Wat heb jij bereikt
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Renzis    posted on 30-07-2007 21:15
Ben wel eens benieuwd wat iedereen hier als Dj bereikt heb....

Bijv. voor hoeveel man heb je gedraaid, ben je resident (geweetst) bij grote club of discotheek. heb je tracks gemaakt die door andere dj's worden gebruikt op feesten, heb je zelf van alles georganiseerd enzz.

Brand maar los, ben benieuwd

Overdreven helden verhalen dat je volgend jaar op sensation staat als je 15 ben achterwegen laten graagWinking my eye

Grz Renzis

What do you think about Wat heb jij bereikt ??

Vote :   

Bastian    posted on 30-07-2007 21:26
Ik ben nu resident hier in de buurt, iedere maand jeugd disco zowel house als jump setje draaienHappy, laughing
Verder nog maandelijks 1 á 2 extra boekingen, meestal jump gericht maar misschien komen er ook nog house boekingen aanWinking my eye
User edit by Bastian on 30-07-2007 @ 21:27:27 (8%)
Roos    posted on 30-07-2007 22:02
Voor ik ziek werd op mijn 18e heb ik in 2 jaar toch iets leuks opgebouwd qua optredens.
Mijn leukste was toen ik net 17 was in Wageningen. Mijn grote broer (1m88) nam zijn zusje mee, die ging wel ff draaien. Ik dus met mijn 1.64 . Kom ik daar aan met een danser (haha) en een tas vol harde shitherrie! Ik mocht voor Gizmo draaien, 10 min voor hij begon wilde hij vast indraaien, prima!
Daar stond ik dan ff b2b te draaien met DJ Gizmo, wauw! Vond dat op mijn 17e echt geweldig!

Inmiddels ben ik 24 en sinds een paar maanden weer serieus begonnen en over een jaar hoop ik weer een beetje op mijn 'oude' niveau te zitten met het oog op boekingen. Dus wie weet.....
Vibemaster-D    posted on 30-07-2007 22:19
ben beetje de vaste dorps DJ (ben ook de enige dat telt ook) dus word voor iedere scheet waar wat licht/geluid bij nodig gevraagd.

verder doe ik vaste set iedere maand in een (jeugd)disco waar ik ook een VJ set KAN doen. aangezien ze daar 2x DVJ1000 hebben. maar doe dit niet altijd heb wel 4 DVD's van mixmash en is leuk maar de trucjes die ik met gewoon muziek kan kan ik nog niet met video wil dit wel heel graag. m'n droom is ook om VJ te worden omdat dat nog niet veel voorkomt in NL op kleine schaal feestjes op school met 900 man etc. hoop op m'n 18e ook 2 DVJ's te hebben. nu is dat nog niet realistisch. zou met een jaar sparen wel kunnen maar dan koop ik liever eerst nog andere dingen

verder heb ik ontzettend veel boekingen ondanks m'n leeftijd vinden velen dat raar. maar dat is mede door het feit dat ik bekend ben in het dorp en niet duur ben. verder heb ik een vriend die bij flashlight werkt en ik kan dus mooie lichtsets PA stacks via hem regelen en heb die nog nooit hoeven betalen. op het feit na dat ik gratis op een feest van hem heb gedraaid.
heb het afgelopen jaar wel (te)veel geld uitgegeven aan gear.
eerst gaf ik ook veel geld uit aan licht enzo en speakers maar wil nu gewoon een übervette DJ booth hebben en veel muziek want PA stacks en licht kan je toch huren.
Yorick    posted on 30-07-2007 22:23
Resident in CityLife Dance & Fun
*TeenAgeDisco
*15Up Party's
*Schoolfeesten
*1 x in de 2 weken op de zaterdag avond

User edit by Yorick on 30-07-2007 @ 22:24:12 (100%)
Ferrox    posted on 30-07-2007 23:08
Grootste feest was het haven feest hier recht voor de deur (lekker handig), 2000 man aanwezig. Was gezellig.

Ik draai regelmatig Minstens 5 keer voor meer dan 100 man, uitlopend tot 300. Ik heb veel connecties op licht/geluids gebied, en kan ieder feest wel regelen tot een mannetje of 2000.

