
www.mothermusic.nl
BryanB    posted on 09-10-2007 11:51
Niemand zin om naar Grootebroek te komen dan? haha.
Hansje    posted on 09-10-2007 12:08
Amersfoort is een goed plan, dan ben ik van de partij.
BTW Renzis: Hoe gaat het met dat andere feest voor het goede doel?
User edit by Hansje on 09-10-2007 @ 12:09:03 (100%)
Ferrox    posted on 09-10-2007 12:32
Amersfoort is wel een pokke eind weg. Maar als het doorgaat ga ik zeker proberen te komen...!
djmamo    posted on 09-10-2007 14:05
ik ben nog aan het kijken of ik iets in regio eindhoven kan regelen, alleen heb erg weinig tijd ivm mijn verbouwing van mijn huis.

en dat is best een grote verbouwing alles moet eruit en nieuw er weer in, en dat gaat momenteel ff voor.
dus als er iemand anders is in de regio eindhoven die iets weet ook goed......
www.moonentertainment.nl
robbert    posted on 09-10-2007 14:55
Regio Eindhoven vind ik in ieder geval uitstekend! Is maar een uurtje rijden vanaf Zuid-Limburg.
Ferrox    posted on 09-10-2007 16:02
Voor mij is eindhoven ook beter, maar eerst even kijken wie de touwtjes in handen neemt!
NielsR    posted on 09-10-2007 16:51
Poster: robbert
Regio Eindhoven vind ik in ieder geval uitstekend! Is maar een uurtje rijden vanaf Zuid-Limburg.

en voor belgie is dit ook wel dichter.
Renzis    posted on 09-10-2007 20:48
Ik hoor gemengde meningen:P
ik denk zelf dat voor het grote geheel eindhoven makkelijkst is, wel 1,5 uur rijden voor mij, maar dat moet maar keer tog?:D
anderzijds is amersfoort ook nog redelijk goed te doen voor iedereen, behalve de belgen dan:P

zodra iemand zich aanmeld om het in die regio, wat betreft locatie, op te pakken( hoeft niet perse eindhoven te zijn, maar denk die kant opWinking my eye)

Poster: Hansje
BTW Renzis: Hoe gaat het met dat andere feest voor het goede doel?

Daar ben ik mee bezig ook, ik moet eerst maar eens een "grote" naam zien te regelen, om een bepaald bezoekersaantal te kunnen garanderen. ik laat daar nog wel wat van horenWinking my eye

iemand uit het zuiden, laat je horenWinking my eye
Sunrise8    posted on 09-10-2007 21:53
ik wil wel aanwezig zijn, maar niet als dj :P want zo goed ben ik nou ook weer niet Happy, laughing. maar wel leuk, ik kom dan zeker weten. regel ik wel met renzis dan Happy, laughing
Music made me who i am
NielsR    posted on 09-10-2007 22:00
Mischien tussen amesfoort en eindhoven, waar zit je dan ergens?
Ik denk dat het er veel van afhangt waar je een locatie kunt vinden om het te houden.
dutchman    posted on 09-10-2007 22:13
met een kleine blik op google maps, kom je dan in de buurt van 's hertogenbos of nijmegen of Oss. Dat ligt er een beetje tussen in! 

Ben trouwns wel van de partij als dit door gaat! Lijkt me erg leuk!!!
Camino    posted on 10-10-2007 12:40
tuurlijk

is allemaal te doen hoor, vele handen maken licht werk, ben nu alleen benieuwd naar de intresse in...begint al goed:D

Lijkt me leuk, maar ik moet even reageren op deze opmerking.... Vele (ongecoordineerde) handen maken zwaar werk. Ik organiseer feesten samen met een studentenkring en ik kan het je verzekeren dat ik het op m'n eentje 10 x sneller rond krijg dan als iedereen z'n zegje moet doen...
Renzis    posted on 10-10-2007 20:11
heb je een puntWinking my eye
ik ga zelf maar eens rond struinen op internet of ik wat kan vinden naast amersfoort
Sunrise8    posted on 08-11-2007 23:04
ok ik open deze maar weer eens. misschien een heel leuk idee en het hoeft niet eens een feest te zijn. want dat maken we er wel van. wat dachten jullie van een nieuwjaars feest? in de vakantie dus iedereen heeft vrij (of de meeste) en gewoon iedereen elkaar nieuwjaar te wensen en een spetterend feest te geven? als iedereen nou 5 euro ofzo meebetaalt is het snel bij elkaar (mits er een paar 100 man ofzo komt). en anders 15 eu de man ofzo. apartuur huren etc .. maar ja iedereen heeft zo zijn contacten. catering. iets afhuren. en feesten maar toch ?

wat denken jullie ervan. ik ben pas 16 dus onmogelijk om te organiseren. maar misschien dat Lead of een andere (volwassene) deze taak op zich kan nemen ? en anders een oudejaars feest ?:P
maar goed hier een idee dus. wnat dit topic was zinloos als het er nooit vna komt tog :D..
Music made me who i am
Renzis    posted on 08-11-2007 23:09
Poster: Sunrise8
. apartuur huren etc .. maar ja iedereen heeft zo zijn contacten. catering. iets afhuren. en feesten maar toch ?
.

Lol

Ik ben nog steeds in, was ook mij idee dus logisch:P, maar ik kan het niet alleen regelen.

overigens is de optie nieuwjaarsfeest al voorbij gekomen dacht ik, en dat scheen niet helemaal de bom te zijn duss...

Bij deze nogmaals de vraag wie zou willen helpen organiseren
D-wan    posted on 09-11-2007 17:19

Lol

Ik ben nog steeds in, was ook mij idee dus logisch:P, maar ik kan het niet alleen regelen.

overigens is de optie nieuwjaarsfeest al voorbij gekomen dacht ik, en dat scheen niet helemaal de bom te zijn duss...

Bij deze nogmaals de vraag wie zou willen helpen organiseren

Ik wil me er wel voor inzetten, maar een geschikte locatie lijkt steeds het probleem te zijn....
Sunrise8    posted on 09-11-2007 17:20
en wat dacht je van het geld. aparatuur huren. catering. ik denk dat het dan in de 1000den euro's gaat lopen. en wie moet het financiëren. ?
Music made me who i am
D-wan    posted on 09-11-2007 17:37
Poster: Sunrise8
en wat dacht je van het geld. aparatuur huren. catering. ik denk dat het dan in de 1000den euro's gaat lopen. en wie moet het financiëren. ?

Er zal sowieso een eigen bijdrage gevraagd moeten worden, het is een illusie om te denken dat je een sponsor gaat vinden die voor alle kosten op gaat draaien.

Wat betreft apparatuur en promotie heb ik wel wat contacten die van dienst zouden kunnen zijn.
Ik zal die gozers ook eens bellen waarvoor ik promotie heb gedraaid voor Extrema. Misschien hebben zij nog tips of een netwerkje.

Sunrise8    posted on 09-11-2007 18:06
ja tuurlijk komt er een iegen bijdrage, maar stel. 20 euro de man. en de kosten zijn 4000 euro .. stel he. denk aan huur van ruimte, apartuur, catering etc.. dus 4000 : 20 = 200 mensen. dus zowiezo moeten er dan al 200 DJR'ers komen.. Happy, laughing
wnat ja het is een DJR rush en wel leuk als je dan niet me vrienden komt toch? of misschien wel omdat je niemand daar kent:P
Music made me who i am

227 Users online: 133 Guests (94 Unknown)
Pages generated today : 73.288
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.870.325