DJResource rush (3/7)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : wil je mee doen met de DJR-rush

-Ach hoeft niet zonodig

Voting is only possible for our Members
Renzis    posted on 31-07-2007 19:40
Heey

ik las net dit topic ////www.djresource.eu/Forum/topic/7148/p/1/%5BMeeting-Party%5D-T-Spirit-48h-Rush/#last

Is het niet eens een idee om met flink aantal mensen van djr zo'n rush te doen, gewoon zoveel mensen als kunnen en willen achter elkaar laten draaien, allemaal uurtje of half uur.

Gelijk leuk soort van meeting, je ziet mekaar allemaal is live draaien, ouwe hoeren onderling enzzz.

bere gezellig en je kan er genoeg dingen bij bedenken.

who's in??

graag ook reactie van mannen als lead, die verantwoordelijk zijn voor djr, kan btw vast wel mooi pioneerstetje regele dan!

What do you think about DJResource rush ??

Vote :   

Vibemaster-D    posted on 09-08-2007 09:36
stel dat er 80 aanmeldingen zijn en we gaan een wereld record verbreken weet ik zeker dat pioneer wel een flinke booth sponsord
omdat er dan overal PIONEER PRO DJ valt te lezen en wat vlaggen natuurlijk
en we dan zeker het nieuws halen op TV
miss wel leuk dat als we het cht gaan doen ook
dan ook een tv zender te contacteren
zoals hart van nederland of zo dat die komen filmen

en hoe zit het met leeftijd in die clubs?
hoef je daar geen 18 voor te zijn?
anders kunnen er veel DJ's niet mee doen

Renzis    posted on 09-08-2007 09:50
@vibemaster, die dikke pioneer booth hebben we zowiezo wel, als je de afgelopen posts had gelezen.

heb et meer over kosten die misschien gemaakt gaan worden, en er dus ook weer uitgehaald moeten worden.
verder organiseren wij het (alst allemaal doorgaat hea), dus bepalen wij wie er staat en als wij mensen laten draaien van onder de 18 is da ons probleem niet die van de discoWinking my eye
Vibemaster-D    posted on 09-08-2007 09:52
yeah i know had ik wel verwacht van lead overgins
heb hem gemaild over een idee om er voor te zorgen dat er niemand af haakt
alleen ga dat nog niet posten om wilde verhalen te voorkomen en miscomminucatie

djmamo    posted on 09-08-2007 10:13
Poster: Renzis
verder organiseren wij het (alst allemaal doorgaat hea), dus bepalen wij wie er staat en als wij mensen laten draaien van onder de 18 is da ons probleem niet die van de discoWinking my eye

hier moet ik je ff vertellen dat dat niet waar is, en ook een fout die menig mens maakt.

als je een tent afhuurd wil nog niet zeggen dat jij de baas bent, je moet je altijd aan de regels van de tent houden en als je dat niet doet heb je een contract breuk en kan de eigenaar zeggen leuk maar je moet eruit, en betalen.

dus daar moet je wel op letten.

wat ook mogenlijk is is dat je het op een andere locatie doet dan een cafe of discotheek, er zijn hier genoeg mensen die truss en dergelijke hebben zodat we het op een discotheek kunnen laten lijken
www.moonentertainment.nl
Renzis    posted on 09-08-2007 11:17
Poster: djmamo
als je een tent afhuurd wil nog niet zeggen dat jij de baas bent, je moet je altijd aan de regels van de tent houden en als je dat niet doet heb je een contract breuk en kan de eigenaar zeggen leuk maar je moet eruit, en betalen.

dus daar moet je wel op letten.

snap ik, maar wat betreft leeftijd v/d dj's van iemand anders zijn feest hebben ze weinig in te brengen dacht ik, misschien dat ze er wel over zeiken. maar dan nog, en met alle respect voor de kids onder ons, ik weet niet of het relevant is een record-poging te doen, of groot dj-rush te houden met een legioen jongens van 14,15 en 16 jaar.