Ik heb een paar jaar voor de jeugd van willem-2 gedraaid. En nog een aantal voetbalclubs gehad.

Nu ben ik vaste DJ bij mijn oude school, het is niet groot, maar het idee dat je daar ooit gezeten hebt en opgekeken hebt naar die dj die daar altijd stond, en het nu zelf mag doen is echt, ja, onbeschrijfelijk. Vooral als ze zeggen dat je de beste ooit bent... Dan ga je toch even langs je schoenen lopen.

En zo zijn er wel meer dingen. We staan altijd met carnaval langs de optocht, en bij mij gaat het altijd helemaal los op staat. Als je verderop staat en je vraagt je af waar die grote gaten vandaan komen is dat waarschijnlijk mijn schuld. Want voor iedere wagen moet wel ff een polonaise langs...

Ik heb gewoon plezier in wat ik doe! En dat vind ik tot nu toe het belangrijkste, niet cijfers en wat heb je bereikt. Ik heb een keer in een kroeg gedraaid (oke niet de beste) en ik vond er echt geen hol aan.. Om 1 of andere reden komt het daar nooit zo ver los als op bijvoorbeeld een bruiloft...

Dat zijn mijn ervaringen..
D-wan    posted on 31-07-2007 00:19
In 2003 heb ik drie donderdagen in een kleine club/cafe-dancing (Club Berlin) in Wenen gedraaid. Ook heb ik in 2003 op een partyboot gedraaid die vanuit Roermond vertrok. Verder nog wat "verjaardagen" op een industrieterrein en in 2005 promo gedraaid voor Extrema bij Pinkster Par-T.
Maar het belangrijkste wat ik heb bereikt, lekker cliché maar daarom niet minder waar, is dat ik al bijna tien jaar heel veel plezier heb in het spinnen  
patrick-allen    posted on 31-07-2007 15:24
Ik heb in de 3 jaar al op 3 wijkfeesten gestaan,4 als je de 2de keer ook telt. Maar dat was mijn eigen straat lol.. en dan die 2 andere wijken.. Ik heb ook al en keereen event mogen co hosten en erop draaien, en ik zit daar ook in de organisatie dus.

Ik heb geleerd om niet al teveel te willen bereiken maar het gewoon op mijn padje te laten komen...dat scheelt een hoop druk en frustraties.
tairip    posted on 31-07-2007 15:45
Nog geen pro DJ dingen, wel allerlei kleinere feestje in regio Noord Nederland. Aantal DJ contesten gewonnen en aan de hand daarvan weer een aantal boekingen gehad.

Voor de rest begin ik net aan een nieuwe baan en ga ik me daar eerst vol op storten en dan zie ik wel weer.
Sandr    posted on 31-07-2007 16:07
Ik heb op dit moment 2 residenties. Een cafe/dancing waar ongeveer 350 man ingaat en een discotheek waar ongeveer 1300 man binnenkan. Hiervoor heb ik in verschillende kroegen gewerkt, mijn eigen drive in gehad (die nu op een laag pitje staat). En voor andere drive in shows gewerkt.

Ik heb enorm veel plezier in wat ik doe. En het is misschien moeilijk om over je zelf te zeggen maar ik heb een heel breed assortiment en kan op vele feestjes goed uit de voeten.
Play that funky music white boy....
Renzis    posted on 31-07-2007 17:00
klinkt al leuk allemaal

nog meer??:D
Yorick    posted on 31-07-2007 17:30
Het is misschien ook wel leuk om de namen van de disco's en cafe's te noemen.(vind ik dan:D) 
djmamo    posted on 31-07-2007 19:38
kijk ff hier op en je kan zien wat ik allemaal al heb gedaan, dit zijn ook de leukste dingen die ik heb gedaan, heb meer gedaaan bijv. drive in shows maar die heb ik er niet opstaan.

verder: ben 4,5 jaar de dj van party pub de swing geweest in Valkenswaard en nu alweer bijna 2 jaar dj in de orient express.

ook draai ik regelmatig in area sixx en andere plaatsen.

en vrijdag in discotheek zak in duitsland
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 31-07-2007 @ 20:55:10 (12%)
rickdekoning    posted on 31-07-2007 20:38
nog niks helaas. ik zou wel graag willen, maarja
User edit by rickdekoning on 31-07-2007 @ 20:38:32 (100%)
Renzis    posted on 31-07-2007 20:40
wat is niks, nog nooit iets voor publiek gdraait of wat dan ook??
rickdekoning    posted on 31-07-2007 23:49
nooit voor publiek. probeer er aan te werken. bijvoorbeeld school feesten. laatst zou ik op schoolfeest draaien. was echt een super kans. feest was in hmh, later op de avond zou sidney samson komen draaien, maar uit eindelijk konden ik een een vriend van me, ook dj maar meer ervaren, de booth niet in omdat patrick (baas) er nog niet was.

