Waar draai jij dit weekend (3/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bastian    posted on 30-07-2007 21:29
Zoals de titel al zegt, waar draai jij dit weekend?
Zo kan je misschien nog eens iemand van djr horen en tegenkomen in een club of café!:P
Laat maar komen die gigs!:D
Oja en misschien een verdere line-up is ook wel leuk:P
User edit by Bastian on 31-07-2007 @ 10:59:24 (52%)

What do you think about Waar draai jij dit weekend ??

Vote :   

RenéKuppens    posted on 04-08-2007 10:32
Poster: LaMalediction
Zeker wel en na Billy The Klit
Rockid en Tim Decca ken ik niet
Miguel Parch is een vriend van mij
hij heb een platenconcract bij DJ Jose

maar die avond ga ik helemaal los

Dit is ook een leuken.
Helaas ken ik Jose wel en aangezien Jose niet eens een eigen Label of wat dan ook heeft gaat dit ook niet door.
Jose zit zelf bij Zapp en White Villa en als jij bij white villa zit zou ik dat ook wel willen weten want John Marks ken ik ook..
Vibemaster-D    posted on 04-08-2007 10:33
ja idd.
maar dat is vaak met van die beginners op het forum die poste dingen die ze niet gemaakt hebben etc. op de hoop dat niemand er achter komt.
@ mamo: in je profiel staat dat je 16 bent en er is geen resident jonger dan 22?
dat is niet waar ben resident op de enige echte maandelijkse Jongeren Disco in het dorp :P
User edit by Vibemaster-D on 04-08-2007 @ 10:38:40 (100%)
Renzis    posted on 04-08-2007 10:35
Poster: Vibemaster-D
ja idd.
maar dat is vaak met van die beginners op het forum die poste dingen die ze niet gemaakt hebben etc. op de hoop dat niemand er achter komt.

idd
beter vergeet je deze account en maak je een nieuwe aan: gewoon dj-energy. post alleen shit die je hebt gemaakt, gedaan, hebt of gaat doen. ok??

want op dit soort onzin zit niemand te wachten
RenéKuppens    posted on 04-08-2007 10:42
ja idd.
@ mamo: in je profiel staat dat je 16 bent en er is geen resident jonger dan 22?
dat is niet waar ben resident op de enige echte maandelijkse Jongeren Disco in het dorp :P

Poster: Renzis

idd
beter vergeet je deze account en maak je een nieuwe aan: gewoon dj-energy. post alleen shit die je hebt gemaakt, gedaan, hebt of gaat doen. ok??

want op dit soort onzin zit niemand te wachten

Zo ik wil het hier bij laten.. Ik denk dat je het nu wel weet. Dat nieuw account hoeft niet.
Je kunt ook aan lead vragen of ze je naam willen veranderen of dergelijke
Of juist op deze blijven en je naam zuiveren.
Want dat kan altijd:D

Suc6 verder
the-melody    posted on 04-08-2007 10:44
Poster: LaMalediction
Zeker wel en na Billy The Klit
Rockid en Tim Decca ken ik niet
Miguel Parch is een vriend van mij
hij heb een platenconcract bij DJ Jose

maar die avond ga ik helemaal los
 stoer hoor, en ga je nu nog oprotten of ga je gewoon normaal doen en geen leugens meer vertellen?
zo dat moest eruit ^^. Achja het kan hard overkomen, maar met liegen bereik je niksHappy, laughing Gewoon rustig de waarheid zeggen en je niet schamen dat je maar op feestjes draait waar 3 mensen en een paardekop komen.
User edit by the-melody on 04-08-2007 @ 10:46:33 (64%)
Renzis    posted on 04-08-2007 10:56
Poster: the-melody
stoer hoor, en ga je nu nog oprotten of ga je gewoon normaal doen en geen leugens meer vertellen?
zo dat moest eruit ^^. Achja het kan hard overkomen, maar met liegen bereik je niksHappy, laughing Gewoon rustig de waarheid zeggen en je niet schamen dat je maar op feestjes draait waar 3 mensen en een paardekop komen.

Melody heb geleerd door de jaartjes heen, heel goed

laatste keer at lamalediction: kap met onzin, liegen en dingen beweren! je houd je zelf voor de gek.
plus dat zodra het allemaal uitkomt (nu al dusWinking my eye) er berg gezeik over je heen kan komen, vaker gezien hier
Jorrit    posted on 04-08-2007 12:04
Heren, het is niet nodig om allemaal even over LaMalediction te gaan zeuren. Na de post van mamo was het punt duidelijk, en legde LaMalediction uit wat er volgens hem gebeurd was, dan zijn we er toch klaar mee?

