Poster: Gagarin12
Hallo,
vraag 1:Het volgende vraag ik hoofdzakelijk uit interesse en ik weet dat als je wil beginnen producen je het best gwn een midi controller koopt en dat zou ik ook doen. Toch heb ik een vraag en vermoedde dat jullie deze mss wel kon oplossen. Ik vroeg me eigenlijk af wat een hele goeie booth is als je zo veel mogelijk met externe gear wil werken om te producen (dus niet programmaatje en midi controller), en dit op basis van ableton (enkel om te sequence en op te nemen)? Liefst zo weinig mogelijk gear om zo ver mogelijk te komen, maar je moet wel alles kunnen doen met externe gear, buiten opnemen en sequence met ableton.
Ik hoop echt van ganser harte dat je me kan helpen, want ik zit nu al enige tijd met deze vraag in men hoofd en ze blijft onopgelost.
=> zo ver mogelijk raken met zo weinig mogelijk gear, toch blijft alles extern
vraag 2:Kan je met enkel ableton en een midicontroller ook volwaardige liedjes maken
Dank Gagarin
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.