Ik heb een vraagje... Soms zie je op youtube dj's effecten toevoegen zoals een echo,flanger enz... Nu mijn vraag is : Hoe doe je dit? Is dit met een bepaalde gear? Zoja hoe noemt dit dan?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Poster: Illusion Waarom moet het perse een Pioneer wezen. Het is zonde dat we hier op het forum alleen maar Pioneer adviseren (wat erg prijzig is), terwijl er zulke andere goede merken zijn.
Ja, ik ben ook wel is benieuwd naar die ecler evo 5 of die kan concureren met de djm 800 en e&a 92.
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
This is an old Topic
No new postings for 6.588 days. Post CommentThat would be 219.6 months or a whopping 18 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.