Poster: _Arne_
Ik wist dat het op mixer zat maar op mijn mixerzit het niet dus wou ik weten of je het ook anders kon doen
Wat is de prijs van die efx van pioneer?
Poster: Gagarin12
een efx 500 voor 500EURO?, dan wordt je lichtjes afgezet, kweet een plaats waar je hem kan kopen voor 350, binnen 2 dagen geleverd, geen extra verzendingskosten, maar komt wel uit duitsland, pm me om te weten waar, maar vertel goed waarover het gaat
Poster: fettibamba
we zijn hier niet bezig over prijzen uit duitsland gewoon prijzen van bij je plaatselijke dealer
Poster: fettibamba
we zijn hier niet bezig over prijzen uit duitsland gewoon prijzen van bij je plaatselijke dealer
Poster: djmamo
klan me vergissen maar duitsland is toch ook een optie, snap je ophef niet
Poster: dj_jr
Ik draai nooit met effecten ken je nagaan:p
bedankt voor alle posts maar ik blijf wel even zonder effecten draaien en ik spaar voor een djm-1000jullie denken nu waarom heft hij kanalen nodig wel... ik hang er een pc aan en ik wil later ook me platen beginne.. daarom vind ik het stom om later men djm 800 nog eens te verkopen!
Misschien... Maar ja ... Ik heb liever 6 kanalen je weet maar nooit... Iedere dj zal hier wel anders over denke. Ik spaar liever door tot djm 1000
Ik spaar liever door tot djm 1000
Ik spaar liever door tot djm 1000
Heb er lang over na gedacht en jullie hebben gelijk! De reden van late antwoord is dat ik veel problemen heb gehad met de internet verbinding.. deze is dan toch eindelijk opnieuw in orde. Bedankt om mij die belachelijke aankoop af te wijzen
Ik wist dat het op mixer zat maar op mijn mixerzit het niet dus wou ik weten of je het ook anders kon doen![]()
Wat is hier dan ong de prijs van?
Poster: Bastian
Ik zou gewoon voor een djm 800 gaan
Misschien... Maar ja ... Ik heb liever 6 kanalen je weet maar nooit... Iedere dj zal hier wel anders over denke. Ik spaar liever door tot djm 1000