wat te doen met weinig boekingen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RuudV    posted on 29-07-2007 12:04
Hallo mede dj's! Winking my eye
Ik ben een partyjock met een drive-in show erbij, en heb het altijd best druk gehad met feesten. Maar ik heb op het moment weinig tot geen boekingen. Wat kan ik daar aan doen? En moet ik misschien stoppen met draaien...of alleen thuis gaan pielen? ik weet het het zijn veel vragen maar toch..
misschien hebben hier meer mensen last van....maar tikt maar wat in op oew typmasjien!! :P

What do you think about wat te doen met weinig boekingen ??

Vote :   

Jorrit    posted on 29-07-2007 12:08
Iedereen heeft wel eens periodes waarin het wat rustiger is.

Aangezien half nederland nu op vakantie is, komen mensen minder op het idee om een feestje te geven en een drive in te huren, omdat de helft van hun gasten weg zijn...
Vibemaster-D    posted on 29-07-2007 12:13
ik heb de laatste 2 maandjes ook niks gehad. eerst volgende is pas 26 augustus weer en dan de week daarna ook weer gelijk. je hebt ups en downs
RuudV    posted on 29-07-2007 12:18
ja klopt...maar ik wacht toch wel ff met bij kopen van gear
RenéKuppens    posted on 29-07-2007 12:35
Poster: RuudV
ja klopt...maar ik wacht toch wel ff met bij kopen van gear

Of juist nu kopen kun je er alvast mee gaan pielen en tegen de tijd dat het weer druk is ken je het door en doorWinking my eye
Vibemaster-D    posted on 29-07-2007 12:45
je moet je inkomsten ook op jaarbasis zien als je je 50% van je apparatuur niet terugverdient in een jaar heb je wel een hele dure hobby
Bastian    posted on 29-07-2007 13:02
Tja gewoon een vakantie dip even heWinking my eye
Ik heb nu deze maand 1 boeking ongeveer maar vanaf september zal het wel weer lekker gaan.
Maargoed gewoon even afwachten, je kan altijd nieuwe tracks zoeken die misschien wel vet zijn voor tijdens de nieuwe aankomende feestjes!
Zo heb ik ook ff me hele cd map overhoop gehaald om alles maar eens goed op stijl te sorteren:P
kardon    posted on 29-07-2007 13:06

bij mij gaat het wel lekker ik neem ook bijna alle feestjes aan tegen een vaste uurprijs.
je moet het echt hebben van via via mond op mond reclame.bv:ik draaide een klein tuin
feestje nik speciaals maar daar liep wel die aaron van idols rond en die heeft me nu voor 2
grote feesten geboekt.zo zie je maar suc6!
Renzis    posted on 29-07-2007 16:54
dat had ik ook, op bedrijfsparty 2 boekingen voor grote(re) feesten gekregen, gewoon lekker blijven draaien, ook op kleine dingen, gewoon je zelf weer even neer zetten, je zelf onder de aandacht brengen, organiseer voor mijn part zelf wat, dat je naam weer ff hot is in town, dan stromen de boekingen zo weer binnen
Luxx    posted on 29-07-2007 17:12
vakantie maanden zijn ook de maanden dat je veel 'zomeracties' ziet in winkels. alleen maar omdat ze dan nog wat extra klantjes kunnen krijgen in deze vrij rustige periode. zelfde zal wel zijn met je drive-in show. alleen hoef je niet een zomeractie te starten:p
www.mothermusic.nl
Vibemaster-D    posted on 29-07-2007 21:24
zou wel vet zijn.

nu 4 uur voor de prijs van 3.

of alleen deze week 1 extra par helemaal gratis
PatrickBeuken    posted on 29-07-2007 21:26
Hier nu ook 2 weken niks meer gehad, maar vanaf 2e week augustus gaan alle remen weer los.

Deze tijd is mooi om wat onderhoud te plegen...
- Kabels ontdoen van gaffa, in een emmer warm water en dan weer alles netjes oprollen
- staat van de pluggen op de kabels checken
- Overal eens met een stofdoek langs gaan
- mixers goed schoonmaken tussen alle knopjes en de binnenkant met een compressor uitspuiten
- slechte par-filters vervangen
- kisten helemaal uitruimen en weer netjes opruimen
- enz.
User edit by PatrickBeuken on 29-07-2007 @ 21:29:47 (100%)
Vibemaster-D    posted on 30-07-2007 09:53
idd.

en misschien nog een belangrijker iets

je CD's/Platen op orde stellen.
Collin    posted on 30-07-2007 11:05
ja of promotie gaan maken voor een nieuwe periode

wat folders ontwerpen , of kaartjes , om nog meer te kunnen promoten

voor meer opbrengst !
RuudV    posted on 30-07-2007 12:40
ja klopt! bedankt guys! hier kan ik wel wat mee!Winking my eye
Bastian    posted on 30-07-2007 13:42
Poster: Vibemaster-D
idd.

en misschien nog een belangrijker iets

je CD's/Platen op orde stellen.

Had ik al vermeld maargoed, dit is uiteindelijk echt super!
Geen gedoe met 'welke nummers zitten nou weer op deze cd?'.
Overigens heb ik ook nog heel wat eruit gehaald wat ik gewoon niet meer draai, lekker filteren dus:D
Ook een mooie gelegenheid om je tracks te kennen, veel oefenen dus eigenlijk.
Probeer ook misschien eens iets nieuws uit met je show of qua muziek en wie weet kan je het toepassingen in de komende boekingenWinking my eye

This is an old Topic

No new postings for 6.608 days.
 Post CommentThat would be 220.3 months
or a whopping 18.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

219 Users online: 180 Guests (39 Unknown)
Pages generated today : 30.071
Most visitors online this month : 350
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.028.099