DJResource rush (1/7)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : wil je mee doen met de DJR-rush

-Ach hoeft niet zonodig

Voting is only possible for our Members
Renzis    posted on 31-07-2007 19:40
Heey

ik las net dit topic ////www.djresource.eu/Forum/topic/7148/p/1/%5BMeeting-Party%5D-T-Spirit-48h-Rush/#last

Is het niet eens een idee om met flink aantal mensen van djr zo'n rush te doen, gewoon zoveel mensen als kunnen en willen achter elkaar laten draaien, allemaal uurtje of half uur.

Gelijk leuk soort van meeting, je ziet mekaar allemaal is live draaien, ouwe hoeren onderling enzzz.

bere gezellig en je kan er genoeg dingen bij bedenken.

who's in??

graag ook reactie van mannen als lead, die verantwoordelijk zijn voor djr, kan btw vast wel mooi pioneerstetje regele dan!

What do you think about DJResource rush ??

Vote :   

ScottB    posted on 31-07-2007 20:35
Lijkt mij zeker een leuk idee Happy, laughing Maar wel moeilijk te realiseren. Ten eerste moet je een goede locatie vinden. Zodat niet alleen veel dj's willen komen maar ook veel mensen komen luisteren. Daarnaast zul je toch ook iets van een doel moeten hebben waarom je het organiseert. En je hebt misschien een sponsor nodig.

Er is iets mis met je poll.
Ghost-Andries    posted on 31-07-2007 20:38
is wel een leuk idee, maar gaat wel veel werk eisen denk ik  en wie gaat alles betale? dan zal je sponsers moeten vinden of niet
Renzis    posted on 31-07-2007 20:39
tuurlijk

is allemaal te doen hoor, vele handen maken licht werk, ben nu alleen benieuwd naar de intresse in...begint al goed:D
Ghost-Andries    posted on 31-07-2007 20:44
nu misschien nog een reactie van lead ofzo en zien wat hij er van vind maar volgens mij vind hij een goed idee 
Yorick    posted on 31-07-2007 22:13
*lokatie hebben
*niet iedereen wil 2 uur reizen
*apperatuur hebben
*etc

maar het idee is wel leuk, maar er word wel is vaker afgesproken om te meeten maar het gebeurt toch nooit.. omdat mensen niet komen opdagen etc..
Progrezz    posted on 31-07-2007 22:21
mijn idee/feest valt in de smaak Winking my eye

is mits goede organisatie dus wel perfect mogelijk

edit: mensen uit de buurt kunnen nu zaterdag altijd eens komen zien hoe het allemaal in zijn werk gaat
User edit by Progrezz on 31-07-2007 @ 22:23:56 (100%)
NielsR    posted on 01-08-2007 00:54
ik denk dat de locatie het grootste probleem is je hebt hier mensen die verspreid over belgie en nederland wonen
Lead    posted on 01-08-2007 08:17
Natuurlijk is alles te regelene.... Over een goede draaiset hoeft niemand te twijfelen (alhoewel iemand anders voor draaitafels mag zorgen)....

Maar de locatie en alle nadere dingen die geregeld moeten worden is veel werk... En we hebben al eerder goede ideeen gehad hier, maar als het puntje bij het paaltje komt hielden we weinig mensen over die er ook echt voor gingen...

dus als je een voorzetje voor een idee hebt zie ik het graag hier :D
Let the BASS be louder
DJ_Sintec    posted on 01-08-2007 10:07
klinkt goed he, maar ik vrees dat de lokatie in Nederland gaat liggen, er zijn nog steeds meer djr-users in nederland. Locatie in de buurt van een station of dicht bij de grens is de enige mogelijkheid denk ik om zo veel mogelijk volk te lokken van de twee landen. maar het idee zelf is zeer goed Happy, laughing
Hansje    posted on 01-08-2007 10:44
Lijkt me erg lache om hier aan mee te doen.
ScottB    posted on 01-08-2007 12:10
Ik denk dat Eindhoven een goede plaats is. Zowel voor Nederlanders als voor Belgen. Eindhoven heeft een goede treinverbinding. En Eindhoven heeft verder wat "DJ-winkels" en wat platen- en muziekwinkels.
RenéKuppens    posted on 01-08-2007 12:47
Poster: ScottB
Ik denk dat Eindhoven een goede plaats is. Zowel voor Nederlanders als voor Belgen. Eindhoven heeft een goede treinverbinding. En Eindhoven heeft verder wat "DJ-winkels" en wat platen- en muziekwinkels.

