OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
de legaale link is voor mij ook goed ik heb die mix gehoord in zijn podcast, echt een dikke bom! juist zoals de mix van nelly furtado door sander van doorn
Waarscheinlijk bedoelt hij een link naar een webshop.. Ook ik moet zeggen dat ik nooit van lovestoned tiesto remix heb gehoord.. Op dancetunes staat het in iedergeval niet.. check itunes of ander shops eens.
Poster: Bernieee69 de legaale link is voor mij ook goed ik heb die mix gehoord in zijn podcast, echt een dikke bom! juist zoals de mix van nelly furtado door sander van doorn
Legaal mag altijd Oke, ik heb de podcasts hier, ik zal hem eens luisteren... ben wel benieuwd
EDIT: In welke podcast zit ie?
User edit by Wout-r on 27-07-2007 @ 14:43:38 (11%)
No new postings for 6.636 days. Post CommentThat would be 221.2 months or a whopping 18.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.