begrijp me niet verkeerd, ze zullen ongetwijfeld best lekker kunnen draaien. Maar je moet gewoon je plek kennen op bepaalde leeftijden.
anyway we'll see

@ mamo verder, is zo'n andere locatie natuulk ook interesant, kraakpand. back to the basics

heeft iemand opties, naast mamo, voor locatiesConfused?
Vibemaster-D    posted on 09-08-2007 11:41
nou maar dan mag iedereen toch gewoon mee doen
en wat apparatuur betreft er zijn maar zat djr mannetjes met
drive-in show
of we huren gewoon bij een bedrijf dat misschien wel wil sponsoren

lijkt me wel vet openlucht podium met line-array's
Renzis    posted on 09-08-2007 13:18
@vibemaster: 2x vandaag, lees nou eerst eens de posts voor je, waar in allang was aangegeven dat apperatuur geregeld was..... daar komt een set te staan, die de meeste drive-in shows nooit gehad hebben of ooit zullen krijgenWinking my eye

OPen lucht lijkt me ook wel vet.
jannickv    posted on 09-08-2007 13:29
mijn pa staat vrij hoog bij bacardi mss valt daar wel iets te regelen zal eens vragen
Renzis    posted on 09-08-2007 13:30
Holy fuck, je pa staat hoog bij bacardiConfused ik zou ganse dag dronke zijn:P

no kidding, kijk das natuurlijk een geweldig mooi sponsor. vraag em maar is wat er geregeld zou kunnen worden, ivb met of een dj-rush  of een echte recordpoging. nog nie afspraken maken ofzow, eerst maar is kijken wat er geregeld kan worden.

jannickv    posted on 09-08-2007 13:32
zal eens zien en als bacardi komt zal ik er natuurlijk ook zijn
maar voor die record poging moet je wel aanvragen bij guiniss book of records of zoiet
ik weet dat zo een goedkeuring zeker 1 maand kan duuren
Renzis    posted on 09-08-2007 14:06
klopt!
maar ik ga binnekort als ik trug ben van vakantie (ik ga morge weg:D:D) hoe dat precies zit en hoe lang het dan moet zijn en alles qua eisen enzo.
als we dan tog recordpoging doen dan gelijk goed heaWinking my eye
jannickv    posted on 09-08-2007 14:35
goede instelling
Progrezz    posted on 09-08-2007 15:44
Zijn jullie ook van plan dit op uit te zenden op een radiostation ofzo? Met beeld en geluid via een internet radio ofzo?
djmamo    posted on 09-08-2007 16:46
Poster: Progrezz
Zijn jullie ook van plan dit op uit te zenden op een radiostation ofzo? Met beeld en geluid via een internet radio ofzo?

ik kan mischien vragen of radio hitec hier iets mee kan/ wil doen deze zitten namelijk ook in Valkenswaard.

en ik werk weer bij een groot AV bedrijf dus ik kan mischien wat camera's lenen/huren
www.moonentertainment.nl
jannickv    posted on 09-08-2007 17:29
hier op djr vind je dus echt alles hé
Renzis    posted on 09-08-2007 17:44
Poster: djmamo
en ik werk weer bij een groot AV bedrijf dus ik kan mischien wat camera's lenen/huren

ik kan aan camera mensen komenWinking my eye fotograaf enz no problemo.

zal ook op mijn radioshow zodra et zeker is de nodige reclame maken:P
jannickv    posted on 09-08-2007 18:27
hoop echt dat dit er door geraakt
kvind het een heel leuk initatief
_Ivan_    posted on 09-08-2007 20:42

