Tiesto Ft. BT - Break my Fall
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Maken of Kraken

-Maken
-Kraken

Voting is only possible for our Members
Collin    posted on 26-07-2007 14:46
He Mede Dj's

een nieuwe plaat , veel gedraaid op Radio 538 , dus iedereen moet hem wel gehoord hebben

vertel hier wat je van deze nieuwe plaat van Tiesto vind !

zelf vind ik het wel een vette plaat , je hoort nu de andere kant en de nieuwere style van Tiesto !

wat ik persoonlijk ook steeds mooier en beter ga vinden

dus , word het maken of kraken !!! ( vind wel grappig , zag het ook bij andere topic dus )

What do you think about Tiesto Ft. BT - Break my Fall ??

Vote :   
RenéKuppens    posted on 26-07-2007 14:51
Maken..

Ik vind hem wel lekker klinken commercieel maar kan ook goed in je set..
Nou maar hopen dat Carl BS er een mix van gaat maken want dan is het zeker een nummer voor in je set net als bij zijn vorige singel in the dark

Collin    posted on 26-07-2007 14:55
Poster: Dj-RK
Maken..

Ik vind hem wel lekker klinken commercieel maar kan ook goed in je set..
Nou maar hopen dat Carl BS er een mix van gaat maken want dan is het zeker een nummer voor in je set net als bij zijn vorige singel in the dark

Ja of Richard Durand ! , die doet er ook altijd wel veel mee met de nummers van Tiesto :D
RenéKuppens    posted on 26-07-2007 14:57
Poster: DjCollinBosgraaf
Ja of Richard Durand ! , die doet er ook altijd wel veel mee met de nummers van Tiesto :D

Ja een lekkere bass even wat kleine voorstukjes en dan naar een super lange breek iedereen weg blazen met de melody oh..":D
sjefkuh    posted on 27-07-2007 13:02
Poster: DjCollinBosgraaf

Richard Durand heeft er al een remix van gemaakt.
Renzis    posted on 27-07-2007 13:04
die richard durand is volgens mij groot fan van tiesto want hij heb hij heb nou al zo veel nr's van hem geremixt, hij maakt zowiezo veel remixes die man
Nvie    posted on 27-07-2007 13:22
Richard Durand is in weze dezelfde als Richard van Schooneveld, ook wel bekend als G-Spott, die dus ook weer de platen van DJ Jose en nog een paar onder z'n hoedje heeft.
Code-Y    posted on 27-07-2007 14:17
Duidelijk maken!
Lekker melodietje zeg =) lekker om bij weg te dromen, dat mag ik wel Happy, laughing

en idd een grote tik anders dan ik van tiësto gewend ben.... het "Echte" trancy ding is weg aan het raken...dat is wel jammer eigenlijk

maar iets nieuws is altijd wennen zal ik maar zeggen!

DJ-Code Y

Renzis    posted on 27-07-2007 14:26
Poster: Nvie
Richard Durand is in weze dezelfde als Richard van Schooneveld, ook wel bekend als G-Spott, die dus ook weer de platen van DJ Jose en nog een paar onder z'n hoedje heeft.

Sirieus?? dat wist ik niet, maar G-spott heeft tot aantal maandjes trug nog gewoon gedraaid onder die naam, alstie nou onder andere naam bekend is/word, doet ie het goed

had al respect voor allebei, goede producties, nu helemaal!!
Wout-r    posted on 27-07-2007 14:29
Voor zover ik weet zijn/komen er de volgende remixes:

- Richard Durrand Remix
- Airbase Remix
- Adam Kay & Pettigrew & Soha Remix
- Jerry Ropero Vs NBG Afterhours Remix
Nvie    posted on 27-07-2007 19:45
Poster: Renzis

Sirieus?? dat wist ik niet, maar G-spott heeft tot aantal maandjes trug nog gewoon gedraaid onder die naam, alstie nou onder andere naam bekend is/word, doet ie het goed

had al respect voor allebei, goede producties, nu helemaal!!

