DJResource rush (5/7)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : wil je mee doen met de DJR-rush

-Ach hoeft niet zonodig

Voting is only possible for our Members
Renzis    posted on 31-07-2007 19:40
Heey

ik las net dit topic ////www.djresource.eu/Forum/topic/7148/p/1/%5BMeeting-Party%5D-T-Spirit-48h-Rush/#last

Is het niet eens een idee om met flink aantal mensen van djr zo'n rush te doen, gewoon zoveel mensen als kunnen en willen achter elkaar laten draaien, allemaal uurtje of half uur.

Gelijk leuk soort van meeting, je ziet mekaar allemaal is live draaien, ouwe hoeren onderling enzzz.

bere gezellig en je kan er genoeg dingen bij bedenken.

who's in??

graag ook reactie van mannen als lead, die verantwoordelijk zijn voor djr, kan btw vast wel mooi pioneerstetje regele dan!

What do you think about DJResource rush ??

Vote :   

BryanB    posted on 29-08-2007 14:54
klinkt vet! ich bin dabei
Illusion    posted on 29-08-2007 15:18
I'm In
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Ft    posted on 29-08-2007 16:15

Als ik kan doe ik mee... dus hangt van de datum af (of datums aangezien het een recordpoging is :P)

Wout-r    posted on 29-08-2007 16:17
Als ik kan, wil ik wel meedoen hoor! Happy, laughing
NickName    posted on 03-09-2007 16:23
in eindhoven ik ga daar naar school dus geen probleen
Luxx    posted on 03-09-2007 16:32
als er nou ook een echte vaste datum word geprikt doe ik wel mee waarschijnlijk
www.mothermusic.nl
NickName    posted on 03-09-2007 16:33
ik ook wel als het maar in het weekend is dan kom ik langs
edit: misshien kan Lead en zijn coneties met Pioneer er een
pioneer feest van maken hebben we gelijk een sponser
User edit by NickName on 03-09-2007 @ 16:35:50 (100%)
Renzis    posted on 03-09-2007 16:50
sjah, moet eens kijken wanneer dat gedaan zou kunnen worden, en wat we er allemaal voor nodig hebben, we zullen locatie nodig hebben (die miss wel gehuurd moet worden) enz.

wat betreft de recordpoging, ben ik mee bezig, heb me daar inmiddels aangemeld, je moet hele procedure doorgaan, en dan moeten we wel zeker weten dat we voor een recordpoging willen gaan. en daar moet je dan wel genoeg dj's, een locatie die zo lang wil en kan meewerken, plus continu mensen voor op de dansvloerWinking my eye, dus dit is misschien, leuk of handig voor ergens in de kerstvakantie, dan kan iedereen wel mee doen, en is er ook publiek beschikbaar. misschien is het wel leuk om te starten om 12 uur snachts van 2008, heb je gelijk heel veel publiek de eerste 5-8 uur. met entree-prijs is dat natuurlijk leuk, maarjah zoek maar eens locatie voor nieuwjaarsnachtWinking my eye

anyway leuk dat mensen mee willen doen en er zelfs al zin in hebben, kom aub ook met ideeen, mogelijkheden, sponsors, connecties enzz

let me know
Sammow    posted on 13-09-2007 01:53
Met oud op nieuw zou ik het niet doen hoor, dan is er echt 100% kans (of toch 99%) dat ik ergens bezopen rondloop Cry en dan de dag erna veel eten en enkele dagen rusten ...

+We zijn nu september en het is geen gewone fuif die je gaat organiseren dus het is misschien wel nodig om wat meer tijd te nemen voor de voorbereiding, kwestie van een marge in te bouwen ...
Sunrise8    posted on 13-09-2007 10:13
ik doe zeker mee als die er komt, aangezien er mensen over heel nederland wonen stel ik voor om het ergens in het midden van het land te doen? ik woon zelf in west nederland :P dus ik zou ook moeten rijden. utrecht ligt volgens mij in het midden. maar waar in utrecht?
ja het lijkt me idd beter om een goede voorbereiding te treffen voordat dit officieel word.
en als het zover is, stel een gastenlijst op zodat je weet hoeveel en wie er komen.

maar 1 tip, doe het niet op oudjaar. want er zijn zat mensen die dan bij familie willen/moeten zijn. ergens anders heen moeten en natuurlijk vuurwerk afsteken. dus ik dnek dat er dan een stuk minder komt dan wanneer je het in een willekeurig weekend ofzo doet Happy, laughing

maar ik doe zeker me als het eenmaal zover is
Music made me who i am
Sammow    posted on 13-09-2007 13:04
hallo?
ScottB    posted on 25-09-2007 22:43
Gaat dit nog door? Renzis?
stevew    posted on 25-09-2007 22:50
@sunrise8: vergeet dat maar...in het midden van het land, er zijn hier een hoop belgen ook op het forum (zoals ikCry) dus laat het maar doorgaan aan de grens ergens tussen belgië en nederland. het moet voor beiden zijn vindt ik tochCry
Sunrise8    posted on 25-09-2007 22:53

haha. ja ok das waar. nou dan lijkt het mij om het ergens in brabant te doen lijkt me? maar waar? en wanneer. ik vind het opzich een goed id. bij deze ben ik dan de 1e gast op de lijst :P ik meld me aan :D

