ik doe mee aan een wedstrijd georganiseerd door feest in het park een festival in oudenaarde dit is men demo die ik er voor gemaakt heb stijl is elektro en house geef maar commentaar alles is welkom!!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Feest in het park leuk festival,maar dat terzijde we zullen is naar de mix luisteren. Al een leuk eerste liedje dat 2 liedje had ik hier nog getipt als zomerhit maar die vocal van masters at work vind ik dan weer minder goed geslaagd en niet zo origineel want die is al veel gebruikt in mixjes die ik gehoord heb en de vocal is ook veel te stil. Het mixen ik heb en paar goede overgangen gehoord en een paar slechte het beatmatchen vond ik ook niet echt goed geslaagd ik zou zeggen er is nog werk aan.
En een tracklist zou wel leuk zijn. Ik zal er al een beginnen:
dirthy south vs evermore - it's to late Fredirico franchi - cream Masters at work - work (a'cappella) - axwell - watch the sunrise spektrum - kinda new (dirty south '07 remix) Erick e - the beat is rocking - - shameboy - strobot - - - Freeform five - no more conversations (mylo mix ?) - - -
User edit by NielsR on 29-07-2007 @ 22:45:00 (100%)
Een kleine tip als je zo demos opneemt het beste is niet de demo op te nemen in een ruk, maar in stukje je neemt gewoon de overgangen op en als die je niet aanstaan kun je het nog een tweede keer doen en daarna kun je met knippen en plakken het volledige liedje er tussen plakken nog wat vocaltjes opzetten en wat effecten en je mix klinkt veel beter.
Dit is een tip die ik heb gepikt van regi, in zijn tv programma was hij is een mix aant opnemen voor een van zijn mix cd's en zijn vriendin op het moment hanne troonbeeckx was zo aan het prullen aan zen gear toen hij aant mixen was en toen zij hij het is niet erg zolang ik de overgang maar goed heb.
User edit by NielsR on 01-08-2007 @ 19:00:20 (86%)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.