Draaide hij al ruime tijd mee, heeft volgens mij de alias Durand voor house-a-like producties en de underworld, G Spott meer voor de clubby producties en de commerciele upperworld.
Renzis    posted on 28-07-2007 12:05
jah dat is wel logisch, maar toch de naam richard durand is nouw ook niet echt underworld meer, hij staat  met meerdere tracks en remixes op goed verkopende verzamelalbums in de trance enzo
RenéKuppens    posted on 28-07-2007 15:33
en natuurlijk niet vergeten dat onze richard ook heel wat hits van DJ Jean heeft gemaakt..

Every singel Day etc.

Zijn laatste nummer sexy lady komt niet van Zapp.. maar van white villa.

De richard Durand remix is zeker een aanrader... ik denk dat deze het goed gaat doen in de clubs
User edit by RenéKuppens on 28-07-2007 @ 15:37:18 (53%)
Renzis    posted on 28-07-2007 20:05
Poster: Dj-RK
en natuurlijk niet vergeten dat onze richard ook heel wat hits van DJ Jean heeft gemaakt..

Every singel Day etc.

not true

die is gemaakt door de producers van o.a de Klubbheads en nog wel 2 van Jean zijn door die kerels gemaakt
http://www.janvis.nl/artiest/121/klubbheads.html

DJ-Emotion    posted on 28-07-2007 20:28
Origineel vind ik niks.

Airbase Remix is top!
User edit by DJ-Emotion on 28-07-2007 @ 20:28:42 (19%)
RenéKuppens    posted on 28-07-2007 20:32
Poster: Renzis

not true

die is gemaakt door de producers van o.a de Klubbheads en nog wel 2 van Jean zijn door die kerels gemaakt
http://www.janvis.nl/artiest/121/klubbheads.html

Dit is wel waar.. Jean heeft bij meerdere producers nummers gemaakt/gekocht.. waaronder ook G-spot en nu dus John Marks.. en dan vroeger the launch door clubheads is gemaatk dat kan welWinking my eye

Naast zijn eigen producties, produceert G-Spott tevens voor andere artiesten. Zo heeft hij voor de wereldbekende DJ Jean de super hit "Every Single Day", die #4 in de Nederlandse hitlijsten behaalde, en "Feel It",  Verder heeft hij voor de Italiaanse DJ / Producer Mauro Picotto een aantal remixen gemaakt.
User edit by RenéKuppens on 28-07-2007 @ 20:35:52 (83%)
Renzis    posted on 29-07-2007 10:47
ok zou misschien ook kunnenWinking my eye
Laidback    posted on 02-08-2007 18:08
houden deze track
gewoon heerlijke vocals , ritme etc..

ik heb em hier in spanje nog maar 2 keer gehoord..
doet het wel erg goed!!

U-Vinyl    posted on 02-08-2007 20:20
Waardeloos. Moet ie mee ophouden!
Basz-Line    posted on 23-08-2007 18:30
heb hem gekocht, de mix is beter!
User edit by Basz-Line on 23-08-2007 @ 18:31:12 (24%)
Toppertje    posted on 27-08-2007 04:56
Toen ik deze plaat voor het eerst snel doorluisterde op zijn laatste album vond ik hem eerst bagger. Toen hoorde ik hem life en was er daarna weg van. De original mix en de Adam Kay versie vind ik het lekkerst. Commercieel zal ik deze niet snel draaien maar op me mp3 speler staat die al een hele tijd. 2 andere favorieten van mij die op het album zijn Carpe Noctum en Bright Morningstar. 
Ik ben Snoey, Admin reageert niet op mijn verzoek.
Twello    posted on 27-08-2007 22:24
toch vind ik de vocals echt mooi... ik luister ff de remixes want ik ga het origneel niet draaien Cry

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

254 Users online: 56 Guests (198 Unknown)
Pages generated today : 84.947
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.637.245