Poster: LaMalediction
Zeker wel en na Billy The Klit
Rockid en Tim Decca ken ik niet
Miguel Parch is een vriend van mij
hij heb een platenconcract bij DJ Jose
maar die avond ga ik helemaal los
Poster: Vibemaster-D
ja idd.
maar dat is vaak met van die beginners op het forum die poste dingen die ze niet gemaakt hebben etc. op de hoop dat niemand er achter komt.
ja idd.
maar dat is vaak met van die beginners op het forum die poste dingen die ze niet gemaakt hebben etc. op de hoop dat niemand er achter komt.
@ mamo: in je profiel staat dat je 16 bent en er is geen resident jonger dan 22?
dat is niet waar ben resident op de enige echte maandelijkse Jongeren Disco in het dorp :P
Poster: Renzis
idd
beter vergeet je deze account en maak je een nieuwe aan: gewoon dj-energy. post alleen shit die je hebt gemaakt, gedaan, hebt of gaat doen. ok??
want op dit soort onzin zit niemand te wachten
Poster: LaMaledictionstoer hoor, en ga je nu nog oprotten of ga je gewoon normaal doen en geen leugens meer vertellen?
Zeker wel en na Billy The Klit
Rockid en Tim Decca ken ik niet
Miguel Parch is een vriend van mij
hij heb een platenconcract bij DJ Jose
maar die avond ga ik helemaal los
Poster: the-melody
stoer hoor, en ga je nu nog oprotten of ga je gewoon normaal doen en geen leugens meer vertellen?
zo dat moest eruit ^^. Achja het kan hard overkomen, maar met liegen bereik je niksGewoon rustig de waarheid zeggen en je niet schamen dat je maar op feestjes draait waar 3 mensen en een paardekop komen.
@ mamo: in je profiel staat dat je 16 bent en er is geen resident jonger dan 22?
dat is niet waar ben resident op de enige echte maandelijkse Jongeren Disco in het dorp :P
zaterdag, in cafe de orient in Valkenswaard
vanavond bantam basement, morgen bij prive feest van 3 rijke meiden, en volgende week vrijdag weer bantam basement
das dus 15,16 en 22 februari 2008