DJResource rush (2/7)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : wil je mee doen met de DJR-rush

-Ach hoeft niet zonodig

Voting is only possible for our Members
Renzis    posted on 31-07-2007 19:40
Heey

ik las net dit topic ////www.djresource.eu/Forum/topic/7148/p/1/%5BMeeting-Party%5D-T-Spirit-48h-Rush/#last

Is het niet eens een idee om met flink aantal mensen van djr zo'n rush te doen, gewoon zoveel mensen als kunnen en willen achter elkaar laten draaien, allemaal uurtje of half uur.

Gelijk leuk soort van meeting, je ziet mekaar allemaal is live draaien, ouwe hoeren onderling enzzz.

bere gezellig en je kan er genoeg dingen bij bedenken.

who's in??

graag ook reactie van mannen als lead, die verantwoordelijk zijn voor djr, kan btw vast wel mooi pioneerstetje regele dan!

What do you think about DJResource rush ??

Vote :   

ScottB    posted on 01-08-2007 19:49
Ik heb ff opgezocht of er een record bestaat van de langste DJ-rush of de rush met de meeste DJ's maar daar heb ik hier niets over kunnen vinden. Misschien is het leuk om een recordpoging te doen als het gerealiseerd zou kunnen worden. Zo trek je ook meer mensen aan en kun je makkelijker sponsoren vinden denk ik(welk merk zou niet de langste DJ-rush willen sponsoren?).
Renzis    posted on 01-08-2007 19:53
jah zat ik ook al aan te denken, ga er ook is naar opzoek, dan maak je idd wel naam:D
er is een bekende rush van 70 dj's pas geweest, maar dat was geen 70 uur , moet kijken of we daar genoeg dj's voor hebben:P ik host graag wereldrecordpoging
Progrezz    posted on 01-08-2007 22:08
er is een dj die op zen eigen meer als 100 uur heeft gespeeld, dus dat moet in feite wel haalbaar zijn

wij hebben nooit geprobeert een record ofzo te halen, maar de vorige keer hadden we 56h, deze keer mss nog meer
Renzis    posted on 01-08-2007 22:32
die van zen was dj fransky  en dat was 91 uur

moet op zich wel te doen zijn:P 
NielsR    posted on 01-08-2007 22:44
ik denk dat dat 1 dj moet zijn die aan een stuk speeld niet afwisselend
en ik denk dat het record nu staat op een belgische dj : het stond ooit is bij het dj resource nieuws ===> link news
Renzis    posted on 02-08-2007 10:56
jah die ene is 1 record, voor één man idd.

maar met zoveel mogelijk dj's zolang mogelijk draaien is weer een ander record.

wil overigens dat record voor 1 persoon ook nog wel eens verbetere:D

kan alleen het record van djrush maar niet vinden, dacht dat ze tijdje trug een nieuw record hadden gezet met meer dan 70 dj's, weet alleen niet hoelang dat was
Laidback    posted on 02-08-2007 18:11
doen we!
ik weet een hele leuke locatie..

PLAYA D. CASTELL
Espaná..

groot uitgerekt stuk met veel zand.. en water

volgende week is het een hitte golf hier,, dus hele dagen tussen 38 en 41 graden.. woeppiiee
ik mag nog 2.5 week!!! :D
Luxx    posted on 02-08-2007 21:50
ik zou in ieder geval wel graag mee willen doen met een record poging:P altijd leuk he! beetje djresourcers ontmoeten is ook niet mis
www.mothermusic.nl
Hansje    posted on 03-08-2007 09:33
Poster: Laidback
doen we!
ik weet een hele leuke locatie..

