Itunes song op cd branden
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

_Arne_    posted on 28-07-2007 11:09
Ik heb een vraag.
Met welk programma brand e itunes songs op cd?
Het bestand type is .m4p..  

What do you think about Itunes song op cd branden ??

Vote :   
ciderke    posted on 28-07-2007 11:22
Ik weet niet of het .m4p bestanden ondersteunt, maar iTunes kan zelf cd's branden. Een afspeellijst maken met de muziek die je op je cd wilt. Je selecteert deze lijst en je drukt op 'archief' en dan op 'brand afspeellijst op cd'.
Op m'n mac is het toch zo, ik weet niet of je mac of windows gebruikt?
_Arne_    posted on 28-07-2007 11:42
Ik gebruik windows... Ik zal di eens proberen

edit: Ik wil ze ook omzetten naar mp3. Hoe doe je dit dan?
User edit by _Arne_ on 28-07-2007 @ 11:45:13 (100%)
djmamo    posted on 28-07-2007 11:59
volgens mij is het niet mogenlijk om i tunes op een cd te branden, omdat er speciale bestanden zijn geschreven om de itunes op je ipod alleen op je ipod te spelen.

je kunt ook geen nummers van je ipod share.
www.moonentertainment.nl
NielsR    posted on 28-07-2007 12:54
dj mamo: huh dus zou de itunes music store zo populair zijn geweest als alleen maar ipod  eigenaars liedjes kunnen downloaden  je kunt met itunes gemakkelijk cd's branden, zoals eerder gezegd eerst een afspeellijst maken
het is ook waar dat itunes een beveiliging op zijn liedjes heeft maar dat is heel gemakkelijk te omleiden door de liedjes op een cd te branden en dan terug te uploaden met elk programma dat je wilt zoals windows media player
en itunes heeft nu ook itunes plus de liedjes kosten 20 cent meer maar zijn van betyere kwaliteit en hebben geen beveiliging
djmamo    posted on 28-07-2007 13:08
Poster: fettibamba
dj mamo: huh dus zou de itunes music store zo populair zijn geweest als alleen maar ipod  eigenaars liedjes kunnen downloaden  je kunt met itunes gemakkelijk cd's branden, zoals eerder gezegd eerst een afspeellijst maken
het is ook waar dat itunes een beveiliging op zijn liedjes heeft maar dat is heel gemakkelijk te omleiden door de liedjes op een cd te branden en dan terug te uploaden met elk programma dat je wilt zoals windows media player
en itunes heeft nu ook itunes plus de liedjes kosten 20 cent meer maar zijn van betyere kwaliteit en hebben geen beveiliging

euh ja de itunes music store is groot geworden door mac gebruikers.

ik weest niet dat het veranderd was, dat je ze ook zonder beveiliging kon kopen.
www.moonentertainment.nl
NielsR    posted on 28-07-2007 13:17
Poster: djmamo

euh ja de itunes music store is groot geworden door mac gebruikers.

ik weest niet dat het veranderd was, dat je ze ook zonder beveiliging kon kopen.

ik denk niet dat het alleen door mac gebruikers zo populair word gemaakt op de itunes music stores worden er nu 3 miljoen liedjes per dag verkocht
voyager    posted on 28-07-2007 14:17
de i-tunes beveiliging is al een tijdje geleden al gekraakt...
ciderke    posted on 28-07-2007 14:46
Poster: _Arne_
Ik gebruik windows... Ik zal di eens proberen

edit: Ik wil ze ook omzetten naar mp3. Hoe doe je dit dan?

Op m'n mac kan ik een liedje aanklikken en dan bovenaan in het menu klikken op 'geavanceerd' en dan in het submenu 'converteer selectie naar mp3'. Probeer dit eens op je Windows.

De rest van je instellingen i.v.m cd's branden staat bij je 'voorkeuren' (bij windows heet dit mss 'opties' ) Dan op de knop 'geavanceerd' drukken en dan op tabblad 'Branden'. Daar kun je ook beslissen of het een mp3-cd moet worden of een gewone audio-cd enzovoort.
the-melody    posted on 28-07-2007 18:41
@mamo: itunes store songs kun je wel branden en afspelen op elke cd speler. Alleen kun je ze niet delen met andere mensen.
NielsR    posted on 28-07-2007 19:18
Poster: the-melody
@mamo: itunes store songs kun je wel branden en afspelen op elke cd speler. Alleen kun je ze niet delen met andere mensen.

Quote apple news: " Apple introduceert iTunes Plus
iTunes Plus staat voor muziekdownloads zonder kopieerbeveiliging (DRM-vrij) en met een verdubbelde geluidskwaliteit. iTunes Plus-nummers zijn verkrijgbaar voor slechts 1,29 euro per nummer."
User edit by NielsR on 28-07-2007 @ 19:18:36 (1%)
_Arne_    posted on 29-07-2007 13:32
Het lukt me al toch bedankt voor de hulp!

This is an old Topic

No new postings for 6.633 days.
 Post CommentThat would be 221.1 months
or a whopping 18.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

255 Users online: 45 Guests (210 Unknown)
Pages generated today : 92.592
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.644.890