Wie is wij? Je kunt wel leuk een rush organiseren. Maar wilde je dat doen zonder lead of wim daar uberhaupt van te informeren? Ik denk wel dat er nodig overleg moet zijn.
Feel&.Celebrate.Life!
Renzis    posted on 09-08-2007 20:44
wij als djr verder heeft lead in dit topic (waneer gaan mense eerst is iets lezen voor ze posten) al zijn mening en reactie daar over geplaats.

dan nog zodra er plannen zijn die reeel zijn, laat ik dat hun eerst weten, nogmaals (als je gelezen hadWinking my eye) dit is alleen maar om te kijken of er btje intresse voor is, of er connecties zijn enz.

daar vroeg ik ook naar overigens: please react daarop ipv dit soort posts
D-wan    posted on 09-08-2007 20:45
Ben benieuwd of het er van komt. Het blijft natuurlijk een fantastisch leuk idee... Let's see !

jannickv    posted on 09-08-2007 20:46
Poster: _Ivan_

Wie is wij? Je kunt wel leuk een rush organiseren. Maar wilde je dat doen zonder lead of wim daar uberhaupt van te informeren? Ik denk wel dat er nodig overleg moet zijn.

ik wil me niet moeien maar als je dit topic gans gelezen had zou je gelezen hebben dat lead en wim het helemaal steunen lead wil zelf voor een pioneer instalatie zorgen dus.....

en dan nog..

edit:shit rensis was me voorWinking my eye
User edit by jannickv on 09-08-2007 @ 20:47:12 (8%)
_Ivan_    posted on 09-08-2007 21:00
wij als djr verder heeft lead in dit topic (waneer gaan mense eerst is iets lezen voor ze posten) al zijn mening en reactie daar over geplaats.

dan nog zodra er plannen zijn die reeel zijn, laat ik dat hun eerst weten, nogmaals (als je gelezen hadWinking my eye) dit is alleen maar om te kijken of er btje intresse voor is, of er connecties zijn enz.

daar vroeg ik ook naar overigens: please react daarop ipv dit soort posts

Ik heb het topic doorgelezen voordat ik dit poste.

Toch leek het in mijn ogen net zo of JIJ alleen het heft in handen zou nemen en een Rush zou gaan organiseren. Mijn excuses!

Verder vind ik het idee van een Rush een leuk idee, alleen denk ik dat het realiseren ervan veel moeilijker is. Er is eerst ook een hele opzet gemaakt voor het houden van een meeting. Eerst zegt iedereen ow leuk idee etc etc. Maar wanneer het puntje uiteindelijk bij paaltje komt loopt het op niks uit. Ik wil jullie niet ontmoedigen, maar ik denk dat het moeilijk word om het allemaal ook te realiseren.

Feel&.Celebrate.Life!
jannickv    posted on 09-08-2007 21:04
hier op djr vind je echt alles wat nodig denk ik
-dj's (heel belangrijk)
-apperatuur
-disigners voor flyers
-webmasters  (if you need one just mail me, en er zullen er nog wel zijn Winking my eye)
-mss wel sponsers
-en last but not least mensen die het willen organiseren
_Ivan_    posted on 09-08-2007 21:07
Poster: jannickv
hier op djr vind je echt alles wat nodig denk ik
-dj's (heel belangrijk)
-apperatuur
-disigners voor flyers
-webmasters  (if you need one just mail me, en er zullen er nog wel zijn Winking my eye)
-mss wel sponsers
-en last but not least mensen die het willen organiseren

Je kunt hier alles vinden! Maar dat samen voegen tot 1 concept en daar ook nog een hoop djresourcers op af laten komen is denk ik moeilijker!
Feel&.Celebrate.Life!
Sammow    posted on 09-08-2007 21:10
Moeten toch niet alleen djresourcers zijn? ook gewone fuivers van in de buurt van het feest, en met een kleine toegangsprijs een  groot stuk van de kosten dekken Winking my eye

Mss een idee om de Amsterdam ArenA af te huren?

315 Users online: 170 Guests (145 Unknown)
Pages generated today : 77.594
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.874.631