OneSixty    posted on 01-08-2007 00:52
wat heb je al bereikt:

niet veel , al enkele keren lj mogen spelen op kinderfeestjes maar daar blijft het bij  => 

ik zou echt niet weten hoe ik alles ga terugverdienen :P maar dat hoeft voor mij ook niet echt , als ik maar plezier heb in wat ik doe , en dat heb ik zeker Happy, laughing
ACTIVE    posted on 01-08-2007 08:56
Draai nu ongeveer 4 a 5 jaar en heb het geluk gehad dat ik ieder weekend wel een boeking heb gehad, Het mixen ging me vrij makkelijk af in het begin dus al vrij snel een residentie in een discotheek iedere weekend...

Heb in de jaren Boekingen gehad en residents in verschillende Booths zoals OA:

Discotheek Brothers Bunnik (Resident Now)
Discotheek Bumpers (Lorret le Mar)
Discotheek Tropics (Lorret le Mar)
Discotheek DeCLap (Blanes)
Discotheek Mimos (Blanes)
Discotheek De Kikvorsch (ALtvorst)
Discotheek Happydays (Culemborg)
Perron 5 (Maarsen)
Scanners (Dordrecht)
Nightlive (Breda)
Rootz (Leerdam)
The Basket (Utrecht)
De Beurs (Tiel)
Fame (Tiel)
PLeintje (Tiel) RESIDENT NOW
IXS (Tiel)
The WIz (Tiel)
InTHeMood (Tiel)
Dizzy's (Tiel)
Nikita's (Tiel)
De Roskam (Tiel)
Etc...

Ben nu verder in gesprek met een nieuwe Discotheek in Nijmegen zodat ik de Vaste vrijdag in Tiel inruil voor de Nw Booth in Nijmegen... Dat wegens betere omstandigheden zoals, vergoeding, Betere Gear, Grotere cappaciteit van de zaal, EN het belangrijkste: Mag daar 100% me eigen muziek genre die ik draai spinnen.

Heb verder met vele bekende DJ's en Artiesten gedraaid en gewerkt en geloof me, op die avonden en momenten dan leer je het meeste en snelste...
User edit by ACTIVE on 01-08-2007 @ 09:36:14 (100%)
MaD    posted on 01-08-2007 09:50
Paar keer op schoolfeesten gedraaid in Outland en Tropicana. Ook nog 2 DJ Contesten meegedaan en studentenfeestje, en in een cafe met een vriend, en daar mogen we nog een keer terug komen Happy, laughing
noadja.com /// aboveall.nl
dutchman    posted on 01-08-2007 10:52
heb er ondertussen het een en ander aan schoolfeesten opzitten...stuk of tien denk ik...nog wat examenfeesten, bruiloften en feesten bij mensen thuis.. niet echt supr veel..maar het is een begin...
Timmerink    posted on 01-08-2007 13:35
Wat ik heb bereikt, pfieuw:

Als drive-in Dj zo'n 10 bruiloften, 30 schoolfeesten en een heleboel overige feestjes (van verjaardag tot karaoke showtjes) van Texel tot Limburg..

Als 'artist' heb ik in alle discotheken gestaan hier in west-friesland, op Access Live Festival, Sundance en een keer in de Powerzone. Verder nog een keer als feest-dj een week moeten draaien in Oostenrijk.

Begin nu weer met een hele nieuwe style waarop ik me volledig ga richten en laat ik het feest gebeuren achter me.
User edit by Timmerink on 01-08-2007 @ 13:36:01 (5%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

126 Users online: 20 Guests (106 Unknown)
Pages generated today : 66.369
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.802.884