Music made me who i am
Luxx    posted on 26-09-2007 07:46
als het ergens tussen NL en belgië gebeurd kan ik niet meedoen al. ik woon in het toppie van NL.. moet ik tering eind rijden :P
www.mothermusic.nl
robbert    posted on 26-09-2007 08:31
Ja reistijd zal altijd het grootste probleem blijven en dan vooral voor de jongere djresourcers. Ik woon ook in een uithoek (zuid-limburg), maar heb een auto en om op de plaats van bestemming komen zal geen probleem zijn.
Renzis    posted on 26-09-2007 09:20
Poster: ScottB
Gaat dit nog door? Renzis?

Het lijkt me nog steeds heel cool om dit te doen, ik heb overigens wel al een aantal oproepjes gedaan in dit topic om mij hier bij te helpen, mensen uit eindhoven ed.
hangt er natuurlijk vanaf hoe groot we dit willen maken...

1 meeting gewoon lekker allemaal tijdje draaien, just for fun
2 Djrush, publiek regelen en er happening van maken
3 Recordpoging, publiek regelen, locatie voor langere tijd enzz

laat anders even horen voor welke optie jullie het liefst gaan, gezien haalbaarheidWinking my eye dan kan ik er mee bezig.
robbert    posted on 26-09-2007 09:29
Het enige haalbare op dit moment is optie 1. Dit lijkt me al moeilijk genoeg om te realiseren.

Maar dan moeten we het over de locatie hebben, Brabant lijkt me een geschikt verzamelpunt.
De djresourcers uit Limburg kunnen dan wel met mij meerijden en zo is een opstakel al verholpen!
BryanB    posted on 26-09-2007 09:36
Poster: Luxx
als het ergens tussen NL en belgië gebeurd kan ik niet meedoen al. ik woon in het toppie van NL.. moet ik tering eind rijden :P

Ik zou misschien wel wat mensen uit omgeving mee kunnen nemen met auto, uiteraard tegen vergoeding. En neem alleen lieve mensen mee. Maar dat bekijk ik nog wel als hier echt wat van terecht komt.
robbert    posted on 26-09-2007 09:58
Hoezo tegen vergoeding? Benzinevergoeding mag ik dan toch hopen.. Het is toch de bedoeling dat er zoveel mogelijk mensen aanwezig zijn!
BryanB    posted on 26-09-2007 10:15
ja benzinevegoeding van de geen die met mij mee zou rijden.
RenéKuppens    posted on 26-09-2007 10:26
Poster: BryanB
ja benzinevegoeding van de geen die met mij mee zou rijden.

Ja tuurlijk DJ Resource is een Miljoenen bedrijf dus als de leden een meating organiseren kun je toch makkelijk iedereen reis vergoeding geven. WOW

Sorry maar reisvergoeding vind ik een beetje overdreven het moet gewoon voor de fun zijn.
djmamo    posted on 26-09-2007 10:31
Poster: Dj-RK

Ja tuurlijk DJ Resource is een Miljoenen bedrijf dus als de leden een meating organiseren kun je toch makkelijk iedereen reis vergoeding geven. WOW

Sorry maar reisvergoeding vind ik een beetje overdreven het moet gewoon voor de fun zijn.

mischien is het ook wel handig als je leest in welke context dit is geschreven......

hij bedoeld namelijk diegene die met hem meerijden moeten dan ook delen in de kosten van de benzine, en dat heeft niets met een vergoeding vanuit djr temaken.
www.moonentertainment.nl
Renzis    posted on 26-09-2007 10:31
goed bezig hoor, chaffeurs zijn al geregeld:D
mochten we voor optie 1 gaan, zullen we alle eventuele kosten wel zelf moeten betalen heaWinking my eye
Renzis    posted on 26-09-2007 10:33
Poster: djmamo

mischien is het ook wel handig als je leest in welke context dit is geschreven......

hij bedoeld namelijk diegene die met hem meerijden moeten dan ook delen in de kosten van de benzine, en dat heeft niets met een vergoeding vanuit djr temaken.

Ik had jouw volgens mij gevraagd over eventueel locatie in eindhoven, jij had gezegd dat je toen wel wat wist... zouden wij daar even iets mee kunnen doen?

300 Users online: 178 Guests (122 Unknown)
Pages generated today : 77.748
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.874.785