Hallo iedereen, Misschien een domme vraag voor velen van jullie maar ik ben er toch benieuwd naar. Is het mogelijk om aan mijn DJM-800, DJ-software aan te koppelen (zoals iets als bpm of zo)?? moest dit mogelijk zijn zou ik anders dj-software op mijn laptop zetten en de hele boel laten bedienen door mijn djm. Moest dit gaan....welke software zouden jullie mij dan aanraden(niet ableton of zo hé vrienden).
PS: Als dit niet gaat zeg het dan gewoon beste vrienden en dan sluiten we dit topic af.
greets, Steve
What do you think about DJ Software voor DJM-800...Kan dit ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
alles wat je via midi kan bedienen kan je via je DJM bedienen.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.