Ontopic nu.
djmamo    posted on 04-08-2007 12:08

niet bij de casa in leiden daar was geen resident onder de 22
www.moonentertainment.nl
Jorrit    posted on 04-08-2007 12:12
Oke, nu zijn we klaar. Volgende offtopic post gaat de vuilnisbak in.
jonny820511    posted on 04-08-2007 19:38

Hoe was de dj contest in ZAK gisteren eigenlijk? had nog heen gewild om te kijken maar moest weer vroeg op vanmorgen.
djmamo    posted on 04-08-2007 19:46
ik heb mijn verslag al hier in dit topic gedropt
www.moonentertainment.nl
Roos    posted on 05-08-2007 22:30
En heren tevreden over jullie weekend?

Volgende week (dus aankomend weekend) mag ik aan de bak. Een vriend en ik gaan Niels Jansen op de kaart zetten!
Waar: Rizla Racing Day, in de Paddocks, witte tent van Hokamo Racing Team.
Wanneer: 11 en 12 augustus, omdat het om hele dagen gaat draai ik samen met Marcel, niets moet 'alles' mag! Voor deze dagen heb ik 8 sets gemaakt van commercieel (lekkere trance-achtige meezingers), hardstyle tot diepe techno.
Gezellig: JAZEKER! Er komen vrienden en hopelijk mensen die de paddocks bezoeken en die hun gehoor achterna gaan.

Dus als je van de motorsport houdt en je wilt een mooie motor bekijken (en mij in het echt zien) kom dan ff naar Assen .
Collin    posted on 05-08-2007 22:32

een weekend rustig !!! deze week

geniet nog maar van een mooie zomerse dag als die nog komt :D
djmamo    posted on 06-08-2007 17:07
komende week sta ik van vrijdag t/m zondag 11 uur in cafe de orient express in Valkenswaard.

dus dat word een weekend feesten.
www.moonentertainment.nl
ArCee    posted on 19-08-2007 13:16
Vanavond weer gewoon m'n show op le radio tussen 20.00 en 22.00 uur, as usual zegt ie gekscherend Cry
Bastian    posted on 29-09-2007 18:30
Tonight @ Partystylez (biebar, halsteren)
Baiso vs Unique
Bastian    posted on 17-10-2007 20:41
Om het topic maar weer eens te kicken:P
Zaterdag draai ik op I Love Jump in de herberg, hoogerheide.
Word de aller aller laatste editie ervan samen met o.a. Dark-e, Franky Dux en Pat B gaat dit concept ten einde worden gebracht.
Dinsdag draai ik tevens in de Q-Nation in Breda, van 9 tot 2 een house set samen met een collega dj van me (dj timothy).
Ik draai zelf in de wat kleinere zaal en in de grotere zaal zullen o.a. Dark-e en Pat B en nog veel meer (jump/tek/hardstyle) dj's draaienWinking my eye
Ferrox    posted on 17-10-2007 21:00
Ik dit weekend nergens... Een keer rust! Happy, laughing
Yorick    posted on 17-10-2007 21:10
Vrijdag CityLife:D
Woensdag CityLife met DJ BASROSE:D ( ook van djr)
User edit by Yorick on 17-10-2007 @ 21:11:51 (100%)
DJKIWI    posted on 18-10-2007 01:03
Vrijdag en zaterdag in Jill Murphy's Roermond (22.00 - 05.00) 
djmamo    posted on 18-10-2007 10:16

zaterdag, in cafe de orient in Valkenswaard

www.moonentertainment.nl
Luxx    posted on 15-02-2008 19:48

vanavond bantam basement, morgen bij prive feest van 3 rijke meiden, en volgende week vrijdag weer bantam basement

das dus 15,16 en 22 februari 2008

www.mothermusic.nl
Lead    posted on 15-02-2008 21:35
Ik ga morgen avond een avondje (23:00-04:00) stampen in de Nachtpracht / Doetinchem
Let the BASS be louder
djmamo    posted on 19-02-2008 19:27
23 april ben ik gast DJ in Estupendo plaza in zoetermeer.

en heb er zin in.
www.moonentertainment.nl
Renzis    posted on 19-02-2008 20:02
Volgende week donderdag mijn eigen feest: LOSS!!

Info

FF met paar bevriende dj's knallen. Mocht deze editie goed gaan, gaan we volgende keer groter.

266 Users online: 240 Guests (26 Unknown)
Pages generated today : 4.283
Most visitors online this month : 793
Lifetime Pageviews since 2003 : 241.488.222