HELP dringend!!!!!!!!!!!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

bass-traxx    posted on 29-07-2007 22:42
Ik was ff chill muziek aan het beluistere op me laptop en plotseling viel het geluid weg
heb al een nieuwe driver geïnstalleerd van hp zelf en hem al ontelbare keren opnieuw
opgestart maar niets helpt Unhappy

dringend hulp gevraagd!!!!!!!!!!!!!!!!

What do you think about HELP dringend!!!!!!!!!!! ??

Vote :   

NielsR    posted on 29-07-2007 22:45
meer info graag
bass-traxx    posted on 29-07-2007 22:51
welke info wil je nog?
PatrickBeuken    posted on 29-07-2007 22:53
Wat je verder geprobeerd hebt om te kijken waar het probleem zit.

Gebruikte je een externe geluidsset?
bass-traxx    posted on 29-07-2007 22:53
nee het is een laptop met ingebouwde luidsprekers
NielsR    posted on 29-07-2007 22:55
Poster: bass-traxx
welke info wil je nog?

deze info die je gegeven hebt is echt te oppervlakkig niemand maar echt ook niemand kan je via deze info verder helpen , begin maar is met welk merk je geluidskaart is maar wat ik zou aanraden is morge ofzo gewoon even naar de shop te gaan waar je, je pc gekocht hebt
bass-traxx    posted on 29-07-2007 23:00
ik vond dat het merk conexant is en ik zal morgen is naar de shop gaan Winking my eye
bass-traxx    posted on 30-07-2007 00:16
*mag een slotje op Winking my eye*
Vibemaster-D    posted on 30-07-2007 09:51
beetje nutteloze topic. voortaan in je Toptictitel zetten wat je probleem precies is. en beter beschrijven wat je probleem is. nu heb je zonder iemand z'n advies het probleem al verhoplen en is het ons nog niet duidelijk wat je nu precies bedoelde.
RenéKuppens    posted on 30-07-2007 09:58
Poster: Vibemaster-D
beetje nutteloze topic. voortaan in je Toptictitel zetten wat je probleem precies is. en beter beschrijven wat je probleem is. nu heb je zonder iemand z'n advies het probleem al verhoplen en is het ons nog niet duidelijk wat je nu precies bedoelde.

Klopt..

bij dringend hulp gevraagd kijk ik meestal niet meteen want ik kijk eerst de topics die mij intereseren met hun titel..

Had jij in je topic titel geluid audiocard plots weg gezet denk ik dat je meer feedback had gehad...

maargoed zoals al gezegd naar de winkel met m
W.i.M    posted on 30-07-2007 10:27
Zoals hierboven vermeld, wel graag duidelijke topitctitels aanmaken en niet alleen : HELP !!

Probleem is opgelost, hier gaat een slotje op
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

108 Users online: 31 Guests (77 Unknown)
Pages generated today : 51.699
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.958.991