PLAYA D. CASTELL
Espaná..

groot uitgerekt stuk met veel zand.. en water

volgende week is het een hitte golf hier,, dus hele dagen tussen 38 en 41 graden.. woeppiiee
ik mag nog 2.5 week!!! :D

Ja goed idee, als jij de tickets en overnachtingen regelt / betaald
Ft    posted on 03-08-2007 15:32
Poster: Hansje

Ja goed idee, als jij de tickets en overnachtingen regelt / betaald

Daar moeten we dus sponsors voor hebben!!! :D :P
Renzis    posted on 03-08-2007 16:54
heeft iemand ze papa hiero nog een prive-jet??:D
dutchman    posted on 03-08-2007 19:11
Poster: Renzis
heeft iemand ze papa hiero nog een prive-jet??:D

of twee:P
LaMalediction    posted on 03-08-2007 20:31
ik wil best wel mee doen

maar waar wil je dat gaan doen
moet wel een beetje centraal liggen voor iedereen
en het moet wel een goede locatie zijn
OneSixty    posted on 03-08-2007 22:46
Poster: LaMalediction
ik wil best wel mee doen

maar waar wil je dat gaan doen
moet wel een beetje centraal liggen voor iedereen
en het moet wel een goede locatie zijn

ff topic goed lezen voordat je met datsoort vragen komt
Code-Y    posted on 08-08-2007 12:14
interesse is gewekt, stuur me even een email met wat meer informatie! ik lees hem over 4 of 5 dagen dan ben ik weer thuis!

lijkt me vet om aan mee te doen! :D

DJ-Code Y

Vibemaster-D    posted on 08-08-2007 14:58
ik doe mee het is geen slecht idee opzich alleen moeten er dan wel veel mensen serieus komen en niet een grote mond hebben op het forum en dan niet komen opdagen ik denk dat een bedrijf als pioneer dit wel zou willen sponsoren als het om een recordpoging gaat het is tenslotte reclame
djmamo    posted on 08-08-2007 15:16
ik kan mischien wel een cafe/discotheek regelen in Valkenswaard 8 km onder eindhoven.

maar dan moet ik wel precies weten hoelang en wat we gaan doen.
de line-up moet dan wel afwisselend worden gemaakt, en niet alleen hardstyle of hardcore, want dat is ook niet echt boeiend.
www.moonentertainment.nl
Progrezz    posted on 08-08-2007 15:44
je mag je aan HEEL VEEL club-house verwachten denk ik
RenéKuppens    posted on 08-08-2007 15:48
Poster: djmamo
ik kan mischien wel een cafe/discotheek regelen in Valkenswaard 8 km onder eindhoven.

de line-up moet dan wel afwisselend worden gemaakt, en niet alleen hardstyle of hardcore, want dat is ook niet echt boeiend.

Welke Club als ik vragen mag?
sjefkuh    posted on 08-08-2007 16:28
Poster: djmamo

Nóg dichter bij als eindhoven. Als het in eindhoven of valkenswaard is kom ik zeker!
User edit by sjefkuh on 08-08-2007 @ 16:29:06 (2%)
djmamo    posted on 08-08-2007 16:36
ik kan kijken bij de orient express, daar draai ik zelf, en als het groter moet kan ik kijken of het bij de buurman kan, daar heb ik ook even gewerkt, en dat zou dan de senaat zijn.

maar als andere een beter idee hebben vind ik het ook goed, het is een idee
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 08-08-2007 @ 16:53:03 (43%)
jannickv    posted on 08-08-2007 20:48
kan een mod de poll ff aanpassen ik weet niet goed wat kiezen teveel keuze Winking my eye
DJMartino    posted on 08-08-2007 21:01
ik heb ook interesse
lijkt me erg leuk om mense van djresource te ontmoeten en te zien en horen draaien, natuurlijk ook niet gek om een record te halen
User edit by DJMartino on 08-08-2007 @ 21:03:56 (100%)
Renzis    posted on 09-08-2007 09:09
aight!!!
kijk als we zo'n club kunnen regelen, er een line-up is die staat, en dat betekent dat die er gewoon allemaal zijn heb je al wat.
vervolges als de malle reclame maken enzz, trek al je connectie blikke maar open, over al moet bekend zijn dat er een recordpoging is... komt zat op af. media trekken, van te voren al. dan heb je zo'n club zo vol, nog zorgen dat we door bijv. pioneer en eventueel nog paar zaken (redbull) gesponsoord worden. en we hebbe we de kosten er in prinicpe zo uit.

MoXeGy    posted on 09-08-2007 09:33
leuk! ik heb ook wel interessen Happy, laughing

228 Users online: 134 Guests (94 Unknown)
Pages generated today : 73.291
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.870.328