Ja dit lijkt mij ook een goede plaats..
sjefkuh    posted on 01-08-2007 13:08
Mij ook, lekker dicht bij:P
NielsR    posted on 01-08-2007 13:14
Poster: ScottB

50 km van hier dus dan kan ik mischien ook wel meedoen als ik tijd heb
Timmerink    posted on 01-08-2007 13:27
Al moet ik vanuit de bek van Noord-Holland naar Belgie! Ik ben er zeeer zeker! Dit soort dingen wil ik altijd ememaken natuurlijk!
Vaun    posted on 01-08-2007 13:35
Eindhoven is inderdaad goed bereikbaar voor trein, auto, bus en vliegtuig
User edit by Vaun on 01-08-2007 @ 13:36:22 (44%)
Ferrox    posted on 01-08-2007 16:34
eindhoven is voor mij bijna om de hoek. (en ik studeer in eindhoven) Mits de datum oké is dan kom ik wel!
Renzis    posted on 01-08-2007 17:32
Poster: Lead
Natuurlijk is alles te regelene.... Over een goede draaiset hoeft niemand te twijfelen (alhoewel iemand anders voor draaitafels mag zorgen)....

Maar de locatie en alle nadere dingen die geregeld moeten worden is veel werk... En we hebben al eerder goede ideeen gehad hier, maar als het puntje bij het paaltje komt hielden we weinig mensen over die er ook echt voor gingen...

dus als je een voorzetje voor een idee hebt zie ik het graag hier :D

Ik zal eens een voorzetje uitwerken, vind het op zich geen probleem om hier voor de organisatie te doen, zou wel handig zijn als er dan iemand uit regio eindhoven mee helpt ivb met locatie en connecties in de stad.

verder hebben we allemaal wel het een en ander aan connecties, als we dat samen kunnen voegen dan kunnen wij met zijn allen vast heel wat gedaan krijgen.

Verder leuke reacties, dit moet volgens mij prima te doen zijn... als er maar even wat gedaan word.

Ik ga een voorzet uitwerken, @lead: waar kan ik die kwijt (word doc.) Confused

nog meer mensen die mee willen doen, werken helpen enzz of toffe connecties hebben POSTEN!!
Lead    posted on 01-08-2007 18:34
ik heb wel wat connecties Winking my eye

je kunt alles mailen naar lead@djr......eu of gebruik info@djr......eu

Let the BASS be louder
Renzis    posted on 01-08-2007 18:39
is goed, kgaat er mee bezig
tairip    posted on 01-08-2007 18:40
Poster: Lead

Dan stel ik mijn SL's wel beschikbaar voor de oldschool maniacs onder ons!
Progrezz    posted on 01-08-2007 19:06
je moet gewoon iemand hebben die het heft in handen neemt en alles perfect tot in de puntjes organiseert

daar komt het eigenlijk op neer, hier heb je altijd threads, "hey is dit geen goed idee", maar komt nooit iets concreets van, daardoor lukt hier nooit iets
User edit by Progrezz on 01-08-2007 @ 19:07:15 (95%)
dutchman    posted on 01-08-2007 19:09
damn..dit lijkt mij een leuk idee...als ik kan op de datum die er gepland gaat worden...dan ben ik van de partij!!
Renzis    posted on 01-08-2007 19:11
Ik wil best dat heft in handen nemen, alleen wel met hulp, ik heb niet de connecties die andere misschien hebben, en bovenal geen contact met eventuele locaties in eindhoven of waar dan ook buiten amersfoort.

als je met 2 of 3 man hier ff achteraan gaat en de rest geen gekke dingen doet, als massaal niet opkomen dagen enzz dan is dit prima te regele
Progrezz    posted on 01-08-2007 19:46
zorg wel voor goede taakverdeling en vooral zeer goede communicatie

151 Users online: 24 Guests (127 Unknown)
Pages generated today : 15.524
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.688.476